Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHow to trip a Remko

How to trip a Remko

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik al zei, was die ervaring van Salvia op de film niet echt megasterk. Ik heb net 20x geprobeerd en helaas... Ook dit geeft niet het "juiste" effect. Ik wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van en vraag me af of ik 1: Een of ander unknown immuunstelsel heb of 2: Ik misschien niet klaar ben voor een dergelijke ervaring en dat dus "krachten" van buitenaf zoiets hebben van:"Ja rem... blijf jij maar lekker in je eigen wereldje kerel".

Ik verlies zo wel een beetje het vertrouwen in Salvia na alle mooie dingen die ik erover gehoord heb :(

boehoe
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
is idd wel spijtig :(
de eerste keer salvia (10x) had bij mij ook geen effect
maar na een paar keer proberen ging ik wel lekker :)

maar je rookt het toch door een pijpje en niet in een joint ofzo hoop ik?
en probeer je de rook zo lang mogelijk binnen te houden, want anders zal het ook niet lukken denk ik...
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriend van mij had ook zo iets met paddo's, niemand geloofde hem eigelijk maar hij voelde er bijna niets van toen hij voor het eerst paddo's nam...
Beetje later heeft hij het opnieuw geprobeerd en het ging al veel beter... Nu tript hij "zoals het hoort" :)

mss bkijven proberen gwn dus... :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien heb je wat aan deze site :

http://salvia.drugsinfo.net/
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey remko

paar tips:
- je moet alles van deze wereld afsluiten ( denk aan : handje van nicole :wink: , camera's , AL HET LICHT MOET UIT!!! enz).
-ga zitten en leun achterover zo comfortable mogelijk
-gebruik een stormaansteker omdat de werkzame stof pas bij zeer hoge temperatuur op zn best verbrand.
-doe niet teveel je best om compleet deze wereld te verlaten , rook het gewoon en ga rustig zitten zorg dat je juist niks aan je hoofd hebt en verwacht er niet teveel van.
zodra je gefocused bent op 'wat gebeurd er precies' hou jejezelf op aarde.

gr spacekonijn
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
vergeet niet dat je je volledig moet overgeven aan de drugs om er het meeste van te voelen, das trouwens bij elke drugs zo...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chimera zei:
Wat ik al zei, was die ervaring van Salvia op de film niet echt megasterk. Ik heb net 20x geprobeerd en helaas... Ook dit geeft niet het "juiste" effect. Ik wordt er langzamerhand een beetje moedeloos van en vraag me af of ik 1: Een of ander unknown immuunstelsel heb of 2: Ik misschien niet klaar ben voor een dergelijke ervaring en dat dus "krachten" van buitenaf zoiets hebben van:"Ja rem... blijf jij maar lekker in je eigen wereldje kerel".

Ik verlies zo wel een beetje het vertrouwen in Salvia na alle mooie dingen die ik erover gehoord heb :(

boehoe
Klik om te vergroten...
Is je manier van gebruiken wel de juiste dan?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
vreemd, ik had de eerste keer ook heel weinig effect, wel achteraf merkbaar, je zou kunnen zeggen stadium 1.

Dat was na 0.25gram 5x extract, via een puurpijpje.

Ik kon de rook maar moeilijk binnenhouden, omdat het erg sterk is, en ook was het eigenlijk te druk (4 man, paar zwakke lampjes/kaarsjes)

Dus eigenlijk nog veel te veel fout gedaan.
Ik ga vanavond met een vriend samen onze 2e keer salvia doen, we hebben ieder 0.5 gram 10x

Dit keer kiezen we voor een donkere, rustige plek, met 2, hoogstens 3 man en proberen stil te zijn.
Ook ga ik het dit keer niet via een puurpijpje roken maar via een bong.
Door de filtering en verkoeling van het water hoop ik de rook makkelijker in te houden.

Ik hoor aan de ene kant dat mensen zweren bij het puurpijpje, en anderen de bong/waterpijp afzweren (omdat dit te sterk zou zijn) maar dit is toch de manier die ik vanavond ga proberen.
Ik hoop morgen een leuk tripreport te kunnen plaatsen :stoned:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat was prima manier...ik denk dat ie ook gewoon even moet oefenen , bovendien gebeurd het vaker dat het de eerste paar keren niet lukt.
Zelfs bij 20x was t vrij moeilijk maar goed , we hebben tijd en stash zat voor latere ervaring.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#10
inmiddels een tripreport geplaatst.

wel duidelijk wat effect gevoeld, maar niet genoeg om de kosten te rechtvaardigen.

Volgende keer moet het heftiger.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maybe heb je hier wat aan..

ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen
Klik om te vergroten...


Maar natuurlijk met als hoofd reden dat de Salvia rook zo diep mogelijk mijn longen in zou gaan. Hiervoor heb ik nog een tweede truuk die ik hier wil uitleggen. Net voordat mijn longen vol zitten stop ik met zuigen, de pijp is al lang leeg en hier begint het spel om de rook zo lang mogelijk binnen te houden. Nu mijn longen net nog niet helemaal vol zitten houd ik mijn adem zo lang mogelijk in, als ik het idee krijg dat het te moeilijk gaat worden neem ik nog een laatste teug verse lucht, mijn longen zaten namelijk nog niet helemaal vol. Nu met verse lucht in mijn longen kan ik het weer heel even uithouden. Dan weer vlak voordat ik niet anders meer kan laat ik langzaam een gedeelte van de rook uit mijn longen ontsnappen, om dan direct weer een beetje verse lucht naar binnen te zuigen. Dit heen en weer van een klein beetje inademen, uitademen, inademen en weer uitademen kan ik lang volhouden. Zo ook deze keer, ik kreeg al duidelijke trip gevoelens, voordat alle rook uit mijn longen was verdwenen.
Klik om te vergroten...


http://salvia.drugsinfo.net
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmmkeee.. :P dan heb ik niks gezegd... :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
misschien heb je wat aan deze site :

http://salvia.drugsinfo.net/
Klik om te vergroten...



Florian01 zei:
Maybe heb je hier wat aan..

ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen
Klik om te vergroten...


http://salvia.drugsinfo.net
Klik om te vergroten...


***kuch kuch***
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
Ellesdee zei:
misschien heb je wat aan deze site :

http://salvia.drugsinfo.net/
Klik om te vergroten...



Florian01 zei:
Maybe heb je hier wat aan..

ik pak mijn speciale Salvia pijpje en doe er 4 schepjes 10x extract in. Dan laat ik de rook ongeveer 1 minuut in en uit mijn longen stromen. Gewoon een hele diepe haal nemen, daarna laat je de rook +- 20 seconden stil in je longen zweven. Daarna laat je een heel erg klein beetje lucht uit je longen, waarna je direct je longen weer vol nieuw lucht zuigt. Dit spel van klein beetje in en klein beetje uit kan ik heel erg lang volhouden. Als ik dat +-1 minuut doe dan begin ik de Salvia Divinorum al te voelen
Klik om te vergroten...


http://salvia.drugsinfo.net
Klik om te vergroten...


***kuch kuch***
Klik om te vergroten...


Jaa die site heb ik van jou, maar ik zet ff nadruk op die stukje omdat daar een boel teks op die site staat
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
hmmmkeee.. :P dan heb ik niks gezegd... :grin:
Klik om te vergroten...

ik snap je, het ziet er wel een beetje letterlijk over getypt uit :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Florian01 zei:
Ellesdee zei:
hmmmkeee.. :P dan heb ik niks gezegd... :grin:
Klik om te vergroten...

ik snap je, het ziet er wel een beetje letterlijk over getypt uit :rolleyes:
Klik om te vergroten...

mr.immitator 2? :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
hey remko

paar tips:
- je moet alles van deze wereld afsluiten ( denk aan : handje van nicole :wink: , camera's , AL HET LICHT MOET UIT!!! enz).
-ga zitten en leun achterover zo comfortable mogelijk
-gebruik een stormaansteker omdat de werkzame stof pas bij zeer hoge temperatuur op zn best verbrand.
-doe niet teveel je best om compleet deze wereld te verlaten , rook het gewoon en ga rustig zitten zorg dat je juist niks aan je hoofd hebt en verwacht er niet teveel van.
zodra je gefocused bent op 'wat gebeurd er precies' hou jejezelf op aarde.

gr spacekonijn
Klik om te vergroten...

remko , heb je het nog eens geprobeerd en dit keer mijn tips opgevolgd?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voorlopig even klaar met salvia, maar binnenkort komt er een acacia smoking mix op de markt die we snel mogen uitproberen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wat doet dat met je?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Staat een prachtig rapport van op Dhp...het is nieuw in de winkel...ook onder naam changa een australische mix van psyhoactieve kruiden.
Dmt achtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."