Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschillende soorten Paddo's

Verschillende soorten Paddo's

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk eens in de sticky op dit forum.

Iedere paddo heeft zo zijn eigen 'krachten'. Elke paddotrip (ongeacht zijn soort) kan heel anders uitpakken dan dat jij gewend bent of verwacht.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van alle soorten paddo's zijn hawaiiaanse de sterkste, ik heb deze soort en mexicaanse gedaan. Mexicaanse vond ik veel minder leuk dan hawaiiaanse dus ik vroeg me af of het het wel waard is om nog anderen te proberen. Een paddotrip maak ik maar 3 keer per jaar mee en dan wil ik het wel goed doen.

Dus, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is er nog iets aan te raden op paddo gebied
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben wel van mening dat elke paddo als het ware ook een andere trip veroorzaakt, en allemaal de moeite waard om te proberen. Hoewel hawaaiiaanse veruit het leukst blijft, ik zou hoe dan ook ook zeker philoshpher stones nog is een keer proberen ( truffels ).

Van philospher stones ga je meer filosoferen, en je kan zooooo totaal in de war zijn , dat is ook bijzonder om mee te maken.

Maar hawaaiiaanse blijft het leukst.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben wel van mening dat elke paddo als het ware ook een andere trip veroorzaakt, en allemaal de moeite waard om te proberen. Hoewel hawaaiiaanse veruit het leukst blijft, ik zou hoe dan ook ook zeker philoshpher stones nog is een keer proberen ( truffels ).

Van philospher stones ga je meer filosoferen, en je kan zooooo totaal in de war zijn , dat is ook bijzonder om mee te maken.

Maar hawaaiiaanse blijft het leukst.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik raad je colombiaanse aan, ik heb al een aantal soorten gegeten en de colombiaanse en hawaainse hadden de meeste voldoening.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn prettigste en meest positieve (ook bijzonder intensief) altijd beleeft met (al dan niet zelf gevonden) kaalkopjes. Goed te doseren, warm, geen verwarring.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn favoriet is nog steeds hawaiiaanse, al mijn trips daarmee waren geniaal, ook equadoriaanse vind ik altijd goed. Paddo's kunnen zo heerlijk onaards en heel aards tegelijk aanvoelen.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
equadoriaanse zijn geweldig vind ik

hawaiaanse zijn ook leuk al moet ik dan wel anderhalve portie nemen

mexicanen deden laatst niets bij mij, snap ook niet waarom. Misschien moet ik daar wel 2 porties van nemen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
kaalkopje zei:
equadoriaanse zijn geweldig vind ik

hawaiaanse zijn ook leuk al moet ik dan wel anderhalve portie nemen

mexicanen deden laatst niets bij mij, snap ook niet waarom. Misschien moet ik daar wel 2 porties van nemen
Klik om te vergroten...

Te snel achter elkaar ?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
equdoriaanse :hearteyes:
m'n eerste en tweede keer paddo's waren met equdoriaanse, vond die echt heel erg fijn.
Hawaiiaanse zijn ook erg leuk al vind ik wel dat ze iets 'ernstiger' aanvoelen, bij de mexicaanse soort heb ik wel altijd meer lol.

maar kan ook aan het weer gelegen hebben, al mn hawaiiaanse trips waren met niet echt optimale weer omstandigheden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."