^ Plastische chirurgie???
![:grin:]()
Vertel...
Je moet de kaartjes alleen kopen via de HMH (
http://www.heineken-music-hall.nl/ ) (staat een link op die site), en dus niet via google bij zo'n ticketbureau. Ik heb die kaarten namelijk ook al voor meer dan 100 euro gezien. Dit geldt ook voor concerten bij Ahoy e.d.
De kaarten voor bob zijn 62 euro, en dan komen daar nog servicekosten overheen. Maar dan blijf je wsl wel ruim onder de 90 euro hoor.
Maar goed, laat het is op 75 euro uitkomen, dan vind ik dat, dat nog een fiks bedrag.
Ik heb hem 3 jaar geleden gezien in Ahoy. Was wel bijzonder om hem echt(!) te zien en te horen.
Maar voordat je er heen gaat, moet je, je wel een beetje inlichten over hoe hij tegenwoordig klinkt. Want anders schrik je, je een hoedje. Zo zat ik in Ahoy naast een vrouw die aan het einde van de show stijf bleef zitten en zelfs niet eens klapte. Zo teleurgesteld was ze blijkbaar.
Tegenwoordig klinkt hij bijna als een oude blueszanger. Als je, je ogen sluit, zou je soms zweren dat er een oude zwarte man staat te zingen:
(geluid moet nogal hard [erg mooie versie van Blind Willie McTell])
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
![:hearteyes:]()