Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBedorven Shrooms?

Bedorven Shrooms?

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
Bill_HicksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach ja, ik zal wel even door de zure appel heen bijten.
Ik denk dat ik het gewoon in mijn soep gooi ipv thee (voor de smaak :wink: )

En blijven bidden tot den Heilige Schimmel voor een leuk effect

Thnx iedereen voor uw meningen/feitjes ontremd dit onderwerp! :beer:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog een Zwollenees hier, ik ben van plan vandaag langs te gaan bij Satisfactory. Ik ben nog paddo-maagd :)
Bedoeling is om binnekort met vrienden af te spreken, mijn vrouw en de man van het bevriende stel blijven (redelijk) nuchter en ik en de vrouw van het stel gaan dan trippen.
Dus de paddo's zullen gedroogd moeten worden, of ik moet iets onder de toonbank mee kunnen krijgen , want binnen een week zal het nog niet gebeuren. :)
Maar ik heb er nu al heel erg veel zin in! :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Wat je niet zegt klopt al helemaal niet Jeppie :). Door de temperatuur gaan de actieve stoffen kapot, ze verdwijnen volledig. Dus mochten ze in het water zitten, dan gaan ze als nog stuk door de hoge temperatuur.
Klik om te vergroten...

Maar er wordt bij onze smartshop in Eindhoven aangeraden om ze zo te eten maar als je dat niet trekt er thee van te zetten? En die thee moet je 20minuten zacht laten koken?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
thee

ja, met het trekken van thee heb ik ook de beste ervaring. Misschien dat iemand iets heeft aan mijn zeer eenvoudige methode:
Water laten koken (met de waterkoker gaat dat het snelste), dan beetje laten afkoelen, in een tas gieten, gewenste hoeveelheid paddo's erin, 15 minuten in de microgolf op héél lage stand, zodat het water goed warm blijft en het dus beter "trekt". Dan theezakje naar keuze erbij, nog 5 minuten in microgolf. Paddo's eruitvissen of door de zeef gieten. Drank laten afkoelen, drinken en....trippeuh.....
Menzegt altijd dat warmte de werking vermindert maar daar heb ik echt nog niets van gevoeld. Bij mij werkt het perfekt. Want die smaak blijft vreselijk. Fijn is ook dat ze bij die thee veel sneller opkomen.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
inmiddels de paddo's in huis :) ik ga ze gedroogd mengen met cupasoup, dat schijnt wel goed te werken. :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
happy tripping! :wave:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik trek altijd soep ervan, anders krijg ik t mn keel niet af. 1 keer zwaar bedorven paddo's gegeten, en n boel ervan ook! Joekels van paddestoelen, en mn eerste keer dat ik een ego-death ervaring had... PRACHTIG! :mrgreen:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedorven paddo's :P Het is wel waar dat ze effect nog steeds behouden en dat je ze eigenlijk gewoon nog kunt eten voor een goede trip. Echter de schimmel die op de paddstoelen beginnen te groeien zijn niet de eige schimmel en kunnen dus schadelijk zijn, kan dus dat je lichaam begint te protesteren en je aan het kotsen komt. Maar da risico moet je zelf maar willen lopen :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
vogel zei:
:kots: ja lekkker heb is een keeer paddo,s gegeten
die eerst 2 of 3 dagen met de post onderweg waren, toen 1 dag gedroogd
ze waren nog halfnat,,, en zo halfnat heb ik ze in een snijmachine gedaan
en alles wat overbleef was vieze zwarte derrie
de trip was hasst niet visueel en het was 45 gram vers wat ik op eette
mexicaanse stophopharia cubensis
werd er heel moe van en na een paar uur buikpijn behoorlijk erg
mijn ervaring is dat de sterkere soorten paddestoelen vaak beter vallen
omdat je er minder hoeft van op te eten
van die grote mexicaanse dat zit gewoon niet lekker in je maag en dat gevoel in je maag word nog eens door je trip versterkt :wave:
Klik om te vergroten...
bwa.. eens de trip begint is je maagpijn toch over?
B
Bill_HicksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had tijdens de trip enorme last van mijn maag + diarree...dus het was niet echt over.

Maar wellicht verschilt het per persoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."