Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen paar uur van mijn eerste trip.....

een paar uur van mijn eerste trip.....

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb je tripverslag gelezen en dat is precies de mindfuck van de eerste paar trips, als je vaker tript (meer dan 5-10 keer zou ik het nu ff noemen, hangt af van de persoon) leer je omgaan met de mindfuck en kan je hem 'kneden'. De totaal chaotische 'ik snap níks meer' mindfuck is vooral iets van de eerste trips; en helemaal normaal.
Op mijn eerste trip (dan wel een hele portie hawaiiaanse) wist ik niet wat dag en nacht waren, niet wat er buiten mijn kamer was, en had ik weinig besef van wie ik was op één totaal willekeurige jeugdherinnering na.
Afgelopen week iets minder maar bijna dezelfde dosis genomen en het was .. eigenlijk volledig bestuurbaar.
Oja en mindfucks zijn bij iedereen anders. Persoonlijk; vind ik ze leuk. Fantastisch zelfs, en negatieve gevoelens krijg ik niet zo snel op paddo's. Maar het hangt volledig af van jezelf en de omstandigheden.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt, het hangt er een beetje af wat je wilt.

Philosopher stones zullen zachtaardiger zijn de de mexicaantjes.

Maar wil je heviger trippen en meer visuals dan zou ik gaan voor de hawaiaanse.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelukkig heb ik nooit chaos in mijn kop bij paddo's of zo'n mindfuck, ik geniet van alles wat er gebeurt.

Trippen is eigenlijk ook iets wat je moet leren en ervaren
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#4
yo,

over een paar uur ga ik voor het eerst paddoos eten, ben er nog niet helemaal uit of het philosopher stones of gewoon mexicaanse worden, sowieso halve portie....

k heb er veel zin in, na een paar weken zowat alle sites doorgelezen voel ik me goed voorbereid! helaas beetje stress gekregen omdat ik opeens veel moet doen voor school binnenkort maar ja, het is niet zo dat het mijn stemming zwaar beinvloed heeft...

ik zal laten weten hoe het is gegaan...
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal voor mexicaantjes gaan, en dan toch hele portie aangezien stones meer filosofischer zijn en minder visueel en een stuk milder, en zelf trip ik hem het liefst hard en visueel met filosofisch wat mexi's ook hebben....
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die zou ik de eerste keer toch niet nemen, die hawaiaanse.
Neem die mexicaanse gewoon, ze zijn al hard genoeg als je der een hele portie van opeet
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
flashkop zei:
Die zou ik de eerste keer toch niet nemen, die hawaiaanse.
Neem die mexicaanse gewoon, ze zijn al hard genoeg als je der een hele portie van opeet
Klik om te vergroten...

Hawaiiaanse zijn leuk de eerste keer hoor, mijn eerste trip was hawaiiaanse. Maar het is meer een risico natuurlijk omdat je niet weet hóe leuk je gaat vinden. En bij mij pakte het toen postieif uit.

Maar toch zal ik het niemand aanraden ook te deon want ik had geluk dat ik het fantastisch vond.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja idd, de meesten zullen het wel fantastish vinden wat er allemaal gebeurt maar ik vind het toch niet zo'n aarader voor de eerste keer...
Ik vind zelf paddo's eigenlijk niet zo'n heel goede aanrader om de eerste maal te trippen, is nogal hard.
Persoonlijk zou ik voor lsd gaan als eerste hallucinogeen,kon ik het allemaal overdoen had ik het ook gedaan, het is veel milder(niet zoveel chaos in je kop), visueel minder hard, wel langer.
Het visuele kan net iedereen aan, de mindfuck daarintegen vind ik minder bij lsd dan paddo's en omwege van die mindfuck zou ik toch de meeste lsd "aanraden".
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil ook graag lsd of paddo's doen eigenlijk liever lsd maar de maat waar ik het mee wil doen wil nu nog geen lsd doen maar eerst paddo's. zijn er nog meer mensen die eerder lsd voor de eerste keer aanraden als paddo's ? ojah we hebben beiden al 2 keer tripchocolade gedaan allebij de keren half budda beeldje en dit viel zwaar tegen we hadden er allebij meer van verwacht.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
Gelukkig heb ik nooit chaos in mijn kop bij paddo's of zo'n mindfuck, ik geniet van alles wat er gebeurt.

Trippen is eigenlijk ook iets wat je moet leren en ervaren
Klik om te vergroten...

Ik heb wel een mindfuck gehad maar ik geniet er van. Toen ik in mijn eerste trip niet meer wist wat dag en ancht waren, ik niet wist hoeveel armen ik had, en geen flauw idee had wie ik uberhabut was.. ik kon gewoon niet meer genieten dan dat. Wel hoopte ik in men achterhoofd dat de kennis terug zou komen maar wauw! Ik hoop het nog eens zo intens mee temaken. (en dan nog maar niet spreken van het visuele gehalte van mijn eerste trip; jezus..) Maar het punt is; hierdoor wist ik meteen HOE fantastisch ze kunnen zijn en wat een echte paddo trip is, ipv wat kleurtjes en slap gelul en wat lachen van andere mensen, en dat vinden ze dan leuk. Dan hebben ze nog niet ECHT getript.
En dat is leuk. Maar niet voor iedereen voor de eerste keer. Denk ik.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij paddo's is niets meer normaal :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
eXeCuze zei:
ik wil ook graag lsd of paddo's doen eigenlijk liever lsd maar de maat waar ik het mee wil doen wil nu nog geen lsd doen maar eerst paddo's. zijn er nog meer mensen die eerder lsd voor de eerste keer aanraden als paddo's ? ojah we hebben beiden al 2 keer tripchocolade gedaan allebij de keren half budda beeldje en dit viel zwaar tegen we hadden er allebij meer van verwacht.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk is LSD op één of andere manier helderder.
Ik vind het persoonlijk veel prettiger dan mijn paddo ervaringen, tóch zal ik LSD niet aanraden om als eerste gebruiken. Dit omdat LSD lang duurt, en je als beginnende gebruiker nog géén idee hebt of je dat wilt.

Na paddo's (top 3 uur) zal je beter in kunnen schatten op LSD wat voor je is. Qua lengte en sterkte.
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
Gelukkig heb ik nooit chaos in mijn kop bij paddo's of zo'n mindfuck, ik geniet van alles wat er gebeurt.

Trippen is eigenlijk ook iets wat je moet leren en ervaren
Klik om te vergroten...

Ik heb wel een mindfuck gehad maar ik geniet er van. Toen ik in mijn eerste trip niet meer wist wat dag en ancht waren, ik niet wist hoeveel armen ik had, en geen flauw idee had wie ik uberhabut was.. ik kon gewoon niet meer genieten dan dat. Wel hoopte ik in men achterhoofd dat de kennis terug zou komen maar wauw! Ik hoop het nog eens zo intens mee temaken. (en dan nog maar niet spreken van het visuele gehalte van mijn eerste trip; jezus..) Maar het punt is; hierdoor wist ik meteen HOE fantastisch ze kunnen zijn en wat een echte paddo trip is, ipv wat kleurtjes en slap gelul en wat lachen van andere mensen, en dat vinden ze dan leuk. Dan hebben ze nog niet ECHT getript.
En dat is leuk. Maar niet voor iedereen voor de eerste keer. Denk ik.
Klik om te vergroten...

nou, ik heb gister voor het eerst getript, halve portie droge mexicaanse....lache en slap lullen was het zeker, en gekke dingen zien, maar ik heb voor mijn gevoel althans cker zwaar getript, nu weet ik precies wat men met mindfuck bedoelt.. ik kan het nog steeds niet uitleggen, ik begreep werkelijk niks, ik begreep het niet, thats it...

ik wist niet wie ik was hahaha, echt grappig achteraf...
de meest simpele vragen kon ik geen antwoord op geven, er zat iemands bij die nuchter was, ik vond dat vet irritant eigenlijk, omdat ik me zelf tegenhield steeds, maar ja, ander keer alleen trippers dan...

maar ja, het was totale chaos in mijn hoofd.... zie mijn verhaal bij tripreports! ik wil weten of het normaal is hoe ik me voelde....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."