Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripmuziek.

Tripmuziek.

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
psylocineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou graag een artiest willen hebben die heel veel met synthesisers doet, zoals bijvoorbeeld het intro van het album '1984' van Van Halen.
het moet verder geen techno zijn. gewoon rustig met veel rare geluiden, om t nog is samen te vatten.

Alvast Bedankt
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
shpongle of astrix is super,vindt ik persoonlijk ..
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zeg het niet vaak, maar

UTFSF!

10 minuutjes door dit forumdeel zoeken en ik denk dat je genoeg artiesten kan vinden om 3485 albums vol tripmuziek te vinden :mrgreen:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien dat je dat wat vind :)

j
james9880Lid
01-01-2024, 00:00
#5
alles van 1200 micrograms, daar trip ik altijd em goed goed op.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
The Orb heeft veel dikke trip dingen, maar dat ken je vast al! Probeer The Orb - U.F.Orb maar is, vette cd.
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gy4nJzyJ_10&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gy4nJzyJ_10&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
P
Psychonaut88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
infected mushrooms
spongle
koxbox (ofzo)
dat is wat ik vooral luister als ik trip, verder zijn meditatie tunes ook heel relaxend tijdens het trippen!!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychonaut88 zei:
koxbox (ofzo)
Klik om te vergroten...

Niet ofzo! Het is KoxBox :tearsofjoy: !

1200mics :hearteyes:, Astrix en Shpongle zijn inderdaad geniaal.
Talamasca, GMS, Skazi, Kindzadza, Xenomorph, Shiva, Parasense,... er zijn er genoeg! :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Parasense is Awesome!

Daarbij kwam ik via een topic op DF achter dit nummer.

http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3

Prachtig nummer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."