Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArctic Monkeys....Don't believe the hype

Arctic Monkeys....Don't believe the hype

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niemand kent het? :P
Is wel bekend momenteel
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok. Er is weer een nieuwe band opgestaan uit Engeland. De arctic monkeys. Iedereen is enthousiast en niet alleen in engeland maar ook in Nederland. het is prima muziek, lekker hard, snel, ruig....maar het voegt totaal niets toe. Het is vervelend. Het wordt saai. Ik heb het al ongeveer 100 x eerder gehoord.
Als er iemand de CD van the arctic monkeys wil kopen. Alsjeblieft koop Up The Bracket van The Libertines. Is een betere keus dan de arctic monkeys.
(torrent is hier te downen http://ts.searching.com/torrent/520...ever_People_Say_I_Am_That_s_What_I_m_Not_2006)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb op mwoah gestemd het is wel leuk en aardig maar je word tegenwoordig doodgegooid met van dat soort bands zoals b.v. blocparty, franz ferdinand, kaiser chiefs etc etc :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm. het is natuurlijk wel andere muziek. En kijk. ik vind het ook zeker niet slecht. Ik lusiter er wel eens naar, maar ik snap gewoon niet wat er nou zo bijzonder aan is. Ze staan geloof ik op 1 in de nieuwe moordlijst enzo...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja maar het is wel typische britpop van nu :P
want eerst was het franz ferdinand de nieuwe sensatie op engeland
en toen was het de kaiser chiefs en toen blocparty en nu artic monkeys..
het is gewoon een hype.. niet dat ik het niet leuk vind ofsow.. maar het is gewoon nogal opgeblazen alsof het het neusje van de zalm is en dat vind ik toch echt te overdreven :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begrijp de ophef ook niet. Het is meer van hetzelfde en voor mij persoonlijk te lawaaierig.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kom die naam overal tegen maar ik ken het niet!!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier kan je 2 video's van ze kijken/beluisteren. Jammergenoeg geen concerten....
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=24505424
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah ja ik had die clip toch wel eens gezien. Ik vind het niks.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga het ook maar eens luisteren

hm gewoon weer zon standaard saai punkbandje...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
ik ga het ook maar eens luisteren

hm gewoon weer zon standaard saai punkbandje...
Klik om te vergroten...

Hmm. Saai vind ik die bandjes meestal niet. Lekker snel enzo. Alleen hoef ik daarvoor niet naar the arctic monkeys te luisteren. Kan ook the vines, the hives, babyshambles, The Libertines, Bloc Party Editors, Kaiser Chiefs, The White Stripes, The Buzzcocks, fiuernflkweryfkehfgkwejgkwj opzetten
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Punkconcerten zijn sowieso geweldig. En er is ook heel veel goede punkrock hoor.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
hm punkrock heb ik zon 3 / 4 jaar geleden in de prullenbak gedaan , waar het voorlopig blijft :P

ben wel naar ontzettend veel punkconcertjes geweest toen ik 15 16 was :mrgreen:
dat was altijd wel erg lachen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
moshpits :hearteyes:
crowdsurfen :hearteyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
lagwagon ,vandals , bad religion ,lit etc etc heeel veel punk gezien :mrgreen:

maar t blijft herrie :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik geloof dat ik mijn oude avatar maar weer 'es ga uploaden :P
Goede punk zal ik altijd van blijven houden. Hou ook wel van dat hele sfeertje. Ben je wel eens in Vera geweest...is er ook echt ideaal voor!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan heb je vast wel eens het eerste en beste punk album ooit gehoord?


m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee. Sex Pistols. Dat was pas punk!

(ik weet het...het is slecht, maar ik ken weinig van the who, heb tommy op CD gekocht en gezien maar daar blijft het bij.)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
tis gewoon schandalig om the who als punk te bestempelen :P

the who maakt gebruik van meer dan 3 akoorden hoor!!! :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
En skapunk dan? Operation Ivy, Rancid, Choking Victim (thanks to wildchild)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."