Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlaaf! Dump hier de allerbeste carnavalskrakers!

Alaaf! Dump hier de allerbeste carnavalskrakers!

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carnaval. Die ene dag dat Sjonnie en Mariena op stap gaan met de 5 kinderen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh, en dit ronduit VRESELIJKE nummer, wat op de één of andere moment soms random in mijn hoofd zit en mij urenlang terroriseert:

M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#3
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Carnaval... Never ever..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoo geforceerd.

Veel te druk overal, alleen maar zatte en kotsende mensen die nauwelijks meer kunnen lopen, naar verschraald bier stinken en denken dat dan ineens maar alles mag. En dan nog die kutmuziek...

Als peuter werd ik al meegesleurd naar (toen nog) rokerige, lawaaierige stinkholen vol vervelende zatlappen omdat paps nou eenmaal bij de plaatselijke carnavalsvereniging zat en dan werd ik gewoon aan mijn lot overgelaten.
T is nooit meer goedgekomen tussen carnaval en ik.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wink:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeteldonk!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeps, verkeerde link

Oeteldonk!
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bah! Zo naar met Carnaval in Oeteldonk..nep carnavalvierders uit de randstad, die muziek, de lucht rondom de kroegen, mensen die denken dat ze alles mogen roepen, overal aan mogen zitten. Nee, mij niet gezien. Geprobeerd, niet gelukt. Ik vlucht weg uit mijn stadjuh, want met Carnaval ist mijn stadjuh nie meer..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Zoo geforceerd.

Veel te druk overal, alleen maar zatte en kotsende mensen die nauwelijks meer kunnen lopen, naar verschraald bier stinken en denken dat dan ineens maar alles mag. En dan nog die kutmuziek...

Als peuter werd ik al meegesleurd naar (toen nog) rokerige, lawaaierige stinkholen vol vervelende zatlappen omdat paps nou eenmaal bij de plaatselijke carnavalsvereniging zat en dan werd ik gewoon aan mijn lot overgelaten.
T is nooit meer goedgekomen tussen carnaval en ik.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik heb dat hele carnaval gedoe nooit begrepen. Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval.
Klik om te vergroten...

Doet me denken aan de filmpjes met dronken dieren door rottend fruit tijdens biologieles vroeger ^_^

Edit, jeemigdepeemig!

M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#12
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken er maar 1 van toen ik heel klein was..

Bij hoevelaken links af :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Sjonnie en Mariena
Klik om te vergroten...
Sjonnie en Anita toch?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Sjonnie en Anita toch?
Klik om te vergroten...

Ik gooide maar los namen. Was niet aan het mikken op bekende figuren :grinning:.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Helemaal mee eens. Ik heb dat hele carnaval gedoe nooit begrepen. Mensen veranderen in zuipende orang-oetangs tijdens carnaval.
Klik om te vergroten...

Ik ben een geboren Limburger en zelfs ik begrijp het niet. En heb er dan ook met niet al teveel moeite afstand van gedaan jaren terug (al heb ik er, toegegeven, wel een aantal zeer lachwekkende herinneringen aan).

Maar nu het dan toch moet :upsidedown::

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."