#1
Ach ja, ik zal wel even door de zure appel heen bijten.
Ik denk dat ik het gewoon in mijn soep gooi ipv thee (voor de smaak
)
En blijven bidden tot den Heilige Schimmel voor een leuk effect
Thnx iedereen voor uw meningen/feitjes ontremd dit onderwerp!
Ik denk dat ik het gewoon in mijn soep gooi ipv thee (voor de smaak
En blijven bidden tot den Heilige Schimmel voor een leuk effect
Thnx iedereen voor uw meningen/feitjes ontremd dit onderwerp!



ja lekkker heb is een keeer paddo,s gegeten