#1
YESSSS!
THUNDERDOOOOOOMMMEEEE!
ik heb zo'n zin in Dither Mindustries Negative-A en The Outside Agency! ❤
The dark wil forever be my choice of music!
THUNDERDOOOOOOMMMEEEE!
ik heb zo'n zin in Dither Mindustries Negative-A en The Outside Agency! ❤
The dark wil forever be my choice of music!

Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan 