Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben begonnen met frooty loops, heb mij er echt super hard mee geamuzeerd, veel op geleerd maar uiteindelijk overgeschakeld naar Ableton, vind de work flow beter MITS je ableton toch wat kent. Ik heb onlangs 1-2 maanden geleden mijn eerste tracks gereleased. Weet zelf niet goed of het wel goed is.. ik denk dat ik gewoon altijd beter kan. Je kan het eens beluisteren als jullie willen maar zou heel graag wat feedback krijgen over wat er mss beter kan, wees maar kritisch, dat heb ik nodig om te groeien! Genre : Techno/Rave/hardcore. Op dit ongenblik staan er nog maar 3 tracks op maar ben bijna klaar met 3 nieuwigheden. 😁 KETTAKWAAD @303breakstreet WAZIG Soundsystem 🏴☠️ Korrupt (Rupture & KETTAKWAAD) ACID - CORE - TEKNO on.soundcloud.com"
"Snuffelaar zei: Yes, maar durf ze niet te laten horen. Klik om te vergroten... Welk genre? Wil je wel mss helpen hlor maar dan moet je even je mix doorsturen, desnoods via prive"
"Denaddict zei: Zijn hier ook mensen die muziek produceren met fruityloops of Cubase ?! Klik om te vergroten... Dirkjan zei: Ik speel piano, componeer niet maar soms pingel ik wat en dan record ik het en luister ik het terug en denk ik “oh wauw, dit is niet eens zo slecht, als ik meer oefenen zou ik het eens kunnen proberen”. Maar componeren is een compleet andere discipline dan produceren. Ie moet ten eerste de theorie kennen, muziek theorie, en je moet een goed gehoor hebben. Klik om te vergroten... Ik wou dat ik muziekschool of althans notenleer had gedaan vroeger, stond ik nu wss een pak verder in het producen"
"Dirkjan zei: Ik speel piano, componeer niet maar soms pingel ik wat en dan record ik het en luister ik het terug en denk ik “oh wauw, dit is niet eens zo slecht, als ik meer oefenen zou ik het eens kunnen proberen”. Maar componeren is een compleet andere discipline dan produceren. Ie moet ten eerste de theorie kennen, muziek theorie, en je moet een goed gehoor hebben. Klik om te vergroten... Kettakwaad zei: Ik wou dat ik muziekschool of althans notenleer had gedaan vroeger, stond ik nu wss een pak verder in het producen Klik om te vergroten... Hetzelfde geld voor het leren van de piano, had ik mijn neef n umaar gevolgt 😅"
"KetaPsycho zei: Bedankt voor alle berichten, heb alles gelezen, maar kan niet op iedereen antwoorden dan ben ik uren bezig haha. ik zag dat meer mensen dit hebben gehad. Mooi (als ik dat mag zeggen) ik ben dus niet de enige. ook las ik meerdere malen dat ik er gevoelig voor ben er beter even er mee kan stoppen. Met dat stoppen kan ik zeker begrijpen. Ik ben echter wel een grote gebruiker van keta gelijk van het begin al, ik gebruik al jaren zeker elke week keta. En ik kan met zekerheid zeggen ik ben er niet gevoelig voor. De wanen die ik de laatste keren kreeg kwamen ook spontaan en uit het niets zonder enige aanleiding. Voorheen tripte ik hem ook gewoon van ketamine, dan zie ik de hele kamer vervormen en is de kamer ineens 5x groter en delen van de kamer zijn gekopieerd en gedupliceerd in mijn gezichtsveld alsof ik in een kaleidoscoop kijk en het lijkt alsof ik door een tunnel sjees door dimensies heen (ik kan dan ook nog gewoon normaal denken, zovan "wow dat keta dit kan doen, n. Als ik er gevoelig voor was dan zou me dat veeel eerder zou moeten gebeuren. Vandaar dat ik denk dat dit ook een drugs-induced psychose is. het was ook geen derealisatie, dat is meer het idee dat alles nep is, dit ziektebeeld blijf je dan ook langer houden maar je kan je nog wel gedeeltelijk rustig blijven. Ik verkeer in seconden van rustige staat in een paniek pure chaotische terror. Een vriend van mij heeft dit, die kan gewoon normaal functioneren die heeft alleen continu in zijn hoofd dat alles nep is (en hijzelf ook, hij heeft ook depersonalisatie). Dit is medisch vastgesteld bij hem. Bij mij is het anders en is het van korte duur, ik letterlijk op de bank bijvoorbeeld en trip m van de keta. En zonder aanleiding zie ik ineens niet meer wazig (alles is dus weer helder en kan weer normaal zien) en er schiet in mijn hoofd: alles is een simulatie, iedereen wil je dood hebben, iedereen is nep en bestaat niet. Op dit moment kan ik ook niks anders meer denken. Dit is enigste wat in mijn hoofd rond gaat. Mijn hart klopt als een malle, ik zweet uit alle gaten. Dit is het einde denk ik ik sterf nu (of ik denk dat ik in de hell ben en dat ik dit oneindig moet meemaken). En ik ren als de wiedeweerga naar buiten. En wanneer ik buiten ben en autos zie rijden en mensen op straat denk ik eerst, dit is wel hele uitgebreide simulatie (wat is het doel van die autos die hier rijden en die mensen die hier lopen in deze simulatie). Daarna heb ik weer de mogelijkheid te kunnen denken dat ik keta heb gehad en ik weet dat het een "trip" was. Op dit moment zie ik dan ook weer wazig en heb ik weer van die keta-benen. En kan ik weer normaal binnen zitten en blijf ik van de keta af. heb het ook eens gehad liep ik door de kamer en iedereen stond daar maar en niemand zei wat, maar iedereen keek mij aan met een dode blik. Net zo'n horrorfilm. Ik draaide letterlijk rondjes en iedereen (wel 12 man) stond om me heen zei niks en keek mij aan. Toen rende ik uiteraard ook weer naar buiten. Heel raar ik kan niet denken dat het nep is, die gedachte kan niet door mijn hoofdschieten. Terwijl het logisch is dat het gewoon nep is, heb op dat moment veel keta op. Ik las dat sommigen zeiden dat het gewoon een heftige trip was, maar heb elke trip van keta wel gehad, gebruik dat echt al zovaak. Dat komt ook vaak meestal langzaam op en vaart rustig weer weg. Wat ik de laatste keren had was totaal anders en echt onvergelijkbaar met alles wat ik voorheen ervaarde bij keta. maar bedankt voor alle berichten ik waardeer jullie steun! Klik om te vergroten..."
"Denaddict zei: weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk Klik om te vergroten... Lekker man, zou zeggen blijven gaan! Talent! Heb het ook even laten liggen, volop spijt gehad dus maak niet die zelfde fout! Nu op 2 maand tijd 3 tracks afgekregen, iets wat ik voordien als onmogelijk beschouwde 😂 als je geintresseerd bent het is ook lekkere hardere techno / gabber muziek kan je altijd eens een kijkje nemen https://on.soundcloud.com/bmqdLadyTvLpWMZs7 ( laat me wat feedback weten, ik heb, graag kritier zodat ik mezelf kan verbeteren)"
"Denaddict zei: Toen ik produceerde kon je alles overal downloaden dat is tegenwoordig ook niet meer 😆 Klik om te vergroten... Blijven proberen man! Ik heb ook echt dieo gezeten zi van' deze quality Denaddict zei: weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk Klik om te vergroten... Snuffelaar zei: Yes, maar durf ze niet te laten horen. Klik om te vergroten... Denaddict zei: weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk Klik om te vergroten..."
"Hallo, allemaal Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik blij ben dat dit soort forums mogen bestaan, Dit heeft zowizo al mensen levens gered door de juiste informaties door te spelen. Na lange tijd heb ik nu zelf ook een account gemaakt omdat ik toch wel met een vrij dringende vraag zit waar ik geen antwoord op vind. Ook ben ik blij jullie eens te ontmoeten en jullie mening hier over te krijgen want ik ga namelijk ook mijn gebruik blootstellen en ik vraag me af of dit compleet fout is of niet. Ik ben 28 jaar heb een vriendin waarmee toch redelijk veel uitga ( vroeger elk weekend). Nu ben ik net VOOR de zomer van 2022 xanax tegen het lijf gelopen 2mg witte bars. Sindsien ben ik helemaal verkocht aan xanax, zeker na een speed come down maar ook om eens rustig te relaxen voor tv. Nu is mijn vraag, mensen betwijfelen of hetwel echte pure 100% xanax is, ik heb totaal geen ervaring met medische xanax dus zou niet weten of het er exact zo uitziet. Sommigen zeggen dat het geen xanax is maar iets veel sterker spul en ik moet toegeven dat ik er echt wel een dag later nog van onder invloed ben. Nu is mijn vraag of ik al buitenlander in NL een Xanax pill mag komen testen? Is het enkel voor Nerderlanders ? En word dit niet als drugs maar als medicatie beschouwd? (alle medicatie is drugs!!!!! Oook alcohol!!!!) . En dan heb ik nog graag jullie mening wat jullie van mijn gebruik vinden. Ben ik erover aan het gaan of ben ik best wel veilig bezig ? Ik heb vanaf zomer 2022 zo goed als elk weekend xanax genomen, begon met 0.5 ( een kwartje van een bar) maar ben snel overgegaan naar in totaal wel vaak een hele 2mg baar ( in stukjes) en vaak waren er de volgende ochtend nog wa stukjes verdwenen. Na een tijd vond ik dat wat eng dus ben ik nu onlangs (januari even gestopt met dit te nemen maar ik roll er toch weer een beetje in op momenten wnr ik het echt kan doen zonder verplichtingen. In de week gebruik ik nooit tot zelden. PS: er nog even bij zeggen Dat in het weekend wel vaak word gemixt met een ( beetje) alcohol en dan ofwel pep,coke of xtc Maar de xanax neem ik thuis pas. Ook neem ik het meestal alleen bij speedgebruik maar dat is dan voornamelijk omdat ik echt niet kan slapen dan. Ik kijk alvast uit naar jullie reactie en hopelijk nieuwe mede experimenteel maar wijze vrienden te maken ! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } (Mijn vrienden moeten er niks meer van weten, ze hebben er allemaal afstand van genomen dus ik kan er moeilijk met iemand anders over praten, hetzelfde geld voor mijn vriendin. Ze moet niks van xanax weten maar staat het wel toe wnr ik het echt wel kan gebruiken."
"Ik ben net begonnen met het producen van soort van hardcore techno muziek (heb geen genre, maak wat ik wil haha) hier kan je het eens bekijken *modknip* zou fijn zijn als je laat weten of het iets is of als je kritiek hebt neem ik die graag aan om uit te leren! cheeeeeerzzz"