Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar moet ik beginnen

Waar moet ik beginnen

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom had ik vermoeden dat jij ging antwoorden


Zeep Is te gewoon ik wil mengen met paddo
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het Nederlandse lanschap aan de kanten van Sluis is echt niet zo mooi.
Gewoon vlakke groene weides.

In gent kan hij bijvoorbeeld naar een echt bos gaan.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
echte bossen man :hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
okéé

Je weet wat ik bedoel.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
met BOMEN!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
teebo zei:
met BOMEN!
Klik om te vergroten...

bomen zijn relaxed
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
allemaal te zien wat je interesseerd... ik neem aan dat je al wiet/hasj gebruikt hebt, mssn eens mdma of xtc proberen niet dat ik het aanraad ofzo maar ik zeg het maar :wink:
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
ga gewoon naar de zuid pak daar den bus naar terneuzen en koop uw paddo's bij het locomotiefken... veel succes en trip plezier
Klik om te vergroten...

daar woon ik dicht bij but don't formember i am just 15

dus kun je mee gaan :grin:

of het lukt nie

toch bedankt
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
15 is wel wat jong voor paddo's maar ken je niemand die 17-18 is of jonger en er toch zo oud uitziet dan zou het geen probleem moeten zijn want ze letten niet zo erg op de leeftijd nog nooit geweten dat iemand zijn paspoort moest tonen daar
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok

no één vraag ..

iemand vertelt dat heel erg shadelijk kan zijn om van 15 jaar paddo te gebruiken ?

is er niks anders voor drugs dat kan gebruiken want moet wel voor te amuseren :smoke: en vertrouwelijk zijn .. ( ik heb het nu overleeftijden niet overad trip ofzo- )
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#12
mdma at voorefect geeft dat :flushed:

Sorry dat k het vraag hasj weed gebruik wel


Xtc is geen aa rader voor mij
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
geen id zelf nog niet gebruikt xtc welmaar mdma niet wel al veel goede dingen van gehoord
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dnriucmk zei:
Ok

no één vraag ..

iemand vertelt dat heel erg shadelijk kan zijn om van 15 jaar paddo te gebruiken ?

is er niks anders voor drugs dat kan gebruiken want moet wel voor te amuseren :smoke: en vertrouwelijk zijn .. ( ik heb het nu overleeftijden niet overad trip ofzo- )
Klik om te vergroten...

TAKE A DEEP BREATH AND JUMP!!!! je wil het toch zo al? :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
geen id zelf nog niet gebruikt xtc welmaar mdma niet wel al veel goede dingen van gehoord
Klik om te vergroten...

omg

people

lees eerst eens wat info voordat je shit gebruikt

XTC (MDMA)
Wat is het?

XTC behoort tot de amfetaminefamilie, maar heeft naast de oppeppende werking ook een bewustzijnsveranderend effect. XTC wordt op de markt gebracht in de vorm van pillen en als poeder.

MDMA (3,4-methyleendioxymethamfetamine) is de chemische naam voor XTC.

XTC komt op de markt als pil, poeder en capsules.

XTC wordt meestal geslikt als pil. XTC pillen komen voor in vele kleurtjes met verschillende logo's. Aan de buitenkant kan je niet zien wat de inhoud van een pil is, als je dat wilt weten moet je de pil laten testen bij een testservice.

Ook MDMA-poeder wordt de laatste jaren steeds meer gezien op de drugsmarkt. Gebruikers nemen kleine ‘likjes’ poeder en bouwen zo langzaam hun dosis op, of ze slikken het poeder in een capsule of in een vloeitje gerold (MDMA bommetje). Soms lossen gebruikers een dosis poeder op in hun drankje. MDMA-poeder wordt ook wel eens gesnoven en (zelden) gerookt. Ook je poeder kan je laten testen bij de testservice.

Een XTC-pil (als die alleen MDMA als werkzame stof bevat) en zuiver MDMA-poeder zijn dus twee verschillende verschijningsvormen van dezelfde drug! De Nederlandse drugsmarkt is tegenwoordig redelijk zuiver; pillen bevatten vaak alleen maar MDMA als werkzame stof en poeder is bijna nooit versneden met andere stoffen. Wel kan de dosis MDMA in pillen erg variëren (sommige pillen bevatten bijna niets en andere drie keer een normale dosis), daarom blijft het erg belangrijk om je XTC te laten testen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Akkoord maar ik ben nog geen xtc pillen tegengekomen die alleen zuivere MDMA bevatten, meestal zit er nog speed en weet ik veel wat voor rotzooi in dus ik denk dat het effect toch net iets anders is. Kan mij natuurlijk ook totaaaaal vergissen, indien dit zo is mijn excuses.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pillen met als enige werkzame stof mdma zijn eigenlijk de enige pillen die ik voorbij heb zien komen de afgelopen maand (een batch of 7). Vroegâh wel eens pillen gehad waar pep, mda of mCCP bij/inzat, maar deze waren ook gekocht bij 'vreemden'.
D
DnriucmkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo

mijn vraag was als ik paddo Wil gebruiken ..

Moet ik het dan bij azarius halen ..?

Want ik woon bij mijn ouders en ik woon in belgie je dus ..

als mijn ouders dit wisten Ben ik dik genaaid ..

Dus heb jullie iets of een optie ofzo

hartelijk dank :stoned:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
of je zoekt oudere vriendjes met een auto en rijd naar nederland... :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon alleen zeep gebruiken

dan heb je geen problemen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."