#1
Woon je echt in harderwijk dan of kom je van rond de omgeving Den Bosch? Misschien heb ik je wel eens gezien op feesies ![:)]()
Haha! Daar was ik, was super gezellig. Uiteindelijk zette wij de camper er ook neer met darkpsy. Was echt leuk.Aalpoepert zei:Ik heb de locatie al op mijn hyves gekregen, dank je wel
Wat klote zeg! Vorige week was er een feestje aan de andere kant van Den Bosch, begon op zaterdag en eindigde zondag 13:00 uur. Dat was dus meer een succes.
Jep, jammer dat dw politie het wederom moet vergallen. Nu wordt het gewoon een normaal feestje.Beanhead zei:![]()
dat lijkt me zo leuk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."