Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1

Tijd om toch een beetje af te dwalen (sorry :P)


Hmm, daar kom je dan alweer uit bij duistere dnb, maar dit mag eigenlijk niet gemist worden.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Broken Note :) die staat op de volgende club r_AW
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chillend nummer :3

O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Broken Note :) die staat op de volgende club r_AW
Klik om te vergroten...

Hehe, had het gezien maar gaat me niet lukken daarbij te zijn. Sowieso heeft de volgende een leuke line-up... Ik bedoel... Krumble, Mindustries, Peaky Pounder en Rude Awakening... Je kan het slechter treffen.

Al valt mijn gezwam nu echt buiten de dubstep :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
net of hun dat nooit doen :rolleyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
True, true


En nu begint mn inspiratie voor het posten van vette tracks toch echt op te raken
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor deze leuke namen eik : D
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
OnderDeEik zei:
SperSIZEboon zei:
krijg iedereen straks zn eigen muziekhoekje? :grin:
Klik om te vergroten...

Vrees dat er niet zoveel animo is voor een Noise ( :hearteyes: ) hoekje :(
Klik om te vergroten...

Niets mis met een portie opgefokte noisecore.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9








En dat is het mooie van dubstep, het is zo enorm uiteenlopend. Zoveel verschillende stijlen binnen dit genre, niet normaal. :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10

EDIT: Okay, nog eentje.


:hearteyes:

Olle
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alweer zin in de volgende Oi! in maart :(

[youtube]MG3sK1Yg198#movie_player[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rusko @ Oi dub attack!
was een geniale avond :grin:

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tering dat ziet er goed uit :openmouth: :grin: Welk nummer wordt er gedraaid? :grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog twee van m'n all time favorites.

Eerste is de instrumentale versie, de tweede met Unkle Sam's vocals eroverheen.

Ziekie!!!!


a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Tering dat ziet er goed uit :openmouth: :grin: Welk nummer wordt er gedraaid? :grin:
Klik om te vergroten...

eerste nummer (zodra je het feestje ziet zeg maar :P ) is docter P - badman sound

en de rest moet je maar ff op youtube zelf checke staat er allemaal naast :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha die badman sound is dope zeg. Dat wordt m'n nieuwe ringtone :sunglasses:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#17
is echt een vies nummer toen ik em hoorde poepte ik zowat in me broek xD
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SchilDpadDo zei:
hoe heet het origineel ook alweer?
Klik om te vergroten...

Lux Aeterna van Clint Mansell.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahaha ow fuck.. die Borgore had ik gewoon nog nooit van gehoord. Heb de afgelopen uren zowat al z'n nummertjes achter elkaar geluisterd, ik ga kapot hier. Effe schone onderbroek aantrekken. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."