#1
Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik
Wel beetje rare combi met sluwe vos.
Wel beetje rare combi met sluwe vos.
Psychedelibee zei:Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes.
kokosmakroon900 zei:Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik![]()
Wel beetje rare combi met sluwe vos.
BlijeChick zei:Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!
Psychedelibee zei:Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes.
Hoezo is dat een gekke combi? Ken wel wat muziek van ze maar ik denk niet genoeg om te weten waar het verschil ligt.. sluwe vos relaxte techno en jeff mills harder? Of andersom![]()
kokosmakroon900 zei:Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik![]()
Wel beetje rare combi met sluwe vos.
Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken.BlijeChick zei:Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!
Psychedelibee zei:Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken.BlijeChick zei:Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!
MeejheM zei:Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van.
Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan.
Volgens mij sla je de plank weer mis. Of ik moet een referentie niet snappenMeejheM zei:Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van.
Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan.
MeejheM zei:Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van.
Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan.
Misschien een woordgrap?Peppi en Coki zei:Volgens mij sla je de plank weer mis. Of ik moet een referentie niet snappen
BlijeChick zei:Of heb andere humor?
SmartieAndMe zei:BlijeChick zei:Of heb andere humor?
Dit denk ik
Ik dacht dat mijn 6 uur slaap vannacht wel genoeg was, blijkbaar dus niet :PSmartieAndMe zei:Misschien een woordgrap?Peppi en Coki zei:Volgens mij sla je de plank weer mis. Of ik moet een referentie niet snappen![]()
Zeker! Zojuist ook de knoop doorgehakt en tickets gehaald. Ben erg benieuwdBlijeChick zei:Fijn zulke ouders
Psychedelibee zei:Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken.BlijeChick zei:Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."