Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBewaring

Bewaring

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maanden, danwel jaren.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nieuwe members wil ik graag op weg helpen, iemand waar ik het echter 86x tegen zeg :wink:.
I
I'm the man on the XLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe bewaar je best droge shroomz?
en hoe lang is da goe?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Maanden, danwel jaren.
Klik om te vergroten...

moet je nie ff replyen dat ie t makkelijk ff op inet kan opzoeke :wave:
I
I'm the man on the XLid
01-01-2024, 00:00
#5
antwoordt gewoon op de vragen asge et weet, people are lazy (especially on a sundayafternoon) you know.
en ast u nie aansta ofzo, blijft dan gwoon uit den topic

peeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaace
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
I'm the man on the X zei:
antwoordt gewoon op de vragen asge et weet, people are lazy (especially on a sundayafternoon) you know.
en ast u nie aansta ofzo, blijft dan gwoon uit den topic

peeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaace
Klik om te vergroten...
zo, en wie ben jij dan? t heeft nix met 'lazy'te maken vanaf bal)n zn kant. Je kunt t zelf overal lezen als je niet zo lui bent om eens wat topics door te spitten
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
I'm the man on the X zei:
antwoordt gewoon op de vragen asge et weet, people are lazy (especially on a sundayafternoon) you know.
en ast u nie aansta ofzo, blijft dan gwoon uit den topic

peeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaace
Klik om te vergroten...
zo, en wie ben jij dan? t heeft nix met 'lazy'te maken vanaf bal)n zn kant. Je kunt t zelf overal lezen als je niet zo lui bent om eens wat topics door te spitten
Klik om te vergroten...
idd! :rolleyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#8
I'm the man on the X zei:
en ast u nie aansta ofzo, blijft dan gwoon uit den topic
Klik om te vergroten...

als newbi moeje ons ni commandeern.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
I'm the man on the X zei:
antwoordt gewoon op de vragen asge et weet, people are lazy (especially on a sundayafternoon) you know.
en ast u nie aansta ofzo, blijft dan gwoon uit den topic

peeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaace
Klik om te vergroten...

leer typen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."