Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome 2021

Thunderdome 2021

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
YESSSS!


THUNDERDOOOOOOMMMEEEE!

ik heb zo'n zin in Dither Mindustries Negative-A en The Outside Agency! ❤

The dark wil forever be my choice of music!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ja op 11 december groot feest bij @Thunderdome 🤣🥳
De minuten in de online wachtrij voor kaartjes hebben me heel veel grijze haren bezorgd, maar het was gelukkig gelukt 👌

Vandaag is de line-up bekend gemaakt en wat een top feest gaat het weer worden met deze namen 😍
We moeten ons alleen nog ff zien te klonen voor die tijd, want het wordt wel switchen tussen podia en dus keuzes maken wie we echt willen zien 👍
Maar de sfeer gaat sowieso weer onvergetelijk worden, 1 grote familie ❤️

Wie gaan er nog meer? 🥳

FB_IMG_1634126002514.jpg
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook weer van de partij 🙋‍♂️

Gaat weer een gruwelijk avondje worden, het is alleen zo moeilijk om te kiezen naar wie je toe wilt dus dat word veel rondjes lopen denk ik 🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poederpret zei:
Ik ben ook weer van de partij 🙋‍♂️

Gaat weer een gruwelijk avondje worden, het is alleen zo moeilijk om te kiezen naar wie je toe wilt dus dat word veel rondjes lopen denk ik 🤣
Klik om te vergroten...

Haha ja dat doe ik sowieso altijd al veel, maar nou zal het ook wel echt moeten ja.
Maar ik kan wel in stijl dan met deze trui en waaier gaan :tearsofjoy:



www.freakyglasses.nl

Deluxe festival handwaaier Ik loop alleen maar rondjes zwart

Deluxe festival handwaaier Ik loop alleen maar rondjes zwart online kopen bij Freaky Glasses 🗸 24u levering 🗸 Veilig en achteraf betalen 🗸 30 dagen retour
www.freakyglasses.nl www.freakyglasses.nl
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aanwazig!

Zoals altijd ouderwets rondjeslopen daar in de jaarbeurs :hearteyes: :hearteyes:

Zou me vooral niet te druk maken om de line-up en wie ik wil zien. Uit ervaring weet ik dat het er toch niet altijd van komt.

Geniet van het moment en vooral de sfeer!!! :hearteyes:
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Haha ja dat doe ik sowieso altijd al veel, maar nou zal het ook wel echt moeten ja.
Maar ik kan wel in stijl dan met deze trui en waaier gaan :tearsofjoy:



Klik om te vergroten...
Rondjes...rondjes...ik loop alleen maar rondjes, het is een marathon!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thunderdome zei:
Aanwazig!

Zoals altijd ouderwets rondjeslopen daar in de jaarbeurs :hearteyes: :hearteyes:

Zou me vooral niet te druk maken om de line-up en wie ik wil zien. Uit ervaring weet ik dat het er toch niet altijd van komt.

Geniet van het moment en vooral de sfeer!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Is wel waar, maakt niet uit waar je staat het is altijd wel genieten 🤪
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Poederpret zei:
Rondjes...rondjes...ik loop alleen maar rondjes, het is een marathon!
Klik om te vergroten...

En elk rondje is anders he haha!:tearsofjoy:
Maar klopt ook wel wat jullie zeggen hoor, we zien daar wel wat er echt van terecht komt, maar de sfeer wordt sowieso weer onvergetelijk :redheart:

Trouwens eerst 30 oktober nog naar Ghosttown :cheerpompom:Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan :nevergonnagiveyouup:
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
En elk rondje is anders he haha!

Trouwens eerst 30 oktober nog naar Ghosttown :cheerpompom:Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...
Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.

Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Trouwens eerst 30 oktober nog naar Ghosttown :cheerpompom:Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...
Voor mij wordt het eerste feest weer Thunderdome. Kan makkelijk meer feesten pakken maar prioriteiten stellen in het leven!

Veel plezier :hearteyes:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Poederpret zei:
Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.

Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪
Klik om te vergroten...

Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt :thumbsup:
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan :nevergonnagiveyouup:

Thunderdome zei:
Voor mij wordt het eerste feest weer Thunderdome. Kan makkelijk meer feesten pakken maar prioriteiten stellen in het leven!

Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan :thumbsup:
Dankjewel :hearteyes:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drugsforum meeting op Thunderdome voor de mensen die gaan :tongueclosed:?

Lijkt me lache en even wat makkelijker dan met Unmute Us!!!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mocht het op termijn blijven niet doorgaan kun je nog altijd je geld terugkrijgen. Tenzij ID&T failliet gaat natuurlijk omdat ze continu feesten moeten aflassen. Maar ik neem liever dat risico, het is maar enkele tientallen euro's, dan risico het te missen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
You make this decision now to be afraid!

But you will never turn back,

Your'e whole life

You will alway's be afraid!!!

M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thunderdome zei:
Drugsforum meeting op Thunderdome voor de mensen die gaan :tongueclosed:?

Lijkt me lache en even wat makkelijker dan met Unmute Us!!!!
Klik om te vergroten...

Lijkt mij wel leuk hoor! Ben toen niet naar Unmute us geweest uiteindelijk, maar dit is wel iets makkelijker dan daar ja :tearsofjoy:
Al kan het in de Jaarbeurs ook wel echt een doolhof zijn🙈
Ik ben benieuwd of we dan idd gewoon van 22-07 uur ofzo kunnen feesten, of dat het net als met Ghosttown verzet moet worden naar overdag.
Dat is nu van 15-24 uur.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veel plezier allemaal :) zelf hou ik niet zo van hardcore.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.
Klik om te vergroten...

Leuk! En ja dat scheelt dan ook weer idd! Er komen genoeg "early" DJ's en met die sfeer komt het ook wel goed, dus kan niet misgaan dan! :cheerpompom:
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
Klik om te vergroten...


Voor mij zal het ook pep worden op Thunderdome.

Heb 30 gram mokersterke zelfgemaakte speedpasta gekregen van een maatje van me. Dat gaat echt keihard gasgeven worden :hearteyes: :hearteyes:

XTC/6APB is natuurlijk ook goud, maar die heb ik al gepland op een thuisfeestje in november met de Qlimax livestream!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
Klik om te vergroten...
Ja, het is geleden van de DF meeting (huisfeestje) van eind januari dat ik nog iets met sero gedaan heb. Zal ook ideaal zijn in die setting denk ik. Om te verhinderen dat ik te vroeg moe wordt zal ik wel een paar uur wachten om mijn eerste portie te nemen ofzo. Dan nog enkele uren later een halve portie bijnemen en ik zou moeten wegkunnen tot 7u lijkt me.

Speed is natuurlijk ook een goeie optie, maar denk dat mijn vrienden ook MDMA gaan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."