#1
hoop eigenlijk meer op alpha twins, 2-sidez/alphaverb, frontliner, josh&wesz, wildstylez (solo, geen project 1 meuk), scope DJ etc... de rest heb ik wel een beetje gehoord/gezien dit jaar.TrippyShit zei:Hoezo bestaan echt :P Ik ben ook echt een hardstyle liefhebber. Niks beters om op uit te gaan. Moet ook defqon.1 meegemaakt hebben. Hoop ook dat die line-up beetje goed is. Zowiezo zullen de standaard dj's komen die op Q-dance feesten komen zoals the prophet, zany en nog meer. Hoop zowiezo dat the prophet, dana, luna, brennan heart en donkeyrollers er zijn. Vind ik toch wel heel goed..
Zany met evt. Southstylers of Donkeys mag wel.


