Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsylân festival

Psylân festival

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Tip: Space Safari begin september is ook leuk :wink:
Klik om te vergroten...
@Climbatize & ik zullen daar toevallig van de partij zijn 😄

En nog meerdere leden van DF maar wegens privacy kan ik niet zeggen wie allemaal.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
@Climbatize & ik zullen daar toevallig van de partij zijn 😄

En nog meerdere leden van DF maar wegens privacy kan ik niet zeggen wie allemaal.
Klik om te vergroten...
Leuk! Ik helaas niet.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Leuk! Ik helaas niet.
Klik om te vergroten...
Jammer. Ga je naar dergelijke festivals? Misschien komen we elkaar ooit eens tegen 😇
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Jammer. Ga je naar dergelijke festivals? Misschien komen we elkaar ooit eens tegen 😇
Klik om te vergroten...
Zeker! Ik heb best een indrukwekkend track record wat dat betreft. Alleen deze zomer doe ik ff rustig an om privéredenen :wink:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Jammer. Ga je naar dergelijke festivals? Misschien komen we elkaar ooit eens tegen 😇
Klik om te vergroten...
Aah jammer. Ik heb dit berichtje te laat gelezen. Stonden jullie met tenten in een kring na de hoofdingang in de buurt van het water? Beetje achteren?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwak zei:
Aah jammer. Ik heb dit berichtje te laat gelezen. Stonden jullie met tenten in een kring na de hoofdingang in de buurt van het water? Beetje achteren?
Klik om te vergroten...
Begint deze vrijdag pas, misschien heb je het over iets anders?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Begint deze vrijdag pas, misschien heb je het over iets anders?
Klik om te vergroten...
Ik zie het. Spacesafari.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tip: Space Safari begin september is ook leuk :wink:
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hola Psy-fi liebhebbers,


Gaat er nog iemand naar het Psylân festival op 23-27 augustus?
Misschien leuk om dan beetje bij elkaar te zitten.

Ik zit nog in de overweging en weet niet of ik vier dagen psy fi muziek trek :).
Het duurt tot 0200 uur en het is binnen met de koptelefoons dat zijn beetje de nadelen voor mij...
Beter iets dan niets natuurlijk....
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwak zei:
Hola Psy-fi liebhebbers,


Gaat er nog iemand naar het Psylân festival op 23-27 augustus?
Klik om te vergroten...
Helaas had ik al een vakantie geboekt die periode. Maar wellicht ben ik er volgend jaar wèl bij.

Kwak zei:
Ik zit nog in de overweging en weet niet of ik vier dagen psy fi muziek trek :).
Klik om te vergroten...
Daar was ik bij psy-fi zelf ook een beetje bang voor. Maar het is me prima afgegaan. Ik weet niet of er meerdere stages zijn en misschien ergens ook wat 'normale' aardsere muziek is?

Kwak zei:
Het duurt tot 0200 uur en het is binnen met de koptelefoons dat zijn beetje de nadelen voor mij...
Beter iets dan niets natuurlijk....
Klik om te vergroten...
Een groot deel van de festival beleving zal 'm ook in de community zitten. Ik had die beleving ook zoals @Eik die omschrijft. Het is zo'n warme en open community. Net alsof je thuis komt.

Alleen al de mensen, maken het waard om naar psytrance festivals te gaan haha
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Een groot deel van de festival beleving zal 'm ook in de community zitten. Ik had die beleving ook zoals @Eik die omschrijft. Het is zo'n warme en open community. Net alsof je thuis komt.

Alleen al de mensen, maken het waard om naar psytrance festivals te gaan haha
Klik om te vergroten...
Ja echt he?! In eerste instantie toen ik nog moest wennen aan de psy-trance muziek dacht ik dat mensen misschien wel 'ondanks' in plaats van dankzij de muziek naar dit soort festivals gaan. Dat de muziek een soort van barriere was om 'pottenkijkers' buiten te houden. Ondertussen ben ik de muziek ook echt gaan waarderen voor wat het is. Maar een vergelijkbaar festival met andere mooie muziek zou voor mij ook mogen. Het zijn echt de mensen die me aantrekken. Zoals jij het zegt Lucy: het voelt als thuiskomen. Hoe cringe dit ook mag klinken...
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben er vandaag langs gefietst. Het zag er gezellig psychedelisch uit allemaal. Jammer dat er geen dagkaarten beschikbaar zijn. Een dagje meedoen had me wel leuk geleken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."