Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAwakenings

Awakenings

86 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Awakenings! Techno! Wat mij betreft de koning der "dance" events in Nederland qua productie, de geweldige sfeer die er altijd heerst krijg je er eigenlijk gewoon gratis bij! Wat mij betreft mogen we dankbaar zijn (i know i am) dat events als deze nog gegeven worden in een verziekt party nederland..


[*]Vannacht was een geweldige editie
[*]Vanavond gaat daar gewoon nog ff overheen (Ben Sims!!!)
[*]1 December start de kaartverkoop voor Awakefest 2011
[*]31 December Awake NYE in die Graansilo in Rotterdam
[*]29 Januari Awakenings Klokgebouw Eindhoven (Schranz zaal!)


Brand los :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Mosselman zei:
Brand los :)
Klik om te vergroten...

Das een nummer van Typhoon jonguhh...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wilde met oud en nieuw naar awakenings maar door lowlands heb ik geen geld meer.

ik ben bezig met vrijkaartjes te regelen via mn werk :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manonnie zei:
En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:
Klik om te vergroten...

Oooh nou dan ga ik ook haha :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:
Klik om te vergroten...

Oooh nou dan ga ik ook haha :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ja jij was ook degene die me op het idee bracht te gaan, en dan ga je dadelijk ineens niet :P
Maar tot nu toe nog niemand gevonden.. Misschien moet ik het dan toch maar in Haagie vieren
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manonnie zei:
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:
Klik om te vergroten...

Oooh nou dan ga ik ook haha :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Ja jij was ook degene die me op het idee bracht te gaan, en dan ga je dadelijk ineens niet :P
Maar tot nu toe nog niemand gevonden.. Misschien moet ik het dan toch maar in Haagie vieren
Klik om te vergroten...

of met ons :grin: ik ga zowieso wel. is alleen ff lastig met kaartjes.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat is ook nog een mogelijkheid, maar ik ben in Den Haag tot half 1 oid, even bij mijn ouders. Daarna kan ik doen en laten wat ik wil, maar vraag 1: rijdt er dan nog een trein.
vraag 2: is het wel verstandig om die trein in te stappen :tearsofjoy:

en nja, vraag 3 is of ik dan wel kan lopen maar ik hoop van wel!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Manonnie zei:
Ja dat is ook nog een mogelijkheid, maar ik ben in Den Haag tot half 1 oid, even bij mijn ouders. Daarna kan ik doen en laten wat ik wil, maar vraag 1: rijdt er dan nog een trein.
vraag 2: is het wel verstandig om die trein in te stappen :tearsofjoy:

en nja, vraag 3 is of ik dan wel kan lopen maar ik hoop van wel!
Klik om te vergroten...

lijkt me wel. aan de andere kant stoppen de metros hier met rijden vanaf 10 uur..


ik heb even gekeken, de laatste trein rijd om half 9 richting rotterdam vanaf den haag centraal
En om half 2 rijd de eerste trein weer vanaf den haag holland spoor richting centraal.

dus.. het zou kunnen.. maar dan ben je ongeveer 3 uur bij de maassilo. dan heb je nog 4 uur feest. kan je beter gewoon om 10 uur al komen :grin: of een taxi nemen vanaf den haag :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar ik wil 12 uur bij m'n ouders zijn, haha dat heb ik ze beloofd.
Dus misschien wordt het dan inderdaad die taxi!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
gaat je wel dikke knaken kosten :openmouth:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manonnie zei:
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo :grin:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#14
we zijn oudjaar aan t overwegen :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo :grin:
Klik om te vergroten...
watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaah jaah tis bijna weer zover,

trouwens de line-up voor de maart editie in rotterdam is wel egt niet meer normaal dik:

Line-up

Bas Mooy
Ben Sims
Chris Liebing
Function
James Holden
Jeff Moore
Joey Daniel
Joris Voorn
Karotte
Len Faki
Makam
Marcel Dettmann
Mathias Kaden
Regis
Sandwell District
Tommy Four Seven
Live: Pantha du Prince
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb mn kaartjes al voor 12 maart :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: kom je ook? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
ik heb mn kaartjes al voor 12 maart :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: kom je ook? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

12 maart helaas niet zoals je weet :wink:
Maar met Pasen ben ik van de partij in de Gashouder! :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
En het festival in juni? Daar wil ik ook wel naartoe :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
luchtigtoetje zei:
En het festival in juni? Daar wil ik ook wel naartoe :)
Klik om te vergroten...

Uiteraard! :grin: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."