Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRespect ontbreekt?

Respect ontbreekt?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Skyer zei:
Betse mensen,

Ik kan me er niet van weerhouden te denken dat de meeste mensen die hier bezich zijn met paddestoelen geen enkel respect opbrengen voor de planten en eigenlijk geen idee hebben waar ze aan beginnen. Paddestoelen zijn een zeer heftig middel dat met verandwoordelijkheid dient te worden gebruikt, ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat puur recreatief gebruik fout is. In tegendeel, maar ik vind wel dat mensen zich beter moeten informeren waar ze aan beginnen en met wat meer respect en verandwoordelijkheid moeten omgaan met dit middel. Wat is jullie mening hierover en is het mischien een goed idee een soort FAQ voor paddestoelen op te stellen zodat de nieuwkomers op DF zich beter beseffen wat paddestoelen zijn en hoe je ze verandwoordelijk kunt gebruiken. U mening graag!
Klik om te vergroten...

Ik ben het helemaal met je eens!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Respect voor paddo's, respect voor speed, wat is dat nou met dat 'respect'?

Het is net of je niet kan accepteren dat sommigen mensen makkelijker over dingen zullen denken dan anderen. Of dat je het elitair wilt houden of zoiets.

Ik vind het gewoon gelul dat respect voor gedoe


ik eis wel een beetje respect voor mn dinsdagdip ja?
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Betse mensen,

Ik kan me er niet van weerhouden te denken dat de meeste mensen die hier bezich zijn met paddestoelen geen enkel respect opbrengen voor de planten en eigenlijk geen idee hebben waar ze aan beginnen. Paddestoelen zijn een zeer heftig middel dat met verandwoordelijkheid dient te worden gebruikt, ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat puur recreatief gebruik fout is. In tegendeel, maar ik vind wel dat mensen zich beter moeten informeren waar ze aan beginnen en met wat meer respect en verandwoordelijkheid moeten omgaan met dit middel. Wat is jullie mening hierover en is het mischien een goed idee een soort FAQ voor paddestoelen op te stellen zodat de nieuwkomers op DF zich beter beseffen wat paddestoelen zijn en hoe je ze verandwoordelijk kunt gebruiken. U mening graag!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat van die FAQ vind ik op zich wel een goed idee.

Maar verder maakt het mij niet zoveel uit, iedereen moet inderdaad maar gewoon doen waar hij zin in heeft.

Paddestoelen zijn ook niet per definitie heftig, ik vind het wel meevallen. Van die lui die het gewoon in de McDonalds nemen en dan 'nok' gaan die zijn toch wel te dom om naar advies te luisteren.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar zit natuurlijk ook wel weer wat in, maar ik denk dat we met de ervare gebruikers hier best een goede FAQ kunnen sammenstellen en kwaad zou het zeker niet doen.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Paddestoelen zijn ook niet per definitie heftig, ik vind het wel meevallen. Van die lui die het gewoon in de McDonalds nemen en dan 'nok' gaan die zijn toch wel te dom om naar advies te luisteren.
Klik om te vergroten...

Nerd, je moet geen dingen opmaken als je de context niet weet
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Decibel zei:
zommes zei:
Paddestoelen zijn ook niet per definitie heftig, ik vind het wel meevallen. Van die lui die het gewoon in de McDonalds nemen en dan 'nok' gaan die zijn toch wel te dom om naar advies te luisteren.
Klik om te vergroten...

Nerd, je moet geen dingen opmaken als je de context niet weet
Klik om te vergroten...
\\
Ik ben het met Zommes eens, dat is basicly waarom ik dit topic hebt gemaakt. Om hopenlijk dat soort stomiteiten te voorkomen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Decibel zei:
zommes zei:
Paddestoelen zijn ook niet per definitie heftig, ik vind het wel meevallen. Van die lui die het gewoon in de McDonalds nemen en dan 'nok' gaan die zijn toch wel te dom om naar advies te luisteren.
Klik om te vergroten...

Nerd, je moet geen dingen opmaken als je de context niet weet
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

Sorry, hamburgertje, maar wat heb ik aan de context gemist? Je ging toch onder de paddestoelen naar de McDonalds of niet?

Als we het over jou geval hebben, snap ik Skyer helemaal. Jij ontloopt gewoon de prachtige waarde die paddestoelen kunnen hebben.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad balen dat het ging onweren, maar dan zou ik een afdakje ergens in een parkje zoeken ofzo..?

Het is een stomme beslissing inderdaad, ik hoop dat je in ieder geval nu niet bang bent geworden voor paddo's en het nooit meer wil doen, dat zou zonde zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."