Mijn ervaring was zeer interessant. Ik had een lage dosis. De werking was vergelijkbaar met psilocybne maar had een zeer speciaal eigen karakter. Het gevoel alsof de godin van het regenwoud erbij was. Eea kan natuurlijk best door mijn verwachtingen zijn ontstaan.
Het harde in Ayahuasca zit hem met name in de vervelende bijwerking misselijkheid en kotsen. Echter blijkt door recent onderzoek, dat dit wel eens volstrekt overbodig zou kunnen zijn. Het blijkt namelijk dat er wanneer je bepaalde planten samenvoegt om ayahuasca te bereiden, er een chemische reactie ontstaat waardoor er een zeepachtige toevoeging in de drank ontstaat. Hierdoor schijn je dus misselijk te worden.
Wanneer hier uitsluitsel over is, zal ik er een artikel over plaatsen hier met tips over hoe je het kunt voorkomen. Het is al wel algemeen bekend, dat wanneer je pharmauasca gebruikt, deze misselijkheid achterwege blijft.
Pharmahuasca is een combinatie van een mao remmer en DMT welke zijn geextraheerd uit plantmateriaal. Sirian rue is een goede kandidaar voor de mao remmer, Mimosa Hostilis voor de DMT.
ik heb op mijn site een uitleg staan over extrahderen van DMT uit Mimosa hostilis:
http://psilocyber.awardspace.com , voor het einde van het jaar komt daar ook nog een stuk over sirian rue te staan.