#1
heb een halve portie mexicaanse genomen, en zeker getript, het was mijn eerste keer!!! vage shit, ik heb mijn verhaaltje bij de tripreports beschreven....
billy zei:mmm nou ja, zijn wij dan zo apart, bij de smartshop vond ie het ook apart dat ik niks voelde...
hele portie dan maar, ik neem dan 3/4 en na een tijdje wil ik de rest opeten, weet er iemand na hoeveel tijd ik dat moet doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."