Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnoebis.

Anoebis.

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind dat setje in eerste post net iets lekkerder :flushed: . Overigens wel leuk, maar niet echt mijn stijl.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier gewoon een fantopic voor DJ Anoebis!! :grin:

Hij maakt de Oldskool goa scene hier in belgie met zijn label Suntrip Records :hearteyes:

Hij heeft 2 dagen geleden twaalf uur aan één stuk gedraaid, om zijn tienjarig bestaan te vieren..



Even een quote'je van op 604 over deze nacht van hem:

" Gevoelens beginnen waar woorden eindigen...

Enkele dingen van wat er in mij aan de hand is en was... Het is alsof er vannacht een emotionele poort is geopend... Dankbaarheid, eenheid, verbondenheid, nog meer dankbaarheid, tranen, zweven, euforie, geluk, verdriet, gemis,... het passeerde allemaal mijn gevoelswereld in die 12 uur durende zalige waanzin

12 uur draaien bleek véél gemakkelijker dan ik ooit had durven denken. Energie gaat nooit verloren zei Einstein, en gelijk heeft hij! Energie die vloeide in 2 richtingen... muziek - feester en feester muziek Wauw. Ik weet niet waarom ik dat verdien van jullie feesters! Zonder dat jullie het beseffen maken jullie mij op die momenten zo blij en gelukkig. Dit zijn momenten die ik de rest van mijn leven zal meedragen. Nooit zal vergeten. IK hou van jullie. Jullie doen mij leven. Daarvoor kan ik nooit genoeg dank je zeggen.
Goa is een way of life dat mij zoveel vreugde en geluk geeft... Ik ben echt blij dat er zoveel mensen dat gevoel kunnen delen! Dat ik anderen mee kan laten beleven wat ik zelf al zo vaak op die dansvloer heb meegemaakt!

Gedurende de volle 5 uur heb ik een krop in de keel gehad. Ik heb nog nooit mogen aanschouwen op 10 jaar tijd dat er gedurende 5 uur een sfeer hing die normaal alleen bij "het laatste nummer" aanwezig is.

Jullie zijn echt fantastich! En velen van jullie staan veel dichter bij mijn hart als jullie denken!!!"

:hearteyes: :hearteyes:

http://www.facebook.com/#!/pages/Anoebi ... 775?v=wall

DIT is de goa spirit... ૐ

Heb jij nog een leuk setje liggen? Leuke foto? Zelf Anoebis al gezien? Anoebis op de planning? Of gewoon zin om een beetje te lullen over Belgische/NL goa?


http://www.suntriprecords.com/media/mix/Anoebis_-_Warm_Blanket.mp3


Ga uw gang :sunglasses:

A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ken hem totaal niet :tearsofjoy: , ben nu het setje aan het downloaden :).
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blijft een held! Paar weekjes terug nog gezien, maar spijtig genoeg wel moeten mislopen dit weekend... Moet wel een geweldige set geweest zijn

In de chillout @ eargasm met ?zijnvriendin? was ook wel leuk. Hij/zij maken het maar al te graag lekker waus en abstract.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xeloc zei:
Ken hem totaal niet :tearsofjoy: , ben nu het setje aan het downloaden :).
Klik om te vergroten...

Setje is nogal 'normale' vliegende zweverige melodischere goa :)

http://www.mediafire.com/?ijmyhtmjodz

Ander setje :hearteyes:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Blijft een held! Paar weekjes terug nog gezien, maar spijtig genoeg wel moeten mislopen dit weekend... Moet wel een geweldige set geweest zijn

In de chillout @ eargasm met ?zijnvriendin? was ook wel leuk. Hij/zij maken het maar al te graag lekker waus en abstract.
Klik om te vergroten...

Ja ik vraag me af, tript Anoebis nu nooit, of constant? :P

Hij lijkt wel recht uit de ruimte te komen

Een wezen uit de onderwereld :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij heeft wel een hulde verdient idd :rock:
M
Ma BakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn t-shirts zijn ook zo zalig :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ma Baker zei:
Zijn t-shirts zijn ook zo zalig :grin:
Klik om te vergroten...

Ja waar haalt hij ze he :confused:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anoebis


Ik heb hem voor het eerst bezig gezien op Heron, nadat ik al wel enkele setjes had gehoord ervan, en sindsdien probeer ik toch wel altijd erheen te gaan als ik kan. Hij maakt echt bangelijke oldskool, mede omdat hij zo ongelooflijk veel passie voor de scene heeft. Die man ademt gewoon goa. Hij is overigs ook een erg leuke babbel (kon het op de trein niet laten te zeggen dat ik fan ben).

Ja ik vraag me af, tript Anoebis nu nooit, of constant? :P
Hij lijkt wel recht uit de ruimte te komen
Klik om te vergroten...

Hier hebben ik en m'n vrienden toch ook al discussies over gehad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."