#1
Pikachu zei:Op een illegaal feest, hoe wordt het dan gedaan qua sanitaire voorzieningen en garderobe? Lijkt me best klote om m'n jas ergens op te hangen en dat ie dan gejat is als ik m op kom halen.
Ben zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk een keertje.
Tja.. sanitaire voorzieningen zijn nog wel eens een probleem, kan een mooie degelijke pot zijn, maar ook een struik ...
Garderobe is meestal je rugzak die je 24.7 omhebt of gedumpt bij vrienden die chillen op een bank en daar wel een paar uur blijven zitten ghehe en anders je auto of die van vrienden.
Spijtig genoeg is mijn jas wel een keer verdwenen ghehe niet zonder schuld though. klote fransman heeft het koud en in al mijn goedheid geef ik mijn jas aangezien die als een gek trilde en verdwaald rond wandelde .. tja was iets te naar de tering om me te realiseren dat hij niet zou blijven zitten op dat bankje toen ik drie uur later terug kwam met het glaasje water dat ik voor hem was halen. Duivelse tijdsperceptie!
