Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo-soort met dikke! energiekick?

Paddo-soort met dikke! energiekick?

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Een idiote! topicstarter?
Klik om te vergroten...

hoezo, weet je het antwoord dan?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
bestaat er ook een paddosoort die zon dikke energiekick geeft als bijvoorbeeld mdma. Want mdma is juist zo relaxt voor feesten voor energie en space-heid. Maar paddos is chillere space eigenlijk, dus bestaat zon soort?
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja de eerste keer dat ik paddos deed was de eerste ( 1/3 ) portie te vergelijken met xtc. Was vrolijk had veel energie maar wel veel lachkicks... volgens mij waren het hawaiaanse maar dat weet ik niet zeker meer!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
soms heb je dat met paddos, soms ook niet
mijn 1e en 2e keer had ik dit, was telkens een halve portie mexicaantjes, vond dit zelfs veel beter dan xtc...
niet te veel pakken...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic_Fairytale zei:
soms heb je dat met paddos, soms ook niet
mijn 1e en 2e keer had ik dit, was telkens een halve portie mexicaantjes, vond dit zelfs veel beter dan xtc...
niet te veel pakken...
Klik om te vergroten...

maar er is geen speciale soort die dit vooral heeft ofzo? want sommige momenten word ik er super sloom van en dat vind ik heel kut. Maar meeste momenten ook lekker opgewekt, het is meer zo van, als je gaat lopen dan raak je wel opgewekt als je gaat liggen dan word je sloom.

Maar nooit echt gehad dat ik zon drang had om dingen te gaan doen enz.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een idiote! topicstarter?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
je hebt gewoon verschillende soorten trips... de ene ben je actiever dan de andere...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
je hebt gewoon verschillende soorten trips... de ene ben je actiever dan de andere...
Klik om te vergroten...

ja, daarom mijn vraag, van welke wordt je het actiefste, als iemand dat weet? die wil ik namelijk eens proberen...
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Een idiote! topicstarter?
Klik om te vergroten...
Zo beetje van de wereld? :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ligt aan jezelf, hoe je trip uitpakt. Niet aan de paddosoort.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom zou je eigenlijk actief willen zijn? Met paddo's heb ik altijd zoiets van who cares? Ik voel me geweldig dus waarom zou je moeilijk doen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ceko zei:
Waarom zou je eigenlijk actief willen zijn? Met paddo's heb ik altijd zoiets van who cares? Ik voel me geweldig dus waarom zou je moeilijk doen?
Klik om te vergroten...


omdat ik dan meestal binnenzit, en dan wil k kijken hoe het buiten allemaal uitziet, maar geen zin om te lopen of te sloom.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
Ligt aan jezelf, hoe je trip uitpakt. Niet aan de paddosoort.
Klik om te vergroten...
idd, het is gewoon je ingesteldheid
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr.jiho zei:
matthijs zei:
Ligt aan jezelf, hoe je trip uitpakt. Niet aan de paddosoort.
Klik om te vergroten...
idd, het is gewoon je ingesteldheid
Klik om te vergroten...

oke tnx.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."