Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's met bijzonder weinig effect

paddo's met bijzonder weinig effect

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat je stierenstrint lult.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt

Al die breinloze 'experts' hangen fameus mijn kloten uit
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
en wederom daarom nu de correcte informatie:

Er bestaat kruistolerantie tussen ALLE paddo's. Dat wil zeggen dat je tript op dag 1, en op dag 4 geen reet meer voelt van de andere paddo's. Het beste laat je er 2 weken tussen om het volle effect ervan te genieten.

Het maakt geen reet uit of je nou 2 keer of 500 keer paddo's gevreten hebt, na 2 a 4 weken voel je het volle effect weer, het enige verschil is dat je 'leert' trippen en er met je gedachten beter mee om kan gaan.

Gedroogde paddo's zijn niet sterker dan verse paddo's, althans als je verse paddo's laat drogen. Zo ongeveer 5 gram gedroogde paddo's is bijvoorbeeld 50 gram verse paddo's. Maar als jij verse paddo's koopt en ze dan laat drogen, worden ze door het drogen NIET sterker dan de verse paddo's. Let wel, 50 gram droog is omgerekend bijvoorbeeld een halve kilo verse, in die zin is dus 50 gram droge paddo's sterker dan 50 gram verse paddo's.

Mexicaanse worden inderdaad gezien als de 'lichte' paddo's, minder mindfuck en minder visueel, een 'beginner-paddo'. Hawaiaanse worden gezien als de visueel sterkste paddo's. Doch verschilt dit voor iedereen.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#4
naar mijn gevoel zijn de mexicaanse nog het beste 1e keer hele portie was ff ziekelijk trippen iets te voor de eerste keer en de 2 keer deed een maat van mij ook mee die altijd een hele portie van een andere soort paddo's nam nou deelde hij samen met mij een hele portie mexicaanse en raad eens zn beste trip ooit
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#5
De-SpAcE'o NaUt zei:
neem hawaiiaanse, werkt altijd al neem je ze dagelijks.. :beer:
Klik om te vergroten...

ooit van "bij wijze van spreken gehoord?"
denk niet dat ik zo'n mongool ben die dit allemaal niet eens weet,wat ik hem duidelijk wil maken is dat hij gewoon hawaiiaaanse het beste kan nemen.
Ik hoef geen ''drugsleraar'', ik weet alles al wat ik moet weten die info wist ik al vanaf mn 12e, maar goed.... :angry:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De-SpAcE'o NaUt zei:
Ik vind trouwens wel dat je kan zien of paddo's goed werken, ze zijn dan:kleiner, donkerder voller van smaak en droger, als je zulke paddo's hebt werken ze ALTIJD!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zei je dit dan ook bij wijze van spreken? Want bovenstaande citaat slaat ook op kaas.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Och losers

Space-o-naut weet tenminste hoe een potente paddo eruit ziet.
Een andere truc is te luisteren naar welk geluid de paddo maakt als je hem bij volle maan tegen een eik gooit. Als het een vol geluid is, is het een goeie.

Let wel die eik moet minstens 12 jaar oud zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dissonant zei:
Och losers

Space-o-naut weet tenminste hoe een potente paddo eruit ziet.
Een andere truc is te luisteren naar welk geluid de paddo maakt als je hem bij volle maan tegen een eik gooit. Als het een vol geluid is, is het een goeie.

Let wel die eik moet minstens 12 jaar oud zijn.
Klik om te vergroten...
Whahahahah LOL :grin: die is mooi!
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou jou zo hard de grond in kunnen boren door je met jouw eigen uitspraken te confronteren, maar ik ga niet eens de moeite doen.

En je moet niet boos worden omdat wij je corrigeren. Denk liever na voor je begint te bullshitten op een forum vol geïnformeerde gebruikers.

Hond
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#10
het viel mij op dat elke keer als ik van die dikke, kleurige paddo's kocht zoals amazonian extacy, dat het nooit werkte.
Ik had ook 1keer ander mexicaanse die een stuk kleiner waren en beter werkte dan de grote variant.
En dan, als paddo's kleiner , donkerder zijn zijn ze meer gedroogd.
EN DAT IS WAT IK WIL ZEGGEN MENEER DE SPECIALIST(wees er trots op) PADDO's WORDEN KLEINER EN DONKERDER ALS JE ZE DROOGT, KAN JE HET NOU WEL LEZEN??
ik dacht dat hier niet van die verbeterende kindjes op zaten, maarja blijkbaar toch.ziekelijk pleurisjong, ga je moeder zieken.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Julie hebben allebei gelijk... , maar het begint de laatste tijd redelijk irritant te worden dat iedereen elkaar probeert af te kraken en het ergste vind ik nog wel dat je mening niet meer gerespecteerd wordt!

Er wordt niet meer goed geargumenteerd , maar je krijgt alleen maar opmerking als : " aaach houd toch je kankerbek teringjong " , en wat theeee fuck heb je daar nou aan. :confused:

Laten we weer aardig doen en elkaar respecteren we houden allemaal van die drugs dus das prima , elkaar helpen en niet dat gezeik :) !
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij had GEEN gelijk, dat was het punt juist. Anders hadden we er ook niets over gezegd, of hem 'proberen af te kraken'.

Het gaat niet over meningen, het gaat over feiten. Ik respecteer meningen, ik respecteer niet dat sommigen het nodig vinden om hier wat onzin neer te pennen.

Als je dan toch aandringt op argumenten :
Ik vind trouwens wel dat je kan zien of paddo's goed werken, ze zijn dan:kleiner, donkerder voller van smaak en droger, als je zulke paddo's hebt werken ze ALTIJD!!
Klik om te vergroten...
Je kan niet aan paddo's zien of ze goed werken. Je kan niet zien hoeveel Psilocine en psilocybine er inzit. Dat ze kleiner donkerder en droger zijn, wil gewoon zeggen dat ze klein, donker en droog zijn, niet dat er veel werkzame stof in zit. (duuuuuuuh, overbodig maar je drong aan)


Als ik onzin gepretendeerd als feit zie staan, zal ik blijven reageren, of je dat nu leuk vind of niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."