Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRave party

Rave party

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
tunnel raves :hearteyes:
C
ClitzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi guys!

Ik ben opzoek naar toffe rave party's..
Het liefst de illegal one..
Maar ik heb geen idee hoe je in de scene terecht komt..
Let me know if you want!!

Adiosa!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Clitz zei:
Let me know if you want!!
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
bouw een tijdmachine en ga terug naar de begin jaren 90 :P

wat voor muziek wil je op dat feest waar je heen gaat?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij mij in de buurt zijn er regelmatig early rave feesten, gewoon in een discotheekje, met ongeveer 500 man, dat ze legaal zijn wil niet zeggen dat ze moeilijk doen over drugs of zo hoor, als niemand je ziet slikken is er niets aan de hand, dan kun je nog wel met je zweefkaken zonder t-shirtje lekker door de zaal heen banjeren

marja ik woon ook ergens
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
waar woon je dan?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
rave muziek is oldskool... dat vind je niet meer hoor...

bedoel je grote dance party's of achteraf sneaky loods feesten?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
bij mij in de buurt zijn er regelmatig early rave feesten, gewoon in een discotheekje, met ongeveer 500 man, dat ze legaal zijn wil niet zeggen dat ze moeilijk doen over drugs of zo hoor, als niemand je ziet slikken is er niets aan de hand, dan kun je nog wel met je zweefkaken zonder t-shirtje lekker door de zaal heen banjeren

marja ik woon ook ergens
Klik om te vergroten...

early rave feesten? engelse tunes dus, hoge stemmetjes (a la happy hardcore) snel ritme? bedoel je niet early hardcore?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
rave muziek is oldskool... dat vind je niet meer hoor...

bedoel je grote dance party's of achteraf sneaky loods feesten?
Klik om te vergroten...

is nog makkelijk te vinden...Houseqlassics bijvoorbeeld maar dat is net geweest...

of deze:

http://partyflock.nl/party/125494:Back_ ... nergy.html
http://partyflock.nl/party/135654:Mindcontroller.html
http://partyflock.nl/party/136182:Vendetta.html

:rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Melanie1 zei:
waar woon je dan?
Klik om te vergroten...

in helmond, hier heb je zo`n discotheek waar iedere maand wel een rave of oldskool feestje is

ik neem trouwens aan dat je naar illegale partys wil omdat je daar ongegeneerd kan spacen??
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
-spaceman- zei:
rave muziek is oldskool... dat vind je niet meer hoor...

bedoel je grote dance party's of achteraf sneaky loods feesten?
Klik om te vergroten...

is nog makkelijk te vinden...Houseqlassics bijvoorbeeld maar dat is net geweest...

of deze:

http://partyflock.nl/party/125494:Back_ ... nergy.html
http://partyflock.nl/party/135654:Mindcontroller.html
http://partyflock.nl/party/136182:Vendetta.html

:rock:
Klik om te vergroten...

ja heel leuk dat ze er nog even rave aan plakken... maar dit is natuurlijk totaal niet de rave muziek die er vroeger was... die is gewoon uit gestorven...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
he bah
1
1nsomniaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen parkzicht reunie!!
Enige nadeel: Minimum leeftijd 28..
Balen dus voor mij.
Volgende week vrijdag Early Rave in Heerlen, niet echt een groot feest maar vermaak me altijd prima daar!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
Melanie1 zei:
waar woon je dan?
Klik om te vergroten...

in helmond, hier heb je zo`n discotheek waar iedere maand wel een rave of oldskool feestje is

ik neem trouwens aan dat je naar illegale partys wil omdat je daar ongegeneerd kan spacen??
Klik om te vergroten...

op een legale rave kan je ook gewoon ongeneerd spacen...waarom zou dat niet kunne?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
cropp zei:
Melanie1 zei:
waar woon je dan?
Klik om te vergroten...

in helmond, hier heb je zo`n discotheek waar iedere maand wel een rave of oldskool feestje is

ik neem trouwens aan dat je naar illegale partys wil omdat je daar ongegeneerd kan spacen??
Klik om te vergroten...

op een legale rave kan je ook gewoon ongeneerd spacen...waarom zou dat niet kunne?
Klik om te vergroten...

daarom zie ik het vette van illegale partys tegenover legale partys niet
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
daarom zie ik het vette van illegale partys tegenover legale partys niet
Klik om te vergroten...

tja dan had je in de jaren 90 moeten gaan raven...dat waren de (illegale) feesten :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
daarom zie ik het vette van illegale partys tegenover legale partys niet
Klik om te vergroten...

Zo ongelovelijk veel voordelen...
SODEJU!!! wat houd ik van illegale feesten
ooit op een illegaal feest geweest en je weet hoe een echt feest hoort te zijn!

Weg met de sfeerloze clubs gevuld met sfeer verziekende mensen. Weg met de openings en sluiting tijden... weg met de extreem dure entree's (gratis is normaal)... weg met de extreem dure drankjes (je neemt gewoon je eigen mee!)...

weg met een garderobe waar je aankomt: met een jas, een trui en een tas. waarvan je dan denkt, nou, die kunnen wel op 1 haakje, maar nee hoor ÉÉN euro per STUK! (dit was op een verlaten avond in club chi, waar ik na mijn eenmalige bezoek nooit meer kom)
Weg met de portiers, veiligheid regel je met elkaar, en daar komt nog is bij: gelukkig zijn er vrijwel alleen mensen die je wil hebben op illegale feesten.

Weg met een raar drugsbeleid, als jij ergens zin in hebt: DAN DOE JE DAT! het is je eigen lichaam, je eigen leven... waar halen ze (!) het recht vandaan zich daarmee te bemoeien...

nog zoveel meer...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
cropp zei:
daarom zie ik het vette van illegale partys tegenover legale partys niet
Klik om te vergroten...

Zo ongelovelijk veel voordelen...
SODEJU!!! wat houd ik van illegale feesten
ooit op een illegaal feest geweest en je weet hoe een echt feest hoort te zijn!

Weg met de sfeerloze clubs gevuld met sfeer verziekende mensen. Weg met de openings en sluiting tijden... weg met de extreem dure entree's (gratis is normaal)... weg met de extreem dure drankjes (je neemt gewoon je eigen mee!)...

weg met een garderobe waar je aankomt: met een jas, een trui en een tas. waarvan je dan denkt, nou, die kunnen wel op 1 haakje, maar nee hoor ÉÉN euro per STUK! (dit was op een verlaten avond in club chi, waar ik na mijn eenmalige bezoek nooit meer kom)
Weg met de portiers, veiligheid regel je met elkaar, en daar komt nog is bij: gelukkig zijn er vrijwel alleen mensen die je wil hebben op illegale feesten.

Weg met een raar drugsbeleid, als jij ergens zin in hebt: DAN DOE JE DAT! het is je eigen lichaam, je eigen leven... waar halen ze (!) het recht vandaan zich daarmee te bemoeien...

nog zoveel meer...
Klik om te vergroten...

ga maar eens mee naar een klein feestje, 4 euro intree of zo including garderobe en bier voor 1,70, relaxte dj`s en alleen maar liefhebbers van drugs en muziek en als het om 4 uur nog gezellig is gaan we gewoon nog een uurtje door, houd het feest op?? so be it, rook een joint en ga in je bed liggen, voel je je de dag erna nog een beetje human
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op een illegaal feest, hoe wordt het dan gedaan qua sanitaire voorzieningen en garderobe? Lijkt me best klote om m'n jas ergens op te hangen en dat ie dan gejat is als ik m op kom halen.

Ben zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk een keertje.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pikachu zei:
Op een illegaal feest, hoe wordt het dan gedaan qua sanitaire voorzieningen en garderobe? Lijkt me best klote om m'n jas ergens op te hangen en dat ie dan gejat is als ik m op kom halen.

Ben zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk een keertje.
Klik om te vergroten...

Tja.. sanitaire voorzieningen zijn nog wel eens een probleem, kan een mooie degelijke pot zijn, maar ook een struik ...


Garderobe is meestal je rugzak die je 24.7 omhebt of gedumpt bij vrienden die chillen op een bank en daar wel een paar uur blijven zitten ghehe en anders je auto of die van vrienden.
Spijtig genoeg is mijn jas wel een keer verdwenen ghehe niet zonder schuld though. klote fransman heeft het koud en in al mijn goedheid geef ik mijn jas aangezien die als een gek trilde en verdwaald rond wandelde .. tja was iets te naar de tering om me te realiseren dat hij niet zou blijven zitten op dat bankje toen ik drie uur later terug kwam met het glaasje water dat ik voor hem was halen. Duivelse tijdsperceptie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."