Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBKJN vs. DayMar

BKJN vs. DayMar

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
k00k zei:
Serenity zei:
Jiiiihaaaaa! Ik loop daar rond met een rode stropdas waarop staat: ''ik ben jarig, geef mij een biertje!'' en met ezelsoren op m'n hoofd :beer: Verder ben ik te vinden bij Roms/cardiac en tripped :grin: wereldfeestje!!
Klik om te vergroten...

Ben eens benieuwd of ik je spot, zo ja dan kom ik je wel even begroeten als ik eraan denk :P
Klik om te vergroten...

Haha prima :wink:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet vergeten een biertje te geven dan!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Morgenmorgenmorgenmorgen! :hearteyes: :rock:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was een top feestje!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas :openmouth: Helaas!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
k00k zei:
Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas :openmouth: Helaas!
Klik om te vergroten...
Ik had 'm niet om :wink: Wel een duiveltje zien lopen toevallig? :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
k00k zei:
Boh ja! Was echt een knallen feestje. Ik heb niemand gezien met een rode stropdas :openmouth: Helaas!
Klik om te vergroten...
Ik had 'm niet om :wink: Wel een duiveltje zien lopen toevallig? :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is ook kut dan, nou heeft hij de hele avond rond gelopen en stiekem toch steeds gezocht naar die rode stropdas..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, da's wel sneu :( ben vergeten het nog even te zeggen, dan had ie kunnen zoeken naar een duiveltje :P
Jammer dat ik niet meer de jezusbus ben ingelopen.......
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
gratis koffie!!! :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr. Peacocks setje is toch wel heerlijk!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xeloc zei:
gratis koffie!!! :rock:
Klik om te vergroten...

precies, en die mensen blijven maar doorlullen.... :rockband:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was nog bijna die bus in gegaan, totdat een vriend tegen me zei dat ze evangelisch waren. Haha
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Robinnl zei:
Ik was nog bijna die bus in gegaan, totdat een vriend tegen me zei dat ze evangelisch waren. Haha
Klik om te vergroten...


Hahahaha, sta je daar met een dikke joint.
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Robinnl zei:
Ik was nog bijna die bus in gegaan, totdat een vriend tegen me zei dat ze evangelisch waren. Haha
Klik om te vergroten...


Hahahaha, sta je daar met een dikke joint.
Klik om te vergroten...

Inderdaad ja, haha.
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog 7 uurtjes te gaan. Alhoewel ik er 12 pas ben.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16


Wie o wie gaat er naar dit over het algemeen kleine feestje in de Hemkade (North Sea Venue) te Zaandam?

Ik wel :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij stond in de agenda.
Maar afgelopen zaterdag ook party gehad, aankomende vrijdag & zaterdag werken en daarna party, en denk dat ik de 22e dan maar even rust neem. (Damn ik klink oud haha)
Ik vind het wel jammer, had er graag heen geweest. Maar er gaan ook geen mensen heen die ik goed ken en vertrouw, en ik ga daar niet met mensen staan die ik niet vertrouw als ze zwaar van de kaart zijn. Ik ben zegmaar een beetje machteloos nu :P
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manonnie zei:
Hij stond in de agenda.
Maar afgelopen zaterdag ook party gehad, aankomende vrijdag & zaterdag werken en daarna party, en denk dat ik de 22e dan maar even rust neem. (Damn ik klink oud haha)
Ik vind het wel jammer, had er graag heen geweest. Maar er gaan ook geen mensen heen die ik goed ken en vertrouw, en ik ga daar niet met mensen staan die ik niet vertrouw als ze zwaar van de kaart zijn. Ik ben zegmaar een beetje machteloos nu :P
Klik om te vergroten...

Iedereen die daar is, is je vriend haha :grin: Dat is echt een feestje waar 90% of meer aan de drugs zitten :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet ik weet ik, maar bedoel het meer dat ik veilig thuis kom, kan momenteel zelf niet zo goed lopen :)
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga er ook heen met een maat van mij! :)
Hopelijk kan ik daar wat speed of pillen regelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."