Mijn muzieksmaak en drugsgebruik staan los van elkaar. Wel heeft het me op indirecte wijze naar bepaalde drugs geleid, zo heb ik LSD voor het eerst op een goa feest gebruikt, omdat het me daar om de oren vloog.
Maar ik denk dat ik als ik in contact was gekomen met drugs tijdens mijn black en death metal periodes, ik ze even hard verslonden had.
Olle
#3
Mijn muzieksmaak is wel drastisch veranderd tijdens het trippen. Tot een jaar geleden luisterde ik vooral death metal, deathcore, grindcore,... Tot ik tijdens een trip 5 uur lang naar Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors,... heb geluisterd. Ik was echt verkocht. De harde metalen vervlogen de weken erna, en de wereld van psychedelische rock en blues opende zich.
#4
Ik luister in hoofdzaak naar: FreeteKno, breakcore, psytrance, dubstep en makina.
Mijn favoriete drug is: SPEED!!!! Ja, dat past wel bij het gros van de bovenstaande muziekstijlen, alhoewel het bij dubstep en in mindere mate psytrance iets minder goed past.
#5
eigenlijk geen idee wat er als eerste was
volgensmij tegelijk :P
eerst rock en alleen maar wiet
toen metal nog meer wiet :P
en nu cyber, psy trance, en goa
en ook wel andere muziek nog maar vooral goa
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.