Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
LangeLokken zei:
Ben ik een slecht persoon als ik dit echt te grappig voor woorden vind? :rolleyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...

Godverdomme, ik dans precies zo op dubstep als ik (teveel) MDMA op heb.

Indien het filmpje of het verhaal erachter echt gebeurd is (wat ik nogal betwijfel) is het toch wel zielig, maar ook ik kon een glimlach niet onderdrukken. Internet-generatie.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Dan ben je een slecht persoon ja, dan verdien je zelf die ziekte.
Klik om te vergroten...

zoals zoveel dingen die ik verdien heb ik die ziekte niet ;3
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een scheve kop wobble. :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
Wat een scheve kop wobble. :grin:
Klik om te vergroten...

lol dankje :P

trouwens weet niet of hier nog mensen heen gaan.


meschien dat ik er zelf ook bij ben maar moet eerst nog vrienden vinden om mee te gaan :tongueout:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doctor P :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Doctor P :rock:
Klik om te vergroten...

Fock ja :rock:
het openbaar vervoer is zelfs gratis zaterdag en de entree is maar 6,50 maar niemand van me vriendjes heeft zin :'(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
wobble zei:
Lauu zei:
Doctor P :rock:
Klik om te vergroten...

Fock ja :rock:
het openbaar vervoer is zelfs gratis zaterdag en de entree is maar 6,50 maar niemand van me vriendjes heeft zin :'(
Klik om te vergroten...

is het in de wijk van kerkgangers bij jou? kan helaas niet anders was ik meegegaan
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
wobble zei:
Lauu zei:
Doctor P :rock:
Klik om te vergroten...

Fock ja :rock:
het openbaar vervoer is zelfs gratis zaterdag en de entree is maar 6,50 maar niemand van me vriendjes heeft zin :'(
Klik om te vergroten...

is het in de wijk van kerkgangers bij jou? kan helaas niet anders was ik meegegaan
Klik om te vergroten...

nee vrienden wil dit weekend rustig chille ;p en 1 wil wel mee maar die moet werken achter de bar :tongueout:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
dan houd het op :beer:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
dan houd het op :beer:
Klik om te vergroten...

ja ind jammer dan :P
en check dit =D
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wj2c43XEJu4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wj2c43XEJu4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#14
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vwzwm7R3JhU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vwzwm7R3JhU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MVzw_CxAu_0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/MVzw_CxAu_0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2UUBMinQFKQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2UUBMinQFKQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zx4G5qc_R7g&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zx4G5qc_R7g&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6eyiY3KDHBk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6eyiY3KDHBk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6eyiY3KDHBk&feature=related[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
hier hou ik nou van :hearteyes:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi verzameling zooi in dit topic....Nee grapje, gewoon niet mijn ding...

Wat is dubstep? Wat maakt een nummer tot een dupstep nummer?? Ken het genre eigenlijk helemaal niet :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delcasa88 zei:
Mooi verzameling zooi in dit topic....Nee grapje, gewoon niet mijn ding...

Wat is dubstep? Wat maakt een nummer tot een dupstep nummer?? Ken het genre eigenlijk helemaal niet :P
Klik om te vergroten...

Wikipedia die shit is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dubstep
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren weer een mooie discussie met een vrouwelijke collega. Ze snapte maar niet dat ik kan dansen op dubstep, omdat het "zo'n slome bedoeling" is. Het is vrijwel onmogelijk mensen aan hun verstand te krijgen hoe ze het "dubbele tempo" moeten luisteren.. En niet alleen de kick en de snaredrum.
Na een kwartier heb ik het maar opgegeven, toen ze begon te beweren dat minimal veel sneller is als dubstep :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
de stomme koe, minimal is kut!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."