Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelemaal Alleen in je eigen space

Helemaal Alleen in je eigen space

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aankomende weekend ga k voor het eeerst paddo's doen de Philosopher stones..ben echt benieuwt..na het weekend komt het verslag :mrgreen: :wave:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick zei:
Aankomende weekend ga k voor het eeerst paddo's doen de Philosopher stones..ben echt benieuwt..na het weekend komt het verslag :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...
Vet man,maak er wat moois van en drop hem hier neer :stoned:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf vond ik met 2 man wel relaxt, niet te druk, en toch wat om mee samen te filosoferen... over het fijt dat niet veel lui met mij op 1 lijn zitten maak ik me niet druk, eenmaal in mn trip zit ik zelf ook niet meer op mn eigen lijn :mrgreen: Al voelt de lijn waarop ik dan zit meer mn eige lijn dan andere.

Volgende keer ga k trouwens eens lekker n stuk wandelen op de paddo's! :smoke:

J erbij, fles drinken dr bij, en n lekkere nachtwandeling maken door sprookjesland :hearteyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
iemand wel eens in zijn eentje paddo's getript?
wat komt hier uit ik zal het zelf niet doen maar ik ken wel iemand die het wil gaan doen en iemand die het gedaan heeft maar die heb ik er nog niet over gesproken en ben eigenlijk wel benieuwd of je hierbij een compleet andere trip beleefd en veel meer in je eigen denkwereld verzeild raakt maargoed iemand :P ?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nee, was niet alleen, maar wel de enigste met paddo's en heb me ook wel zo nu en dan afgezonderd. Je bent idd meer aan filosoferen en aan het nadenken, dan vette lachkix bouwen. Doe het wel pas als je weet wat ervaring hebt met paddo's, zodat de kans op vervelende ervaringen gering blijft.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik trip vrij vaak solo, en het bevalt me prima. Je kan doen wat je wil, geen remmingen. En je haalt er veel meer uit vind ik :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Ik trip vrij vaak solo, en het bevalt me prima. Je kan doen wat je wil, geen remmingen. En je haalt er veel meer uit vind ik :)
Klik om te vergroten...

Bal0n Bal0n! Ik blow dan geregeld alleen, maar lijkt me inderdaad geweldig een keer paddo's in te nemen en dan lekker alleen trippen! Maar de eerste keer wordt voor mij toch echt met een aantal vrienden en iemand die nuchter is denk ik!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn maar weinig mensen die met mij op 1 lijn zitten dus misschien is het voor mij zelfs beter de eerste keer in mijn eentje te doen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee dat sowieso niet ben
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm k :P Maarja raak ik niet in paniek als ik over iets denk, dat vertel aan eren vriend en er achterkom dat ik weer eens niet begrepen word?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
Er zijn maar weinig mensen die met mij op 1 lijn zitten dus misschien is het voor mij zelfs beter de eerste keer in mijn eentje te doen?
Klik om te vergroten...
Ik zou een tripsitter nemen de 1e...voor als je misschien bad gaat
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer was ook met vrienden voor mij. Was echt een geweldige avond. Later ben ik meer gaan solo trippen.

Het ligt er een beetje aan hoe je het wil gebruiken. Tripmiddelen zijn uitstekend als tool te gebruiken en je eigen geest te verkennen. Je zwakken punten kunnen accepteren, maar ook de goede.

Daarnaast zijn ze ook perfect om een avond de meest vage lol te hebben om een flesje waar de cola naar bovenstroomd ( :confused: ). Beide manieren hebben hun negatieve kanten, het is maar waar je naar op zoek bent.

Daarnaast zou ik ook neit zo bang zijn om bad te gaan, als je het huis voor jezelf heb, en je voelt je goed, dan zal het naar alle waarschijnlijkheid echt niet fout gaan. Het lijkt me ook dat je gewoon laag begint (1 - 2,5 gram gedroogd, of 15 - 25 gram vers).

:)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
(1 - 2,5 gram gedroogd, of 15 - 25 gram vers).

:)
Klik om te vergroten...

Hier zit nogal een verschil in!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 gram gedroogd komt overeen met 10 gram vers. Zo'n stoeltje bestaat namelijk voor ongeveer 90% uit water :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus kan je het beste gedroogd kopen?

Gedroogd is even duur als vers?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
gedroogde zijn illigaal...harddrugs
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
jep gewoon ff in de droger flikkeren die dingen...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
je kunt zo ook zelf te drogen hangen
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gedroogde is minder eetwerk idd. Maar gedroogde mogen niet meer worden verkocht.. :(
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ze wel gedroogd gekocht :confused: Maar ja dat doet er niet toe. De eerste keer was ik met 2 anderen, dat gaf een veilig gevoel. De tweede keer was ik in mijn eentje op mijn kamer en dat gaf een gevoel van vrijheid, ik kon lekker mijn eigen gang gaan zonder bang te zijn voor reacties van andere mensen :) . Derde keer moet nog komen, ik ben er nog niet uit of ik het alleen ga doen of met anderen. Het heeft allebei z'n voor- en nadelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."