Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBack To Nature - 2/3/4-07-10

Back To Nature - 2/3/4-07-10

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woon je echt in harderwijk dan of kom je van rond de omgeving Den Bosch? Misschien heb ik je wel eens gezien op feesies :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik woon in Den Bosch dus ik kom wellicht even kijken vanavond.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Problemen met locatie, den bosch kwam een boze boer en politie, boete en gekneusde rib.
In amersfoort kwam na een uur ook de politie het stoppen.

Nu is het hele idee dus in een flop uitgelopen, half jaar plannen voor niets.

Maar toch willen ze een feestje geven, dus vanavond gaat het gewoon door op een binnenlocatie in Amsterdam.
5eu entree i.v.m. Logistieke kosten
Voor locatie pm maar.

(sorry voor het late reageren, maar m'n laptop is kapot en doe nu alles op mobiel)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb de locatie al op mijn hyves gekregen, dank je wel :)

Wat klote zeg! Vorige week was er een feestje aan de andere kant van Den Bosch, begon op zaterdag en eindigde zondag 13:00 uur. Dat was dus meer een succes.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Ik heb de locatie al op mijn hyves gekregen, dank je wel :)

Wat klote zeg! Vorige week was er een feestje aan de andere kant van Den Bosch, begon op zaterdag en eindigde zondag 13:00 uur. Dat was dus meer een succes.
Klik om te vergroten...
Haha! Daar was ik, was super gezellig. Uiteindelijk zette wij de camper er ook neer met darkpsy. Was echt leuk.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik kom echt uit Harderwijk (en omgeving), maar ik kom niet zo vaak naar feestjes in het Zuiden, meestal in Amersfoort, Amsterdam, Hilversum. En dat soort grote steden. Kom je wel eens naar feestjes van SVF? (StichtingVrijFeesten)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga echter maar heel weinig uit de laatste tijd. Ik denk wel dat ik ooit naar een feestje van SVF ben geweest, al weet ik het niet zeker.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
:(

dat lijkt me zo leuk
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
:(

dat lijkt me zo leuk
Klik om te vergroten...
Jep, jammer dat dw politie het wederom moet vergallen. Nu wordt het gewoon een normaal feestje.
Alhoewel de dj-lijst best lang is, en toch iedereen gaat draaien, misschien gaat het feestje wel lekker lang door.

Evengoed zal het gezellig worden. Ik pak zo meteen de trein naar Amsterdam en dan zien we wel. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Back to Nature invites free spirits!


Please keep in mind that we celebrate nature, so please, take care of your garbage, waiste and so on, don't throw things in the green,
we don't want to waste our earth, our habitat.

Line up Mainstage in no particular order!):
dj Maya
Lsdave
Tellurium
Polzitiv
Resi
Orkatek
Bliepertronix
Psydon
Orakel
Avontura
Psycho-active
Sekas
Shamanuel
Party Rico
e.a.

Chill out:
Bliepertronix
Maya
Resi
Harmonic Frequency (ovb.)
e.a.

Extra's: Healings, Massages, foods, market, etc.
Costs: Free!!!!!! BUT: Think of the DJ's, organisors, costs are always be made!
Donations are welcome! (donation cans will be standing at the DJ boots)

Fact remains that we want this one to last for 3 days or 48 hours.


On friday 2 july we will start our party at 23.00 and we won't stop till sunday 4 july 23.00 !


Volunteers are welcome from friday 14.00 to help us build up this camp.

Ok, see you all there.

Love peace and light and let's build this one together!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is in het zuiden des lands, voor exacte locatie/routebeschrijving PM maar. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
waiste :grin:
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil er ook heen! :grin: Alleen moet ik nog een mailtje terug krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."