Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsACIDHOUSE

ACIDHOUSE

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
was miss djax daar? :openmouth:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu ben ik er klaar mee...


wie houd er nog meer ECHT van aciiid??




ACIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID :hearteyes:


303 606 808 909 :hearteyes:

loodsen SAMEN feestje bouwen... LIEFDE HOUSE MUZIEK,,,, smilen en smilies




(sorry voor de caps (titel)... ik ben enthousiast, maar kan 't nu niet meer veranderen...sorry :flushed:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe je hebt me aangestoken met het acid virus, dus ik meld me hier :grin: :hearteyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#4
^mooi :hearteyes:

binnenkort maar eens een acidparty dan?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ lijkt me standaard een plan :sunglasses:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is dat 303 606 808 909 toch? Ik ken wel 808 state.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#7
hans zei:
Wat is dat 303 606 808 909 toch? Ik ken wel 808 state.
Klik om te vergroten...

Je hebt de legendarische tb-303 dit is een synthesizer die het kenmerkende geluid maakt voor acidhouse...

Dan heb je ook nog een drumcomputer nodig bijvoorbeeld de: tr-606, tr-808 of tr-909 (dit zijn analoge drumcomputers, de 909 deels...dit weet ik niet zeker btw volgens mij wel)

Je hebt er natuurlijk nog veel meer.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gutte gutte gut... gebruik de zoek functie is jongen :P Deze had ik al een tijd geleden (17 mei) aangemaakt :wink:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=76 ... =acidhouse
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#9
HAHAHAHAH Basje!!!!!!!!! SORRY, vergeef je 't me? Ik was ontoerekeingsvatbaar :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lektroluv zei:
HAHAHAHAH Basje!!!!!!!!! SORRY, vergeef je 't me? Ik was ontoerekeingsvatbaar :P
Klik om te vergroten...

Ik vergeef het je jongen!

s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is niet mijn main-genre, maar acid house gaat er altijd wel in :P
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#12
vorig jaar nog naar stoer underground acid feestje geweest

303, was echt zalig feestje nog..tot de politie de boel stil zette

ik vind zowel acid house, acid techno als acid trance goed

mensen die houden vam elektronische muziek en niet weten waarvoor 303, 808 en 909 staat, moeten toch een kennis eens bijspijkeren

en Rebirth gratis en legaal downloaden, emulator van deze drie topbakjes
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
acid house de bom!! gaan er ook nog feestje gegeven worden?
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
iemand overigens nog tips waar die shit goed te downloade is?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ Probeer 3voor12.nl daar staan wel vette tracks op!

En acidhouse is sowieso beter dan dubstep :wink:, maar als er porno bij geserveerd word mag het elke muziekstijle zijn! :mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#16
thanx, dit doet het ook wel aardig --> http://www.acid-house.net/
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#17
eergister nog op een acidtechno feestje geweest! erg vet :grin:

miss djax
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
geil he
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nick de Neger zei:
En acidhouse is sowieso beter dan dubstep
Klik om te vergroten...

beetje rare vergelijking... ik vind hardcore beter dan klassieke muziek... :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
LOL!! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."