Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar moet ik beginnen

Waar moet ik beginnen

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kust,maar een vriend van me zat op de bus met een portie paddo's toen hij eraf gehaald werd juist over de grens,nuja ik wil je niet bang maken. Je moet nu eenmaal pech hebben dat ze juist controles doen de dag dat jij erachter gaat.

Desnoods kijk je constant door het raam en zie je cops steek je ze in een bomma ze zak :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaimie zei:
(...) Desnoods kijk je constant door het raam en zie je cops steek je ze in een bomma ze zak :mrgreen:
Klik om te vergroten...

goed idee!!! :grin:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha in zone boma haar zakken daar na da ze hoek oms is de paddo der uit halen zeker en lappe geven :tongueout: :wink:

jij zit wel zittne mss kan dan toch better bestellen

Maar weet je ik ben 15 dus gaan me echt nie controleren hoor ik zou mij braaf kleden :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat dat truukske van braaf kleden toch niet gaat opgaan als ze controle doen... :grin:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha Fuck

Mss heb je gelijk want die jumpers in belgie zijn ook soms vree braaf gekleed


Maar ik ben 15 Ik zie lief uit

Echt ik doe NY klakje af

juist mijn haar is kort van voor lang van achter ik vind wel mooi maar heeft wel beetje uitdagend character

shit voel precies wijf waar slaat dit op :tongueout:

oke dus die bus shit daar doe alleen als er Bomakes in de bus zit :mrgreen:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha Fuck

Mss heb je gelijk want die jumpers in belgie zijn ook soms vree braaf gekleed


Maar ik ben 15 Ik zie lief uit

Echt ik doe NY klakje af

juist mijn haar is kort van voor lang van achter ik vind wel mooi maar heeft wel beetje uitdagend character

shit voel precies wijf waar slaat dit op :tongueout:

oke dus die bus shit daar doe alleen als er Bomakes in de bus zit :mrgreen:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Man je woont in Gent.
Trein naar Brugge is halfuurtje.
Dan bus naar sluis weer halfuurtje.

Neem gewoon plakband mee. En tape eventueel je paddo's vast onder je stoel. Neem ook GEEN rugzak mee.
Maak dat je niet knetterstoned op die bus zit.
De kans dat ze je eruit pakken is minimaal maar die kans moet je in achting nemen.

Het is het risico waard.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom space je hem niet in het mooie Nederlansche landschap ? :P Geen gedoe met vlaamse 'flikken' (prachtwoord) :smoke:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het Nederlandse lanschap aan de kanten van Sluis is echt niet zo mooi.
Gewoon vlakke groene weides.

In gent kan hij bijvoorbeeld naar een echt bos gaan.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#10
echte bossen man :hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#11
okéé

Je weet wat ik bedoel.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
met BOMEN!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
teebo zei:
met BOMEN!
Klik om te vergroten...

bomen zijn relaxed
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
allemaal te zien wat je interesseerd... ik neem aan dat je al wiet/hasj gebruikt hebt, mssn eens mdma of xtc proberen niet dat ik het aanraad ofzo maar ik zeg het maar :wink:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier
Klik om te vergroten...

daar woon ik dicht bij but don't formember i am just 15

dus kun je mee gaan :grin:

of het lukt nie

toch bedankt
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
15 is wel wat jong voor paddo's maar ken je niemand die 17-18 is of jonger en er toch zo oud uitziet dan zou het geen probleem moeten zijn want ze letten niet zo erg op de leeftijd nog nooit geweten dat iemand zijn paspoort moest tonen daar
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok

no één vraag ..

iemand vertelt dat heel erg shadelijk kan zijn om van 15 jaar paddo te gebruiken ?

is er niks anders voor drugs dat kan gebruiken want moet wel voor te amuseren :smoke: en vertrouwelijk zijn .. ( ik heb het nu overleeftijden niet overad trip ofzo- )
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#19
mdma at voorefect geeft dat :flushed:

Sorry dat k het vraag hasj weed gebruik wel


Xtc is geen aa rader voor mij
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
geen id zelf nog niet gebruikt xtc welmaar mdma niet wel al veel goede dingen van gehoord

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."