Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuzieksmaak vs favoriete drug?

Muzieksmaak vs favoriete drug?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Muzieksmaak..

Anyway..

ROCK en SPEED..

Juist! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn muzieksmaak en drugsgebruik staan los van elkaar. Wel heeft het me op indirecte wijze naar bepaalde drugs geleid, zo heb ik LSD voor het eerst op een goa feest gebruikt, omdat het me daar om de oren vloog.

Maar ik denk dat ik als ik in contact was gekomen met drugs tijdens mijn black en death metal periodes, ik ze even hard verslonden had.

Olle
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn muzieksmaak is wel drastisch veranderd tijdens het trippen. Tot een jaar geleden luisterde ik vooral death metal, deathcore, grindcore,... Tot ik tijdens een trip 5 uur lang naar Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors,... heb geluisterd. Ik was echt verkocht. De harde metalen vervlogen de weken erna, en de wereld van psychedelische rock en blues opende zich.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik luister in hoofdzaak naar: FreeteKno, breakcore, psytrance, dubstep en makina.

Mijn favoriete drug is: SPEED!!!!:) Ja, dat past wel bij het gros van de bovenstaande muziekstijlen, alhoewel het bij dubstep en in mindere mate psytrance iets minder goed past. :)
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eigenlijk geen idee wat er als eerste was
volgensmij tegelijk :P
eerst rock en alleen maar wiet
toen metal nog meer wiet :P
en nu cyber, psy trance, en goa
en ook wel andere muziek nog maar vooral goa

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."