Hier gewoon een fantopic voor DJ Anoebis!!
Hij maakt de Oldskool goa scene hier in belgie met zijn label Suntrip Records
Hij heeft 2 dagen geleden twaalf uur aan één stuk gedraaid, om zijn tienjarig bestaan te vieren..
Even een quote'je van op 604 over deze nacht van hem:
" Gevoelens beginnen waar woorden eindigen...
Enkele dingen van wat er in mij aan de hand is en was... Het is alsof er vannacht een emotionele poort is geopend... Dankbaarheid, eenheid, verbondenheid, nog meer dankbaarheid, tranen, zweven, euforie, geluk, verdriet, gemis,... het passeerde allemaal mijn gevoelswereld in die 12 uur durende zalige waanzin
12 uur draaien bleek véél gemakkelijker dan ik ooit had durven denken. Energie gaat nooit verloren zei Einstein, en gelijk heeft hij! Energie die vloeide in 2 richtingen... muziek - feester en feester muziek Wauw. Ik weet niet waarom ik dat verdien van jullie feesters! Zonder dat jullie het beseffen maken jullie mij op die momenten zo blij en gelukkig. Dit zijn momenten die ik de rest van mijn leven zal meedragen. Nooit zal vergeten. IK hou van jullie. Jullie doen mij leven. Daarvoor kan ik nooit genoeg dank je zeggen.
Goa is een way of life dat mij zoveel vreugde en geluk geeft... Ik ben echt blij dat er zoveel mensen dat gevoel kunnen delen! Dat ik anderen mee kan laten beleven wat ik zelf al zo vaak op die dansvloer heb meegemaakt!
Gedurende de volle 5 uur heb ik een krop in de keel gehad. Ik heb nog nooit mogen aanschouwen op 10 jaar tijd dat er gedurende 5 uur een sfeer hing die normaal alleen bij "het laatste nummer" aanwezig is.
Jullie zijn echt fantastich! En velen van jullie staan veel dichter bij mijn hart als jullie denken!!!"
http://www.facebook.com/#!/pages/Anoebi ... 775?v=wall
DIT is de goa spirit... ૐ
Heb jij nog een leuk setje liggen? Leuke foto? Zelf Anoebis al gezien? Anoebis op de planning? Of gewoon zin om een beetje te lullen over Belgische/NL goa?
http://www.suntriprecords.com/media/mix/Anoebis_-_Warm_Blanket.mp3
Ga uw gang