#1
Helemaal overheen gelezen
Misschien toffler zelf? Komen dat weekend wel 2 toffe dj's.
Dit lijkt me een goede optie. Ik denk dat we hier heen gaan. Dankjewel TechnoChicken! Jij gaat er niet toevallig heen?
Helemaal overheen gelezen
Misschien toffler zelf? Komen dat weekend wel 2 toffe dj's.
Ah nice! Nee helaas!! Festival ben ik wel waarschijnlijk aanwezig.Dit lijkt me een goede optie. Ik denk dat we hier heen gaan. Dankjewel TechnoChicken! Jij gaat er niet toevallig heen?
Ik heb zeer weinig ervaring met uitgaan. Ik ben maar een paar keer in mijn leven uitgegaan en omdat iedereen mij aanraad een keer tijdens uitgaan xtc te gebruiken, wil ik dat een keer proberen met mijn vriendin te doen. Ik heb al best veel ervaring met drugsgebruik, maar dus helemaal niet met feestjes. Ik ben van plan het weekend van 16 november een weekendje een hotel te boeken met mijn vriendin en zou dan graag met haar naar een feestje willen. Kent iemand een geschikt feest in de buurt van rotterdam/den haag?
Ik vind het vooral belangrijk dat we lekker "anoniem" kunnen zijn. dus geen klein feestje waar we op kunnen vallen en het liefst ook een feestje waar veel mensen gebruiken. Ik vind het al heel spannend om in het openbaar te gebruiken en wil niet constant het gevoel hebben dat ik heel raar aan het doen ben. Ik heb zelf al op het internet gezocht, maar omdat ik dus praktisch geen ervaring heb, zou ik het niet weten waarnaar ik precies moet zoeken. Muziek maakt in principe niet uit, als het maar veel gebruikers trekt.
Alvast heel erg bedankt!!
Ik vind het vooral belangrijk dat we lekker "anoniem" kunnen zijn. dus geen klein feestje waar we op kunnen vallen en het liefst ook een feestje waar veel mensen gebruiken.
Dan zijn de techno feestjes het beste!
Er word veel gebruikt.
Sfeer is altijd top (waar ik kom iig)
Weinig trammelant omdat niet iedereen dronken is maar in de love sfeer van de MDMA.
Deephouse zijn leuke feesten dat vaak onder de naam techno valt..
Dankjewel, en is er een website ofzo waar je kan zien of er ergens een techno feestje is?
Dankjewel voor je bericht!
De reden waarom ik nooit uit ben gegaan is omdat ik tot mijn 19e op hoog niveau gevoetbald heb en er geen tijd was voor uitgaan, daarna heb ik een bedrijf gestart en ben op mijn 22e samen gaan wonen, geen tijd een de focus lag niet op uitgaan. Ik was gewoon heel vroeg heel serieus. Ik heb 5 jaar later mijn bedrijf verkocht en ben toen lekker gaan reizen, experimenteren met drugs en genieten van het leven. Het is dus niet dat ik niet van uitgaan hou. Het is gewoon nooit op mijn pad gekomen. Klinkt heel gek hier in Nederland... maar ik heb nooit vrienden gehad die uit gingen. Ja uit eten, bios dat soort dingen, maar geen feestjes.
Nu is dat een beetje anders aan het worden. Ik heb dus geen last van de dingen die je opnoemt. Ik ben alleen heel nieuwsgierig naar de combinatie xtc, hard muziek, anderen mensen die gebruiken of anderen dingen waarvan ik niet weet dat leuk is onder gebruik van xtc. Ook is mijn muzieksmaak zeer divers. van hip hop tot techno en van dubstep tot pop.
Normaal neem ik xtc thuis met mijn vriendin. Dat is altijd diepe gesprekken, knuffelen, dansen en seks. Dat zal ik nooit zat worden, maar ik wil toch een keer wat anders proberen. Ik voel me in principe overal veilig, maar omdat niemand van mijn drugsgebruik weet, behalve mijn vriendin is er toch een bepaald soort schaamte of onzekerheid die ik ervaar als ik dat opeens in het openbaar moet gaan doen. er is een drempel waar ik overheen moet, vandaar dat ik niet wil gebruiken waar ik het gevoel heb dat ik raar ben.
Dan zijn de techno feestjes het beste!
Er word veel gebruikt.
Sfeer is altijd top (waar ik kom iig)
Weinig trammelant omdat niet iedereen dronken is maar in de love sfeer van de MDMA.
Deephouse zijn leuke feesten dat vaak onder de naam techno valt..
Dankjewel, en is er een website ofzo waar je kan zien of er ergens een techno feestje is?
Ik kom niet uit die buurt dus ken daar weinig.
Promotie gaat vaak via facebook.
Maar waarom eigenlijk?Ik denk dat je dit van compleet de verkeerde kant benadert. Je moet niet op zoek gaan naar een plek waar je drugs kunt gebruiken om de avond leuk te maken, je moet op zoek naar een plek waar je een fantastische avond kunt beleven... en die ervaring nóg beter maken met XTC!
Maar waarom eigenlijk?
Het lijkt hier vaak zo not done om toe te geven dat je naar een feestje gaat omdat je daar een heerlijke xtc-avond kunt hebben. Maar ik zie niet in eigenlijk waarom dat de verkeerde benadering zou zijn.
Ik vind xtc heerlijk, en als ik het doe zoek ik daar leuke mensen bij uit en een fijne setting. Voor mij is die setting een goed feest, met muziek waar lekker op gedanst kan worden, keuze uit honderden gelijkgestemden om een gezellig praatje mee te maken of iets leuks mee te doen, aankleding waar ik gelukkig van word, liefst nog wat activiteiten of zo buiten dansen om.
Niks mis mee volgens mij. Ja je kan ook nuchter naar een feest gaan, en ja je kunt xtc dan ook zien als een extraatje, maar je kan het ook anders zien.
Als ik paddo's in het bos neem, denk ik ook niet: hmmm ik kan ook gewoon nuchter naar het bos gaan, dat is ook leuk. Paddo's is een leuk extraatje.
Voor mij geldt bij X hetzelfde. En ik denk eigenlijk bij heel veel mensen. Ook al is het dus niet zo tof om te zeggen blijkbaar.
Nee da's niet hetzelfde
Jij zegt dat het feest / de setting het eerste uitgangspunt moet zijn en je xtc daarna toe kunt voegen, als extraatje. Ik zou niet weten wat er mis is met de benadering vanuit de andere kant: xtc is het uitgangspunt en je zoekt daar een toffe setting/feest bij waardoor je een nog fijnere ervaring kunt hebben.
Je zegt dat je je er zelf ook wel eens schuldig aan maakt, maar vanwaar die woordkeuze schuldig aan maken?
Ik lees dat vaker hier maar snap dat dus oprecht niet.
Ok, als je het zo stelt kan ik het er moeilijk mee oneens zijn uiteraardWat ik TS aanraadde was om niet zomaar naar een kutfeest te gaan omdat een pil het misschien leuk zou kunnen maken. Meer dan dat maakte ik er toch niet van?
Ok, als je het zo stelt kan ik het er moeilijk mee oneens zijn uiteraard
Je opmerking dat de ts het compleet van de verkeerde kant benaderde gaf me het idee dat je meer bedoelde dan enkel: drugs maakt van de hel geen hemel.
Misschien kwam het ook omdat ik uit het eerste bericht van de ts helemaal niet haalde dat ie uitgaan verselijk vond, alleen dat ie er weinig kaas van had gegeten.
Met een beetje draaien zijn we het best wel eens![]()
speedfreax in Rotterdam
Dank voor de zinvolle toevoeging! Ik ken het niet, zag hem in de gauwigheid voorbij komen terwijl ik met mijn hoofd al bij de discussie met fenrir zatVet feest alleen 2step en dubstep daar moet je echt van houden.
En ook niet echt een MDMA feest.
Ben er vaak geweest omdat ik de organisatie ken en de muziek leuk vind
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."