Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAllergische reactie na herbals???

Allergische reactie na herbals???

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou het niet durven zegge, als ik jou was zou ik het even bij de smartshop vragen. die kunnen je vast vertellen wat de reden ervan zou kunnen zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi ik wou even wat vragen. Ik had vrijdag een house feestje en nomaal zou ik uit mijn bol gaan met speed of xtc maar dat wou ik ff niet dus ben ik naar de smartshop gegaan voor wat herbals. Tot mijn verbazing verkochten ze geen ephaedra meer(ik ben een tijdje uit de running geweest :) )dus heb ik nxt gekozen met de naam rocket fuell(onder andere aangeraden door de smartshop juffrouw) ze zei er ook nog even bij dat ik er wel meer dan een moest nemen omdat ik anders nix voelde...
Nu neem ik zulke adviezen met een korreltje zout want mijn lichaam is dat van haar niet ...maar idd voelde ik na 1tje nix terwijl ik toch een uurtje gewacht had. dus nam ik er nog een en na een half uurtje nog 1 (mijn ervaring is dat zulk spul altijd na een half uurtje werkt)
Toen ik uit eindelijk na nog een half uurtje klaar was om te vertrekken voelde ik een rare kriebel op mijn arm en toen ik dat checkte zag ik... allemaal rode vlekken en ook in mijn gezicht alsof ik verbrand was door de zon... :flushed:
Het voelde allemaal erg vaag aan maar ik voelde mij overall wel goed en opgepept...

De vlekken waren aan het eind van de avond vertrokken, maar ik zou eigenlijk wel willen weten of er nog meer mensen zijn die net zulke ervaringen hebben als ik...

Alvast bedankt!!!

Drientje
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Maar kan je misschien even vermelden welke smart-drug je precies gekocht had?
Klik om te vergroten...

Dat zegt ze toch al?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien je (bijna) overal allergisch voor kan zijn, is het heel goed mogelijk. Die symptonen die je noemt klinken ook heel erg als allergische reacties.

Maar kan je misschien even vermelden welke smart-drug je precies gekocht had?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben al naar de smartshop geweest en die keken heel raar toen ik met de capsules in mijn hand vroeg of het mogelijk was en of er meer mensen last van hadden. Ze hebben zo'n boek onder de toonbank waar ze zulke dingen in opschrijven, en ik was de enige met een probleem. Nu is het niet zo'n probleem want als die vlekken alles is gebruik ik het gerust nog een keer, maar het lijkt me dat als ik er een lichte reactie van kan krijgen, er ook mensen zijn die een nog heftigere reactie kunnen krijgen. Of is dat raar gedacht??

X Drientje
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is niet raar gedacht. Het lijkt me wel goed om te weten dat het kan. Ik sta/stond er nooit bij stil dat je van (herbal)drugs ook wel eens een allergiesche reactie kan verwachten. Bij medicijnen zit een bij sluiter met eventuele reactie's bij drugs niet. (Bij herbals weet ik t niet)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Nu is het niet zo'n probleem want als die vlekken alles is gebruik ik het gerust nog een keer.
Klik om te vergroten...

Zou ik mee uitkijken. Allergie kan steeds sterker worden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou het??? Ik weet dat een mens elke 7 jaar vernieuwd en dat je 'zomaar' allergisch kunt worden voor iets, maar dat syptomen kunnen verergeren? In ieder geval ga ik de herbals nóg een keer gebruiken om zeker te weten dat het daarvan kwam. Het kan ook een combinatie zijn van de herbals en iets wat ik daarvoor gegeten heb.

Ik laat het jullie wel weten!!
X Drientje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."