Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival

Festival

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
Genaral69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Welke festival raden jullie aan voor mij?
ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Genaral69 zei:
hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Welke festival raden jullie aan voor mij?
ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
Klik om te vergroten...
Wat voor muziek?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+.

Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kinderfeestjes (16+) is ook gewoon ruk. 21+ naakte met bezweten drugs lichamen tegen elkaar schuren en shotje kontzweet pakken. Dat zijn de feestjes. Berlin represent. Ohja vergeet niet om je telefoon thuis te laten doei!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Ohja vergeet niet om je telefoon thuis te laten doei!
Klik om te vergroten...
En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijk
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijk
Klik om te vergroten...
Of gepaalt worden door een grote neger in een dark room. Niet elk kamertje is zo onschuldig als dat het lijkt 💁
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Genaral69 zei:
hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Welke festival raden jullie aan voor mij?
ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
Klik om te vergroten...
Wat voor muziek vind je leuk?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijk
Klik om te vergroten...
Sounds familiair
G
Genaral69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Wat voor muziek?
Klik om te vergroten...
Hardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt me wel leuk.
Wat voort muziek zou jij zelf kiezen?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Genaral69 zei:
Hardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt
Klik om te vergroten...
Uhh. Definieer 'alles wat daar op lijkt'. Zijn toch allemaal unieke stijlen?
G
Genaral69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+.

Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie.
Hoe heet die festival?
G
Genaral69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Uhh. Definieer 'alles wat daar op lijkt'. Zijn toch allemaal unieke stijlen?
Klik om te vergroten...
Ja ik weet niet precies hoe ze heten.
Laat het gewoon bij hardcore, hardstyle, uptempo, techno en UK rave
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aah beetje zoals het motto "Zolang het maar een hartslag heeft"
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Genaral69 zei:
Ja ik weet niet precies hoe ze heten.
Laat het gewoon bij hardcore, hardstyle, uptempo, techno en UK rave
Klik om te vergroten...
Gewoon alles met een 4kwartsmaat en een bpm tussen de 130 en 220 dus. Goede smaak!
G
Genaral69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Gewoon alles met een 4kwartsmaat en een bpm tussen de 130 en 220 dus. Goede smaak!
Klik om te vergroten...
Is er zo’n festival die je mij aanraadt om te gaan? Want heb echt geen flauw idee welke goed zijn en welke niet.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genaral69 zei:
Is er zo’n festival die je mij aanraadt om te gaan? Want heb echt geen flauw idee welke goed zijn en welke niet.
Klik om te vergroten...
DECIBEL! Van hardstyle tot terror en alles wat er tussen ligt..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
4kwartsmaat
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit iemand gehoord die zei als je een hit hebt, MOET je er ook een hoempapa versie (3kwartsmaat) van kunnen maken. Als dat niet kan is het geen hit.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik heb ooit iemand gehoord die zei als je een hit hebt, MOET je er ook een hoempapa versie (3kwartsmaat) van kunnen maken. Als dat niet kan is het geen hit.
Klik om te vergroten...
Ze bestaan, binnen de harde stijlen! Maar niet veel. Maar dan is het nog steeds geen hoempapa maar een knap stukje werk want mix die maar eens feilloos in over de volgende plaat die wrs een 4kwartsmaat heeft... kunstenaars!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Genaral69 zei:
Dankjewel voor je reactie.
Hoe heet die festival?
Klik om te vergroten...
High Tea Melkweg 25 maart
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Decibel ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."