#1
Lauu zei:Lekker nummer idd Wobble.
Deze is ook ziek![]()
WAAAA! Kankerzieke drop, ik had mn geluid vol aan, BAM!

Lauu zei:Lekker nummer idd Wobble.
Deze is ook ziek![]()


seth zei:brick_top zei:DutchCookie zei:dat vind ik het mooie aan dubstep, je kan erop dansen zoals je wil![]()
Wat dat betreft vond ik de gelijkenis met dit filmpje wel treffend..
![]()
![]()
Intoxicated zei:Hij moet al wel een keer langsgekomen zijn, maar de 16bit remix van noisia's machinegun blijft hard.... wat een drop in dat nummer.
Lauu zei:14Jan Doornroosje Nijmegen![]()
BeeVee
D1
DBS
Doctor P.
Hayzee
Spange Batta
MC: Brown Sugar


brick_top zei:![]()
Hier ga ik ook zeker proberen bij te zijn![]()
! Ben nog nooit in Hedon geweest!
Lauu zei:brick_top zei:Ligt het trouwens aan mij of wordt het publiek bij die dubstep feestjes steeds jonger? Heb ook het idee dat steeds meer lui alleen komen voor zo hard mogelijke drops en om pal voor de DJ kankerhard te gaan staan moshen. Het merendeel heeft volgens mij ook werkelijk waar geen flauw idee waar ze mee bezig zijn of waar de muziek om draait..beetje jammere trend als je het mij vraagt.
Als je de mensen bedoeld die laatst op de Give it Dub waren in Nijmegen dan idd ja. Wat een jonge mannetjes en jonge kutjes allemaal zeg idd. Misschien wordt ik zelf oud maar het viel idd wel op.
Ik stond me af te vragen of ze wel wisten waar ze waren en wat dubstep was. Beetje jammer.
Psychedelicious zei:Zijn er meer mensen die naar Deep cutz @ waalhalla Nijmegen gaan/zijn geweest?
Daar gaan wel wat meer als 300 man in de zaal![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."