Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums60/70 hitjes tips?

60/70 hitjes tips?

14 antwoorden
892 weergaven
18-5-2026
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het zoeken naar wat jaren 60/70 muziek, nu heb ik de top 100 van 1960 t/m 1980 gedownload...dat zijn dus 100 nummers per jaar, maar om ze allemaal te luisteren wat nou echt leuk is, is een beetje te veel werk :P .
Ik ben een beetje op zoek naar nummers die quentin tarantino in z'n films zou gebruiken (beetje vage omschrijving hehe)
zoiets dus..

Of een meer hippie achtige muziek
Zo'n plaatjes

En alles dr tussen in...als het maar niet zo'n gladje/lame hitjes zijn...
De bekender dingen zoals; The Doors, The Beatles, Rolling Stones, Jefferson Airplane enz. ken ik allemaal wel
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q28WYKnGNNE[/youtube]
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#3
buzzrider zei:
Er staat dat de tweede video niet beschikbaar is in mijn land dus ik kan 'em niet zien :)
Klik om te vergroten...
Belg?
Is dit nr; Barry McGuire - Eve of Destruction
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er staat dat de tweede video niet beschikbaar is in mijn land dus ik kan 'em niet zien :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
yaaaw zei:
buzzrider zei:
Er staat dat de tweede video niet beschikbaar is in mijn land dus ik kan 'em niet zien :)
Klik om te vergroten...
Belg?
Is dit nr; Barry McGuire - Eve of Destruction
Klik om te vergroten...
Jep een Belg. Ik zal het nummer eens op youtube bekijken.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
the beatles
the rolling stones t
he beachboys
the animals
the who
the kinks
the band
bob dylan
jefferson airplane
janis joplin
the doors
pink floyd
crosby, stills, nash (& young)
the byrds
buffalo springfield
creedance clearwater revival
joni mitchell
neil young
the velvet underground
david bowie
led zeppelin
cream
ac/dc
black sabbath
peter, paul and mary
joan baez
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doelde eigenlijk meer op losse nummers, maar toch bedankt.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
heel wat werk voor jou om te beluisteren ok,maar heel wat werk voor ons om je tips te geven,wat heb je zoal hé :confused: ,hier enkele:tongueout:acific,gas & electric-are you ready...,rare earth-get ready...,the box tops-the letter...creedence clearwater revival-up around the bend...the who-Won't Get Fooled Again.. Otis Redding-(Sittin' On) The Dock of the Bay...janis joplin-piece of my heart...rolling stones-it's all over now ....nancy sinatra-Bang Bang (My Baby Shot Me Down)etc..... :rockband:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
lauu,een foto van een sneeuwlandschap gepost? :tearsofjoy:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
the zombies- time of the season
the zombies- she's not there
the zombies - tell her no

beatles - de albums revolver, rubber soul en sgt pepper (eigenlijk alles)
the action - i'll keep holding on
the who - circles

en nog veel en veel meer.

Ben een 60s freak :sunglasses:

een echte super tip is om de ''nuggets'' verzamelaars te downloaden.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
tjeins iemand die de"nuggets"verzamel lp/cd's kent :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
cronos zei:
tjeins iemand die de"nuggets"verzamel lp/cd's kent :wink:
Klik om te vergroten...


yessss, lotgenoot :wink:

ken je ook pebbles? net zoiets, nog iets obscuurder.
Als je echt als 60s liefhebber los wil gaan moet je naar de platenzaak 'da capo' in utrecht. :hearteyes:

ze hebben zelfs een beatcave :rockband:

plato in utrecht heeft ook heel veel lekker obscuur 60s materiaal :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja pebbles ken ik ook :wink:

da capo ken ik niet,ben van belgië,is wel een lp van LOVE(als ik mij niet vergis).
een beetje een weirde vraag hoe oud bent u?,je kan mij ook pm'n hoor :wave:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben 19 :)

vraag me niet hoe het komt. ben een klein beetje misschien een muziek nerd :P luister veel verschillende soorten muziek maar als ik 1 soort muziek moest kiezen is het wel jaren 60 pop/psych met garage randjes. Ben vooral erg van de britse variant .
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
cronos zei:
ja pebbles ken ik ook :wink:

da capo ken ik niet,ben van belgië,is wel een lp van LOVE(als ik mij niet vergis).
een beetje een weirde vraag hoe oud bent u?,je kan mij ook pm'n hoor :wave:
Klik om te vergroten...

ja klopt, gave lp ook :)

Prefereer zelf forever changes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."