Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBob Dylan, Heineken Music Hall [10/11-04-2009]

Bob Dylan, Heineken Music Hall [10/11-04-2009]

17 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb laatst al een naar een paar recente optredens zitten kijken dus ik heb wel een idee van zijn stijl van nu. maar ik ga er heen zonder grote verwachtingen...ik ben allang blij dat ik bob dylan een keertje live kan zien; voor mij kan het sowieso niet stuk.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Precies! Ik wens je veel plezier bij het zien en horen van his Bobness. :sunglasses:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
kapitein-x zei:
^Bron? (artikeltje op het net ofzo)

Je bent toch niet in de war met Michael Jackson? :grin:
Klik om te vergroten...


Nee weet het zeker, m'n vader liet laatst een foto op z'n mobiel zien maar kan het nu ff niet vinden.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaja, mijn grote held Bob Dylan komt in april naar Nederland toe.
Kaartjes zijn rond de 90 euro...dat is veel geld, heel veel geld, maar zeker de moeite waard denk ik.

Wie gaat er naar toe, en wie zou er eventueel mij gezelschap willen houden? (cronos?)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet verkeerd, maar ik vind het ook weer niet zo geweldig dat ik er een heel concert van wil bijwonen.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
dank u voor het aanbod nicolai,maar ik woon in belgië :(
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
cronos zei:
dank u voor het aanbod nicolai,maar ik woon in belgië :(
Klik om te vergroten...
dat is dan weer zonde. denk ook, gezien zijn leeftijd, dat dit weleens de laatste keer kan zijn dat hij hier te bewonderen is.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bob Dylan is een mooi figuur met muziek waar ik spontaan zin krijg in een lekkere joint en een gezellig sfeertje. Het lijkt mij onverstandig dat ik met jou mee ga, maar godver de tering het lijkt mij wel fakkin gezellig!!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
als het gezellig is, maakt het niet meer uit of het onverstandig is. gezelligheid wint het :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
daar wil ik wel erg graag bij zijn, de held :grin: hoe oud is ie inmiddels? rond de 70?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
68 denk ik. geloof dat ie in 41 is geboren
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wikipedia.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Bron? (artikeltje op het net ofzo)

Je bent toch niet in de war met Michael Jackson? :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
thanks, maar zijn leeftijd is wel het minst belangrijke aan hem.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmm,,daar wil ik zeker bij zijn. :hearteyes:
ik werk niet alleen om rekeningen te betalen,,dus 90 euro voor meneer Dylan heb ik wel over.
hij maakt heerlijke muziek.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je hem al gezien met z'n platische chirurgie. Belachelijk.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Plastische chirurgie??? :grin: Vertel...

Je moet de kaartjes alleen kopen via de HMH (http://www.heineken-music-hall.nl/ ) (staat een link op die site), en dus niet via google bij zo'n ticketbureau. Ik heb die kaarten namelijk ook al voor meer dan 100 euro gezien. Dit geldt ook voor concerten bij Ahoy e.d.

De kaarten voor bob zijn 62 euro, en dan komen daar nog servicekosten overheen. Maar dan blijf je wsl wel ruim onder de 90 euro hoor.
Maar goed, laat het is op 75 euro uitkomen, dan vind ik dat, dat nog een fiks bedrag.

Ik heb hem 3 jaar geleden gezien in Ahoy. Was wel bijzonder om hem echt(!) te zien en te horen.
Maar voordat je er heen gaat, moet je, je wel een beetje inlichten over hoe hij tegenwoordig klinkt. Want anders schrik je, je een hoedje. Zo zat ik in Ahoy naast een vrouw die aan het einde van de show stijf bleef zitten en zelfs niet eens klapte. Zo teleurgesteld was ze blijkbaar.

Tegenwoordig klinkt hij bijna als een oude blueszanger. Als je, je ogen sluit, zou je soms zweren dat er een oude zwarte man staat te zingen:
(geluid moet nogal hard [erg mooie versie van Blind Willie McTell])
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:grin: :hearteyes: :hearteyes:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
kapitein-x zei:
^ Plastische chirurgie??? :grin: Vertel...

Je moet de kaartjes alleen kopen via de HMH (http://www.heineken-music-hall.nl/ ) (staat een link op die site), en dus niet via google bij zo'n ticketbureau. Ik heb die kaarten namelijk ook al voor meer dan 100 euro gezien. Dit geldt ook voor concerten bij Ahoy e.d.

De kaarten voor bob zijn 62 euro, en dan komen daar nog servicekosten overheen. Maar dan blijf je wsl wel ruim onder de 90 euro hoor.
Maar goed, laat het is op 75 euro uitkomen, dan vind ik dat, dat nog een fiks bedrag.

Ik heb hem 3 jaar geleden gezien in Ahoy. Was wel bijzonder om hem echt(!) te zien en te horen.
Maar voordat je er heen gaat, moet je, je wel een beetje inlichten over hoe hij tegenwoordig klinkt. Want anders schrik je, je een hoedje. Zo zat ik in Ahoy naast een vrouw die aan het einde van de show stijf bleef zitten en zelfs niet eens klapte. Zo teleurgesteld was ze blijkbaar.

Tegenwoordig klinkt hij bijna als een oude blueszanger. Als je, je ogen sluit, zou je soms zweren dat er een oude zwarte man staat te zingen:
(geluid moet nogal hard [erg mooie versie van Blind Willie McTell])
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3kEyt3kKqrs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:grin: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Hij heeft z'n gezicht laten strak trekken
:kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."