Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2010 MEET?

Q-Base 2010 MEET?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfde geldt voor mij :smoke:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
UeWEclipse zei:
Nou of je daar zou trots op moet zijn, drugs gebruiken is leuk, maar het moet ook leuk blijven.

En geen wedstrijdje ervan maken wie het meeste kan pakken, en de drug opzich een slechte naam bezorgen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik ben benieuwd of die van mij kan winnen :tearsofjoy:

Maarja, je hebt wel een mooi punt.
Je gebruikt om te genieten, niet om zomaar ''de scheefste kaak van iedereen te hebben'' :tearsofjoy:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas was ik te laat bij de meeting :P

Was een beetje verdwaald daar :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prima, doen we dat :rockband:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie doet er mee?
Iemand nog een idee voor een tijdstip/plek?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was er expres gaan staan zodat ik zeker wist dat het goed ging :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
17:00 - 19:00 Sequence & Ominous [Early Hardcore]
18:45 - 20:00 Hardheadz [Early Hardstyle]
20:00 - 21:00 N-Vitral [Industrial]
22:00 - 23:00 R10T33R [Tekno, Breakcore]
23:00 - 00:00 Psyko Punkz [Hardstyle]
00:00 - 01:00 Akkachar [Dubstep]
01:00 - 02:00 Nicon [Dubstep]
02:00 - 03:00 Seven [Dubstep]
03:00 - 04:00 Nero [Dubstep]
04:00 - 05:00 Chasing Shadows [Dubstep]
05:00 - 06:00 Sinister Souls [Dubstep]

Waar ik te vinden zal zijn :P
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou opzich ook wel willen meeten, maar hoelaat?

12:00 bij Area 1 ofzow? :wink: of ergens anders waar we elkaar makkelijk herkennen
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe mee :tearsofjoy:
Maar mij herken je wel op een mijl afstand, verkoop een tikkie zou ik zeggen :tearsofjoy:

Ik weet niet in welke staat van ontbinding je mij aantreft :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
mm ik zal waarschijnlijk het grootste deel van t feest bij de dubstep te vinden zijn, als je iemand met een wit Oi! tshirt en een muts ziet, tik m maar aan want dat zal ik wel zijn. ;p
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dat is moeilijk natuurlijk! Vooral de mensen die al vaker zijn gweest bedoel ik ook eigenlijk, weten jullie zo niet een makkelijk oriëntatiepunt waar we ff gezellig kunnen meeten?
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jah want tussen al die bezoekers wordt iemand terugvinden toch wel lastig denk ik hehe
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sadpanda kom ik zoiezo wel tegen bij de Dub :sunglasses: Ga je eigenlijk nog vaag Panda? :grin: Wat neemt de rest aan drugs mee? Ik 2 blauwe ying yangs van 150mg :rock:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fuck yeah! heb dr zin in. :grin: ik ga trouwens met de subway crew bus mee, meheheh. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij weer wel hoor...
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 groene canadeesjes, 140 mg! Ben benieuwd :grin:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijkt mij een goed plan hoor, om bij hun te meeten.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga lekker nuchter. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe maar wild :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maaaaarrrrrr over de meet, wie wat waar wanneer? Ideeën?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."