Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer: vette teleurstelling

eerste keer: vette teleurstelling

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb een halve portie mexicaanse genomen, en zeker getript, het was mijn eerste keer!!! vage shit, ik heb mijn verhaaltje bij de tripreports beschreven....
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#2
psies paddestoelen kunnen de eerste x best overweldigend zijn. naja altijd eigenlijk
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik en me maatje hebben vandaag voor het eerst paddoos gegeten, al weken verheug ik me erop, alle info bij elkaar gezocht, nou we beginnen elk met een halve portie....

we kregen het koud, voelde ons daarna lekker, maar daar bleef het bij, het is 2 uur geleden of 2 en halve uur, ik den kdat er niks meer komt hoor.....

kan het zijn dat een halve portie te weinig is???
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoeveel gram was het?
van 17.5gram(+/- halve portie) trip je normaal wel al tamelijk hoor...
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#5
portei mexicaanse bestond uit 35 gram d8 ik,. nou de helft daarvan .....heel erg zonde vind ik het, wilde echt trippen
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, denk dat we dat moeten doen dan....
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer man :( Volgende keer gewoon voor volle portie gaan denk ik dan maar :)
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#8
de meest relaxte paddestoele zijn toch philosopher stones. zet van een heel portie thee en probeer jezelf een uur later es af te vragen wat ook alweer 'normaal' was. ik kwam gister niet op t antwoord. serieus ik zou volgende x die proberen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt er nu wel eventjes aan geproefd, en je weet wat het is.
Nu kan je volgende keer op een gewenste manier meer pakken :)
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm nou ja, zijn wij dan zo apart, bij de smartshop vond ie het ook apart dat ik niks voelde...

hele portie dan maar, ik neem dan 3/4 en na een tijdje wil ik de rest opeten, weet er iemand na hoeveel tijd ik dat moet doen?
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb de 1 ste keer 1 p. gegeten. Wist niet wat ik mee maakte. Eerst allemaal kleuren , later begon alles te bewegen. De muren de tv alles. Echt een vette trip maar voor mij hoeft dat niet zal het niet meer doen...... Geef mij maar pep-middelen. (maar dat moet natuurlijk iedereen zelf beslissen.)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
daar is geen geschreven regel voor; kom tot je zelf en besef of het tijd is voor de rest :wink:

veel plezier

ps. ik hoop voor je dat het nog gaat inslaan... en btw mijn eerste keer was ZEKER niet de vetste ofzo... geniet ervan!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
billy zei:
mmm nou ja, zijn wij dan zo apart, bij de smartshop vond ie het ook apart dat ik niks voelde...

hele portie dan maar, ik neem dan 3/4 en na een tijdje wil ik de rest opeten, weet er iemand na hoeveel tijd ik dat moet doen?
Klik om te vergroten...

Na een uurtje of anderhalf uur is het beste om bij te nemen meestal. Na 2 uur kan ook og wel.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ey Billy hoe heb je ze gegeten en waren het verse ?
Je moet zo heel lang en goed kauwen dan word het beter opgenomen. Wat ook meespeelt is of je ze op een nuchtere maag eet of niet.
Dus om het maximale uit je paddo te halen :) :
Niet te volle maag hebben kauw ze heel lang !

Ik deed ze altijd tussen 2 boterhammen, broodje paddo :grin:, blijft niet lekker maar dat kauwt wel beter vind ik.

Mijn eerste keer was een halve portie hawaiiaanse werkte super ernstig vooral visuals: golvende muren/gordijnen gezichten in de muur zien. Kleuren die verspringen op tv, houtnerfjes in een tafel die volledig 3D worden en omhoog en omlaag gaan :stoned:
De extreemste trip was een volle portie columbiaanse, dat was zo vet :)
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ze op een nuchtere maag gegeten ja, had minimaal 4 uur niets gegeten, ik heb naar mijn gevoel goed en lang gekauwd??? zal er meer op letten dan maar ik denk niet dat dat het probleem was....

ik hoop dat het de volgende keer wel lukt... ik ga dan voor truffels
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja het waren verse! bij de smartzone op de wallen gekocht....die gast gaf mij als beginneling geeneens een goeie uitleg, maar ja ik heb drugsforum.nl en azarius.nl haha
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
neem gewoon een heel portie truffels...
kan weinig mis gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."