Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums909 Festival

909 Festival

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik :hearteyes:

Wel beetje rare combi met sluwe vos.
B
BlijeChickLid
Ola!

Ik was zomaar benieuwd wie van jullie a.s. zaterdag naar 909 festival gaat in Amsterdamse bos?
Of voor wie er al eens is geweest, wat je ervan vond? En controleren ze streng op bezit van drugs?

Ik ben er dit keer voor de eerste keer bij, heb positieve geluiden gehoord over 909 dus heb er zin in! :xtc: :grin:
P
PsychedelibeeLid
Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes.
H
HoMaar!Lid
Kaartjes reeds sinds februari in the pocket. Mits het weer nog roet in het eten gooit een mooie gelegenheid voor een 70ug Alice :)
B
BlijeChickLid
Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!

Psychedelibee zei:
Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes.
Klik om te vergroten...

Hoezo is dat een gekke combi? Ken wel wat muziek van ze maar ik denk niet genoeg om te weten waar het verschil ligt.. sluwe vos relaxte techno en jeff mills harder? Of andersom :confused:

kokosmakroon900 zei:
Klik om te vergroten...
k
kokosmakroon900Lid
BlijeChick zei:
Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!

Psychedelibee zei:
Klik om te vergroten...

Hoezo is dat een gekke combi? Ken wel wat muziek van ze maar ik denk niet genoeg om te weten waar het verschil ligt.. sluwe vos relaxte techno en jeff mills harder? Of andersom :confused:

kokosmakroon900 zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jeff Mills heeft veel complexere muziek dan de Sluwe Vos. Echt nog die oldskool techno als je het mij vraagt. Sluwe Vos is wat meer commerciële techno (Niet slecht bedoeld ofzo).
P
PsychedelibeeLid
BlijeChick zei:
Klik om te vergroten...
Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken.
B
BlijeChickLid
Fijn zulke ouders :)

Psychedelibee zei:
BlijeChick zei:
Klik om te vergroten...
Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van.

Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan.
P
PsychedelibeeLid
Ik ben dit jaar weer van de partij! Hoop dat het net zo mooi weer wordt als vorig jaar.
B
BlijeChickLid
Hoe bedoel je, zo kan je ook met je buren omgaan? Ik heb niet het idee dat hier in dit gesprek iemand het over zijn buren heeft gehad? En wat doe je dan zoal overdag op straat :confused:

MeejheM zei:

Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan.
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
MeejheM zei:

Klik om te vergroten...
Volgens mij sla je de plank weer mis. Of ik moet een referentie niet snappen
S
SkittlesAndMeLid
MeejheM zei:

Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Peppi en Coki zei:
Klik om te vergroten...
Misschien een woordgrap? :grin:
B
BlijeChickLid
Hmm dan volg ik het niet helemaal.. Of heb andere humor?
S
SkittlesAndMeLid
BlijeChick zei:
Of heb andere humor?
Klik om te vergroten...

Dit denk ik
B
BlijeChickLid
:tearsofjoy:
SmartieAndMe zei:
BlijeChick zei:
Of heb andere humor?
Klik om te vergroten...

Dit denk ik
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
SmartieAndMe zei:
Peppi en Coki zei:
Klik om te vergroten...
Misschien een woordgrap? :grin:
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat mijn 6 uur slaap vannacht wel genoeg was, blijkbaar dus niet :P
P
PsychedelibeeLid
BlijeChick zei:
Fijn zulke ouders :)

Psychedelibee zei:
BlijeChick zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Zeker! Zojuist ook de knoop doorgehakt en tickets gehaald. Ben erg benieuwd :grin:
B
BlijeChickLid
Ah leuk Psychedelibee! Hopelijk valt het weer mee :) veel plezier in ieder geval :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
Thanks, jij ook blije chick! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."