#1
Deranged zei:Een idiote! topicstarter?
hoezo, weet je het antwoord dan?
Deranged zei:Een idiote! topicstarter?
Psychedelic_Fairytale zei:soms heb je dat met paddos, soms ook niet
mijn 1e en 2e keer had ik dit, was telkens een halve portie mexicaantjes, vond dit zelfs veel beter dan xtc...
niet te veel pakken...
Mr.jiho zei:je hebt gewoon verschillende soorten trips... de ene ben je actiever dan de andere...
Zo beetje van de wereld?Deranged zei:Een idiote! topicstarter?

Ceko zei:Waarom zou je eigenlijk actief willen zijn? Met paddo's heb ik altijd zoiets van who cares? Ik voel me geweldig dus waarom zou je moeilijk doen?
idd, het is gewoon je ingesteldheidmatthijs zei:Ligt aan jezelf, hoe je trip uitpakt. Niet aan de paddosoort.
Mr.jiho zei:idd, het is gewoon je ingesteldheidmatthijs zei:Ligt aan jezelf, hoe je trip uitpakt. Niet aan de paddosoort.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."