Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraagje over 2C-B. ik ga binnenkort 2c-b doen. en ik vroeg me af of je t ook kan roken als je de pil gewoon fijnstampt en met wat wiet derbij ofzo. of gaat de stof dan kapot. als je het nou kan roken, wil iedereen dan even zijn ervaringen geven. dus de verschillen tussen roken, eten en snuiven. Thx. Turn on, Tune in, Drop out!"
"Beste mensen van drugsforum. Ik heb een klein vraagje omtrent de lemon tek methode voor truffels. Op de meeste sites staat 20 minuten laten intrekken, zodat de meeste psilocybe wordt omgezet in psilocine. Is het mogelijk, of erg, als je het langer dan een paar uur laat intrekken, of wordt de psilocine door het zuur dan ook weer afgebroken. Het is voor mij handig als ik het gewoon 'kant en klaar' in de koelkast heb staan, zodat ik gelijk kan beginnen wanneer ik wil. Alvast bedankt!"
"Dus... salvia. ik ga binnenkort salvia roken met vrienden (met een pijpje) en ik kan nergens op internet iets vinden over mijn vraag/idee. we hebben een halve gram 30x en ik vroeg me af hoe je die troep moet roken want: -ik las ergens dat je je pijpje half moet vullen vlammetje erboven en inhaleren, dat begrijp ik dan wel maar, kan het dan dat je alle salvia in 1 keer verkoold? want ik wil met die halve gram 5 of 6 personen blij maken... dus had ik het idee om die halve gram in 5en te delen en dan bijvoorbeeld een laagje tabak in het pijpje te doen en dan 1/5 van die halve gram erboven op en roken maar... kan dit? kortom: de beste manier om het te roken met een pijpje. thx voor de replies en het spijt me als het toch al ergens in een forum staat."
"ik heb 2 vragen betreffende truffels en paddo's. paddo's zijn meestal niet meer verkrijgbaar bij smartshops als ik t goed heb maar truffels wel. vraag 1: wat zijn de verschillen tussen truffels en paddo's? vraag 2: hebben truffels een houdbaarheidsdatum. (als je ze zeg maar in een bakje bij de s'shop koopt) Alvast Bedankt p.s. ik heb nu heel wat antwoorden gelezen. iedereen bedankt. na een aantal dagen buiten de koelkast worden ze zwart en gaan ze stinken?(maar iemand heeft ook gezegd dat ze dan nog wel werken) in feite kan ik ze gewoon een maand wel buiten de koelkast houden -.- of houd ik dan een paar uitgedroogde stokjes over."
"Ik zou graag een artiest willen hebben die heel veel met synthesisers doet, zoals bijvoorbeeld het intro van het album '1984' van Van Halen. het moet verder geen techno zijn. gewoon rustig met veel rare geluiden, om t nog is samen te vatten. Alvast Bedankt"