Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog iemand die van plan is na de lockdown een vies harde kwijte week te hebben en genoeg door z'n neus gaat halen om heel de Benelux te verdoven?

Nog iemand die van plan is na de lockdown een vies harde kwijte week te hebben en genoeg door z'n neus gaat halen om heel de Benelux te verdoven?

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog iemand die van plan is na de lockdown een vies harde kwijte week te hebben en genoeg door z'n neus gaat halen om heel de Benelux te verdoven voor een maand?
8

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
8️⃣6️⃣
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dingen door mn neus halen lukt nu thuis ook prima🙈 Maar eerste feestje/festival waar ik weer naar toe kan straks ga ik wel weer ff helemaal los ja 🥳🥳🥳
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik sla even over denk ik. Less is more!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij het eerste festival dat doorgaat ga ik snoeihard....
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat ik oversla.
Wil zo rap mogelijk aan het werk.
In de tussen tijd nog een beetje trippen en wat O-PCE.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet perse nee.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee , ik "profiteer" er nu een beetje van met een puntje hier en daar , zodat ik na de crisis terug kan gaan werken !
Waarom zou ik een week vakantie nemen speciaal om drugs te nemen als ik nu verplicht thuis moet blijven.

Liever had ik gewoon blijven werken en niet thuis gezeten..
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee.
Werk me eigen drie keer in de rondte. Bij ons gaat alles gewoon door op het werk, nog nooit zo druk geweest. Zal blij zijn als de drukte wat afvlakt, dan eerst even bijkomen 😅
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, k neem liever in dezer dagen iets als ik toch verplicht vrij ben, ben blij als ik weer mag gaan werken en dat m'n leven weer structuur krijgt.. 🙄
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Bij het eerste festival dat doorgaat ga ik snoeihard....
Klik om te vergroten...

Maar indd, eerste beste feest (MASTERS OF HARDCORE😋) ga ik wel ff keihard dussss🥳🥳
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een lockdown is ideaal...snuif die banaan en gaan
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heyol zei:
Nog iemand die van plan is na de lockdown een vies harde kwijte week te hebben en genoeg door z'n neus gaat halen om heel de Benelux te verdoven voor een maand?
Klik om te vergroten...
Dan pas ?? Ben ik al even mee bezig haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Walter White zei:
Dan pas ?? Ben ik al even mee bezig haha
Klik om te vergroten...
Wel delen he.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tuurlijk zeker ik discrimineer niemand haha
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Corona feestje
Waar Italië
Wanneer morgen
Waarom?
IDFK
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."