#1
Het valt me echt tegen.
Absolution blijft gewoon hun beste.
Absolution blijft gewoon hun beste.
en Unnatural Selection is dit gewoon een van de betere albums van dit jaar.
Ipv. 1 heel goed album!Oom Klaas zei:De eerste helft is echt zeer kut, de tweede helft is niet heel erg kut.
1 tof nummer en nog 1 nummer dat wel oké is.

SyntheticDistortion zei:The United States of Eurasia vind ik echt te veel op materiaal van Queen lijken =P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."