Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste x Paddo's

Eerste x Paddo's

72 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsja sommige dingen kun je nou eenmaal niet met feiten bewijzen! Terwijl ze voor een tamelijk grote groep mensen toch 'waar' kunnen zijn! Niet alles hoeft per se een feit te zijn, sommige dingen daar moet je in geloven om iets niet uit te sluiten!

Zo denk ik bijvoorbeeld dat intensieve blowers meer kans hebben depressief te worden dan niet intsieve blowers of mensen die helemaal niet blowen! Het zou maar zo kunnen dat dit over 5 jaar bewezen wordt! Daarom sluit ik het niet uit!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
echt? zet eens een link neer waarin dat staat :)

Ik ben daar namelijk al een tijdje naar op zoek (mja ben inderdaad slecht in zoeken haha :P )
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is idd al bewezen, maar ook ik raad eerder paddo's aan dan LSD, ook als er nog geen bewijzen zijn dat het één slechter is dan het ander, en het zal wel zijn wat balon zegt, heel erg persoonsafhankelijk.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wikipedia over THC, ik kan niet zo gauw een studie vinden. Misschien als je wikipedia mailt dat ze je die kunnen geven :).
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Sommige mensen denken ook dat LSD in je onderrug blijft zitten, sommige mensen denken ook dat heroïne slecht voor je lichaam is, sommige mensen denken ook cocaïne lichamelijk verslavend is, etc etc etc :)
Klik om te vergroten...
heroïne is niet slecht voor je lichaam als je zuivere heroine hebt en die op de straat is altijd versneden met brol, bijnaam hero is bruin terwijl hero zuiver wit is, bovendien moet je ook al weten hoe je moet spuiten dus je moet er geneeskunde of verpleegstudies voor gedaan hebbe..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
Bal0n zei:
Sommige mensen denken ook dat LSD in je onderrug blijft zitten, sommige mensen denken ook dat heroïne slecht voor je lichaam is, sommige mensen denken ook cocaïne lichamelijk verslavend is, etc etc etc :)
Klik om te vergroten...
heroïne is niet slecht voor je lichaam als je zuivere heroine hebt en die op de straat is altijd versneden met brol, bijnaam hero is bruin terwijl hero zuiver wit is, bovendien moet je ook al weten hoe je moet spuiten dus je moet er geneeskunde of verpleegstudies voor gedaan hebbe..
Klik om te vergroten...

Dat zei ik toch ook, dat mensen alleen maar denken dath et slecht is?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmz als ik 75 jaar ben weet ik er vast wel meer over :)

Dat wordt spuiten op mijn 75e! :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Wikipedia over THC, ik kan niet zo gauw een studie vinden. Misschien als je wikipedia mailt dat ze je die kunnen geven :).
Klik om te vergroten...

mmm :) Is mooi dat ik het weet.

Ik zou graag wat meer te weten komen over die discussies en dergelijke. Is daar een site van toevallig?

Echt heel gedetailleerd vind ik sites eigenlijk niet over wiet! Misschien komt dit omdat veel effecten nogal persoonlijk zijn, maarja...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
trouwens.. het enigste dat erger is aan LSD is dat je meer kans hebt op flashbacks dan op paddos en als je slecht gaat dat he dan langer duurt.. voor de rest zie ik geen nadeel meer of minder.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Door jullie word ik wel steeds nieuwsgieriger naar LSD, mss maar goed dat ik geen mensen om me heen heb om LSD mee te gaan gebruiken.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik krijg waarschijnlijk morgen LSD :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD is nou zo'n middel waarvan ik het echt heel jammer vind dat het niet legaal is :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
Nou vind ik niet grappig:P

Voor mezelf heb ik al uitgemaakt dat XTC helemaal niet zo onschuldig is terwijl veel (ex) vrienden dat doen. En dan Paddo's niet zoveel kwaad kunnen. Dat alcohol slechter is dan wiet. En misschien nu nog erbij dat LSD net zo weinig kwaad kan als paddo's? Dat wil ik nog steeds niet geloven eigenlijk. Heb verhalen gehoort van mensen die echt helemaal gek werden door de LSD en veel erger dan met paddo's.

Doe je best balon en overtuig me van het tegenovergestelde!
Klik om te vergroten...

Kben geen balon, maar ik wil hierbij ff meededelen dat LSD wel veel in psychitrie werdt gebruikt. Na de 2e wereld oorlog waren veel mensen helemaal gek door wat ze meegemaakt hadden, hierbij werkte LSD voor ze om het te laten verwerken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."