Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls je 1 liedje mocht kiezen...

Als je 1 liedje mocht kiezen...

39 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
miss pepperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aFNq9bxm_-Q&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aFNq9bxm_-Q&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Of deze:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xf66Lmrqk00&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xf66Lmrqk00&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Kan echt niet kiezen. :flushed:
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#2

Tip: Niet effe door de track heen scrollen
Maar dat moet je eigenlijk met geen enkele tune doen :grin:
Zeer chille DnB track
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#3

Lekker nummertje om bij weg te dromen, zeer subtiel geluidgebruik!
experimenteel en psychedelisch!
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#4
HTID zei:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7OoCROwbhmI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7OoCROwbhmI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Maar na 5 keer zou ik de muziek uitzetten :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt lekker :mrgreen:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#5

Zeer hard op gegaan en golven van aha-effecten beleefd!
Mede mogelijk gemaakt door paddo's.
M
MagicMushLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste DF'ers,

Als je slechts één liedje zou mogen kiezen, voor tijdens het trippen... welke zou dan jouw #1 keuze zijn?

Graag één liedje per reactie en het liefst met een link naar youtube zodat we deze gelijk kunnen beluisteren :)

Mijn favoriet sinds kort:

Scorb - The Aquarium
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow das echt onmogelijk! Dan zou ik in opstand gaan. :flushed:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan kies ik niet en ga ik wel naar de natuur luisteren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raining men .... puur en alleen omdat ik aan dit lied een zeer speciale herinnering heb, voor heel mijn leven
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kies ook geen muziek, aangezien ik er laatst ben achter gekomen dat de beste space muziek die er bestaat zich gewoon in mijn hoofd afspeelt als ik echt lekker ga op de acid. :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoiets overdreven ofzo omdat ik altijd hard ga als ik trip.

Iets in de trant als dit:

A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is mijn absolute tripnummer:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arthur King zei:
Dit is mijn absolute tripnummer:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
Stereotype.

Geef het maar toe.

Iedereen vind Shpongle goed, ik vind het echt nergens naar klinken. Het is veel te zweverig en te vlak. Geen diepte en het hele nummer blijft op 1 niveau.

(Oké ik ben moe en ik wil slapen maar dat lukt niet dus ga ik maar doen waar ik goed in ben, dingen en mensen afzeiken. Niet persoonlijk bedoeld ofzo.)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Arthur King zei:
Dit is mijn absolute tripnummer:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8qt2WbfotkU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
Stereotype.

Geef het maar toe.

Iedereen vind Shpongle goed, ik vind het echt nergens naar klinken. Het is veel te zweverig en te vlak. Geen diepte en het hele nummer blijft op 1 niveau.

(Oké ik ben moe en ik wil slapen maar dat lukt niet dus ga ik maar doen waar ik goed in ben, dingen en mensen afzeiken. Niet persoonlijk bedoeld ofzo.)
Klik om te vergroten...
Haha, maakt niet uit hoor. :P

Waarschijnlijk ben ik inderdaad een stereotype spacer, maar elke keer dat ik dat nummer luister word ik weer herinnerd aan mooie momenten. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Ik kies ook geen muziek, aangezien ik er laatst ben achter gekomen dat de beste space muziek die er bestaat zich gewoon in mijn hoofd afspeelt als ik echt lekker ga op de acid. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

De muziek die je in je eigen hoofd maakt is de mooiste :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16

Nah, ik zou ook in opstand gaan. Ik heb alles nodig.. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Die stukjes uit nummers die je 1000x hoort lopen in je hoofd? ... Nee man! Die zijn kut.. :P

Moest het nou mijn eigen muziek zijn, prima.. Maar dit.. Nee, dat is te weinig slaap.. :confused:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paul Simon - Me and julio down by the schoolyard

omdat ik dan zeker weet dat het vet is, maar eigenlijk wil ik voor Jimi Hendrix - Little Wing kiezen
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#19
Headlock (High Contrast Remix) - Imogen Heap
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Die stukjes uit nummers die je 1000x hoort lopen in je hoofd? ... Nee man! Die zijn kut.. :P

Moest het nou mijn eigen muziek zijn, prima.. Maar dit.. Nee, dat is te weinig slaap.. :confused:
Klik om te vergroten...

Nee man, complete symfonieën in je hoofd :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."