Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAWAKENINGS eindhoven 14 februari

AWAKENINGS eindhoven 14 februari

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1


De tweede editie in het monumentale Klokgebouw te Eindhoven gaat al over drie weken helemaal los! Alle artiesten hebben laten weten er enorm zin in te hebben en staan te popelen! Samen met de extreme show (LED, laser, licht en dik geluid) die we klaar hebben staan gaat op 14 februari iedere zaal in Klokgebouw er beter uitzien dan ooit! De kaartverkoop loopt harder dan vorig jaar, dus als je er bij wilt zijn dan is haast geboden!

TIMETABLE

Area 1
22.00 - 23.30 Applescal (live)
23.30 - 01.30 Radio Slave
01.30 - 03.15 Carl Craig
03.15 - 04.45 Cari Lekebusch
04.45 - 05.45 The Advent & Industrialyzer (live)
05.45 - 07.00 A.Paul

Area 2

22.00 - 00.00 Minidell
00.00 - 02.00 Wighnomy Brothers
02.00 - 04.00 Josh Wink
04.00 - 05.00 Paul Ritch (live)
05.00 - 07.00 Marco Carola

Area 3
22.00 - 23.45 Anoesjka
23.45 - 01.30 Joey Beltram
01.30 - 02.15 Solid Decay (live)
02.15 - 03.45 Robert Hood
03.45 – 04.45 Acid Junkies (live)
04.45 - 06.15 Marco Remus & Spark Taberner
06.15 – 07.00 Boris S (live)

gaat een tof feest worden :hearteyes:
who's in?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben erbij :rock:

Eerst werken bij Unity en dan genieten van ongetwijfeld een aantal hele vette setjes..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
underworld zei:
TIMETABLE

Area 1

04.45 - 05.45 The Advent & Industrialyzer (live)

Area 3

23.45 - 01.30 Joey Beltram
01.30 - 02.15 Solid Decay (live)
02.15 - 03.45 Robert Hood
03.45 – 04.45 Acid Junkies (live)
04.45 - 06.15 Marco Remus & Spark Taberner
06.15 – 07.00 Boris S (live)
Klik om te vergroten...

meesterlijk! Acid Junkies :hearteyes: misschien maar is gaan :) met de capsules MDMA :rock:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
meesterlijk! Acid Junkies :hearteyes: misschien maar is gaan :) met de capsules MDMA :rock:
Klik om te vergroten...

haha jou kop herken ik toch uit duizenden :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
Lauu zei:
meesterlijk! Acid Junkies :hearteyes: misschien maar is gaan :) met de capsules MDMA :rock:
Klik om te vergroten...

haha jou kop herken ik toch uit duizenden :grin:
Klik om te vergroten...

daar ben ik zeker van :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik er heen gaan zou het zijn om midden in de zaal te gaan poepen, mn reet af te vegen met het kaartje en daarna weer naar huis te gaan :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Als ik er heen gaan zou het zijn om midden in de zaal te gaan poepen, mn reet af te vegen met het kaartje en daarna weer naar huis te gaan :)
Klik om te vergroten...

achjah ik snap het wel, minder ontwikkelde mensen zoals jij kunnen gewoon deze feesten niet aan :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
veel plezier vanavond he
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
honingolie zei:
Er liepen anders een hoop onderontwikkelde (brabantse) boeren rond zeg. Niet de echte awakenings sfeer. :(
Klik om te vergroten...

ben het helemaal met je eens, vooral die mensen die denken door je heen te kunnen lopen..
best wel jammer, maarja heb wel een paar goede sets gehoord :) vooral carl craig
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er liepen anders een hoop onderontwikkelde (brabantse) boeren rond zeg. Niet de echte awakenings sfeer. :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
zou graag heengaan maar ff geen geld voor :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."