#1
Neem oordoppen mee. ![:grin:]()
Immo zei:Neem oordoppen mee.![]()
OnderDeEik zei:Dat is geen slechte aanrader, geluidsintensiteit is aardig belangrijk bij noise.
Liefst dan geen gele schuimdopjes maar iets hogere kwaliteit zodat het geluid enkel wat gedempt en niet verdoezeld wordt. Het voelen van het geluid op je hele lichaam bij noise optredens![]()
J0S zei:Ff nog wat artiesten dumpen*edit* youtube werkt niet meer op DF
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1RrModDAsO8?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1RrModDAsO8?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z-BYNx_JZf8?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z-BYNx_JZf8?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
(part 1)
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NHNaDRpJ12c?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NHNaDRpJ12c?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
(part 2)
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oPRTgWj1crU?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oPRTgWj1crU?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Op dit youtube kanaal word wel veel geupload, zeker een kijkje waard!: http://www.youtube.com/user/RareNoiseUploads
endor zei:Mijn (heel oude) noise creatie.
J0S zei:Ik hoor al verrassend veel vette liedjes!
endor zei:Mijn (heel oude) noise creatie.
En klinkt goed! Hoe lang geleden heb je 'm gemaakt? 1 jaar?
OnderDeEik zei:[youtube]-Xxr8wtJkXI[/youtube]
J0S zei:Ga een grote poging doen om een noise lied te schrijven vandaag, even wat bladmuziek ontworpen wat me wel handig lijkt om op te schrijven. Hopelijk word iets, heb tot nu toe wat geïmproviseerd en verkend met m'n gitaar.
Word leuk!
J0S zei:Immo zei:Neem oordoppen mee.![]()
Ik kan me voorstellen dat 't aardig luid word.
OnderDeEik zei:Dat is geen slechte aanrader, geluidsintensiteit is aardig belangrijk bij noise.
Liefst dan geen gele schuimdopjes maar iets hogere kwaliteit zodat het geluid enkel wat gedempt en niet verdoezeld wordt. Het voelen van het geluid op je hele lichaam bij noise optredens![]()
Enige aanraders kwa oordopjes?
OnderDeEik zei:Op maat gemaakte doppen die bedoeld zijn om een realistisch geluid te houden. En als je niet zo duur wil gaan, ga dan bijvoorbeeld voor Alpine partydoppen. Ook een aanrader: gelijk aan het begin in doen, dan weet je aan het einde niet eens meer dat je ze in je oren hebt.![]()
En Yellow Swans! Nicee!![]()
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."