Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQountdown (voormalig Qrimetime)

Qountdown (voormalig Qrimetime)

22 antwoorden
915 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Hoezo bestaan echt :P Ik ben ook echt een hardstyle liefhebber. Niks beters om op uit te gaan. Moet ook defqon.1 meegemaakt hebben. Hoop ook dat die line-up beetje goed is. Zowiezo zullen de standaard dj's komen die op Q-dance feesten komen zoals the prophet, zany en nog meer. Hoop zowiezo dat the prophet, dana, luna, brennan heart en donkeyrollers er zijn. Vind ik toch wel heel goed..
Klik om te vergroten...
hoop eigenlijk meer op alpha twins, 2-sidez/alphaverb, frontliner, josh&wesz, wildstylez (solo, geen project 1 meuk), scope DJ etc... de rest heb ik wel een beetje gehoord/gezien dit jaar.

Zany met evt. Southstylers of Donkeys mag wel. :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Line-up is al te vinden op q-dance site. Hij had ietsie beter gekunt. Maarja wordt zowiezo wel vette avond met vrienden natuurlijk. Er is ook een rabo-lounge ofzo? Wat is dat dan. Daar komen ook nog wat dj's zoals Dana. Is dat een vip-gedeelte of gewoon lounge gedeelte??
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oeh, scope DJ is ook vet idd. Ja dit wordt mijn 1e echte hardstyle feest. Wel wat festivals geweest. Dana zien draaien. Maar heb tijd terug een scooter rijbewijs en ID van iemand gevonden met een vriend van me. En ik dacht dat als ik nou een keer niet eerlijk was, ik deze zelf heel handig kon gebruiken. Dus vandaar. Anders kwam ik niet eens binnen :P

Maarja, duurt nu niet zo lang meer. The Qountdown has started. :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren.
Klik om te vergroten...

nare figuren?....bij hardstyle feesten lopen juist geen nare figuren rond...ga voor nare figuren naar hardcore,terror, speedcore feesten :P
Klik om te vergroten...

De figuren op hardcore/terror/speedcore zijn juist toppie. Op hardstyle allemaal van die mooiboys, en wijfen in te weinig kleren die zich gedragen als gore sletten. Dat vind ik nare figuren want als je er dan bij loopt met je vercrackte drugshoofd ''kan dat weer niet''. Terwijl het wel gedoogd wordt als je als man per dag 5 keer onder de zonnebank gaat.
:kots:
Klik om te vergroten...

Daar moet je je niet aan ergeren joh. Wees blij dat jij je niet zo voor hoeft te doen om je goed te voelen. :stoned:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
De Line-up is al te vinden op q-dance site. Hij had ietsie beter gekunt. Maarja wordt zowiezo wel vette avond met vrienden natuurlijk. Er is ook een rabo-lounge ofzo? Wat is dat dan. Daar komen ook nog wat dj's zoals Dana. Is dat een vip-gedeelte of gewoon lounge gedeelte??
Klik om te vergroten...

Ik vind de line-up gewoon kinderachtig. Maar de sfeer op zo'n nietig hardstyle feestje maakt 't hopelijk goed voor de mensen die er heen gaan :)
Maar ben zelf blij dat ik niet ga xD
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
er moet meer early hardstyle zijn...dat is echte hardstyle...
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
TrippyShit zei:
De Line-up is al te vinden op q-dance site. Hij had ietsie beter gekunt. Maarja wordt zowiezo wel vette avond met vrienden natuurlijk. Er is ook een rabo-lounge ofzo? Wat is dat dan. Daar komen ook nog wat dj's zoals Dana. Is dat een vip-gedeelte of gewoon lounge gedeelte??
Klik om te vergroten...

Ik vind de line-up gewoon kinderachtig. Maar de sfeer op zo'n nietig hardstyle feestje maakt 't hopelijk goed voor de mensen die er heen gaan :)
Maar ben zelf blij dat ik niet ga xD
Klik om te vergroten...
hardstyle kinderachtig en nietig vinden en terror/speedcore verheffen tot kunst :wave: :mrgreen:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat vind ik nou klote herrie. Das gewoon hoe kan ik zo hard en zo snel mogelijk de bass laten gaan. Hardstyle zit bij een lekkere harde bass ook een duidelijke mooie melodie die me vooral op mdma heel erg bevalt. Donkere zaal, mooie shows en lichteffecten.

Imma house!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaaktrekhaak zei:
Serenity zei:
TrippyShit zei:
De Line-up is al te vinden op q-dance site. Hij had ietsie beter gekunt. Maarja wordt zowiezo wel vette avond met vrienden natuurlijk. Er is ook een rabo-lounge ofzo? Wat is dat dan. Daar komen ook nog wat dj's zoals Dana. Is dat een vip-gedeelte of gewoon lounge gedeelte??
Klik om te vergroten...

Ik vind de line-up gewoon kinderachtig. Maar de sfeer op zo'n nietig hardstyle feestje maakt 't hopelijk goed voor de mensen die er heen gaan :)
Maar ben zelf blij dat ik niet ga xD
Klik om te vergroten...
hardstyle kinderachtig en nietig vinden en terror/speedcore verheffen tot kunst :wave: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja toch :grin: alhoewel speedcore ook niet alles is, ben dan toch meer van de frenchcore/industrial/tekno
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
ga lekker ergens anders zeiken over hardstyle boeit niet...luister er gewoon niet naar...en verneuk geen topics...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
WOENSDAG IS HET ZOVER :grin:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog een paar dagen.

Dan kunnen we losgaan op onze kinderachtige teringherrie! :mrgreen: Jammer dat er geen terror gedraaid wordt voor alle intellectuelen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iemand hier die naar Qountdown gaat 31dec, oud&nieuw dus??
Heette eerst Qrimetime, naam is veranderd. Heb me kapot gezocht :P
Hardstyle feest. 3 zalen waarvan 2 ook andere muziekstylen maar daar kom ik niet voor :P
Het is in de HeinekenMusicHall.

Mensen die hier heen gaan??

Mensen die het kennen, is het een vet feest?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
het zal wel weer een standaard Q-dance line up worden...

Zany
The Prophet
Project 1
Headhunterz
Showtek
Brennan Heart

etc...miet echt mijn ding...doe dan early hardstyle...maarja ik ga vast wel omdat veel vrienden en dan is het wel gezellig
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: supplying classical styles of brand name shoes

sneakersupplier zei:
good site: Air Jordan Shoes
Klik om te vergroten...

Is dat die site waar je moeder met kleine geitjes speelt en het opneemt?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: supplying classical styles of brand name shoes

TrippyShit zei:
sneakersupplier zei:
good site: Air Jordan Shoes
Klik om te vergroten...

Is dat die site waar je moeder met kleine geitjes speelt en het opneemt?
Klik om te vergroten...

nee dat is die ene waar zijn moeder haar darmen van achter worden gestimuleerd door een paard
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren.
Klik om te vergroten...

nare figuren?....bij hardstyle feesten lopen juist geen nare figuren rond...ga voor nare figuren naar hardcore,terror, speedcore feesten :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Serenity zei:
Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren.
Klik om te vergroten...

nare figuren?....bij hardstyle feesten lopen juist geen nare figuren rond...ga voor nare figuren naar hardcore,terror, speedcore feesten :P
Klik om te vergroten...

De figuren op hardcore/terror/speedcore zijn juist toppie. Op hardstyle allemaal van die mooiboys, en wijfen in te weinig kleren die zich gedragen als gore sletten. Dat vind ik nare figuren want als je er dan bij loopt met je vercrackte drugshoofd ''kan dat weer niet''. Terwijl het wel gedoogd wordt als je als man per dag 5 keer onder de zonnebank gaat.
:kots:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Mijn vrienden gaan er allemaal heen, vind het zelf echt te duur. En mijn voorkeur gaat ook uit naar iets kleinere feestjes en niet zo'n belachelijk grote hal met allemaal nare figuren.
Klik om te vergroten...

nare figuren?....bij hardstyle feesten lopen juist geen nare figuren rond...ga voor nare figuren naar hardcore,terror, speedcore feesten :P
Klik om te vergroten...

De figuren op hardcore/terror/speedcore zijn juist toppie. Op hardstyle allemaal van die mooiboys, en wijfen in te weinig kleren die zich gedragen als gore sletten. Dat vind ik nare figuren want als je er dan bij loopt met je vercrackte drugshoofd ''kan dat weer niet''. Terwijl het wel gedoogd wordt als je als man per dag 5 keer onder de zonnebank gaat.
:kots:
Klik om te vergroten...

Mooi gezegd! :)
Persoonlijk luister ik naar geen van deze muzieksoorten maar lijkt hardstyle me ook eerder gecommercialiseerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."