#1
Dan zijn de techno feestjes het beste!
Er word veel gebruikt.
Sfeer is altijd top (waar ik kom iig)
Weinig trammelant omdat niet iedereen dronken is maar in de love sfeer van de MDMA.
Deephouse zijn leuke feesten dat vaak onder de naam techno valt..
Dankjewel, en is er een website ofzo waar je kan zien of er ergens een techno feestje is?
