Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen erg moe...

Ben erg moe...

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
En ik ga vanavond hawaiaantjes gebruiken, is dit zeer af te raden?

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pikachu zei:
En ik ga vanavond hawaiaantjes gebruiken, is dit zeer af te raden?

:wave:
Klik om te vergroten...

Kan goed gaan, maar kan ook slecht gaan. Is niet te voorspellen. Als je je er goed genoeg voor voelt kan je het doen denk ik.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem ze vroeg, want het kan heel vervelend zijn als je wilt gaan slapen maar je kan niet omdat je nog te hard aan het trippen bent.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voel me prima maar wel supermoe :P

Denk dat ik misschien een kop koffie naar binnen ram voordat ik t neem :)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dissonant zei:
Neem ze vroeg, want het kan heel vervelend zijn als je wilt gaan slapen maar je kan niet omdat je nog te hard aan het trippen bent.
Klik om te vergroten...

Kan idd wel vervelend zijn.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
En nou space je hem of niet?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, heb t gisteren gedaan en t ging prima =)

Was weer erg vermakelijk :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dissonant zei:
Neem ze vroeg, want het kan heel vervelend zijn als je wilt gaan slapen maar je kan niet omdat je nog te hard aan het trippen bent.
Klik om te vergroten...

pff dat haat ik, het enige minpuntje aan trippen :(
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er is weer eens wat nieuws op de markt , namelijk de bad trip stopper , opzich ben ik er niet van overtuigd dat het direct een bad trip stopt maat er zitten wel valeriaan capsules in die je na de trip lekker in slaap doen vallen , vraag ernaar bij je lokale dealer zou ik zeggen! :wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm ik ben er ondertussen wel achter dat er een boel voor nodig is om mij een bad trip te laten krijgen...

Laatste trip ging iemand die er ook was en die ook paddo's had gebruikte me compleet afzeiken, ook op punten waar ik zelf ook wel onzeker over ben.
Goed, ik heb hem op dat moment geïnformeerd dat t niet echt vriendelijk is om zulke dingen te zeggen als iemand aan t trippen is. Toen heb ik m maar gewoon genegeerd daarna, ik heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ie een lul was en toen ging ik verder met vrienden die wel normaal deden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikachu zei:
Hmm ik ben er ondertussen wel achter dat er een boel voor nodig is om mij een bad trip te laten krijgen...

Laatste trip ging iemand die er ook was en die ook paddo's had gebruikte me compleet afzeiken, ook op punten waar ik zelf ook wel onzeker over ben.
Goed, ik heb hem op dat moment geïnformeerd dat t niet echt vriendelijk is om zulke dingen te zeggen als iemand aan t trippen is. Toen heb ik m maar gewoon genegeerd daarna, ik heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ie een lul was en toen ging ik verder met vrienden die wel normaal deden.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook zo iemand die niet snel bad gaat, bij mij viel mijn ex (toen vriend) flauw onder invloed van dezelfde paddo's en scheurde daarbij zijn hoofd open, een snee van 15 cm in zijn achterhoofd die wijd openstond, waarna we naar het ziekenhuis moesten waar we 3 uur moesten wachten; hele portie hawaiiaanse. En ik kreeg van iedereen de schuld.. maar ik ging niet bad, ik regelde zelfs de hele situatie; beter dan de gene die nuchter waren, die stonden maar een beetje stom te panieken.
(minstens 10e keer dat ik dit verhaal post in een topic.. maar ik vind het nog steeds een leuk verhaal om te vertellen, achteraf was het allemaal wel spannend, en het is helemaal goed gekomen)
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Pikachu zei:
Hmm ik ben er ondertussen wel achter dat er een boel voor nodig is om mij een bad trip te laten krijgen...

Laatste trip ging iemand die er ook was en die ook paddo's had gebruikte me compleet afzeiken, ook op punten waar ik zelf ook wel onzeker over ben.
Goed, ik heb hem op dat moment geïnformeerd dat t niet echt vriendelijk is om zulke dingen te zeggen als iemand aan t trippen is. Toen heb ik m maar gewoon genegeerd daarna, ik heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ie een lul was en toen ging ik verder met vrienden die wel normaal deden.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook zo iemand die niet snel bad gaat, bij mij viel mijn ex (toen vriend) flauw onder invloed van dezelfde paddo's en scheurde daarbij zijn hoofd open, een snee van 15 cm in zijn achterhoofd die wijd openstond, waarna we naar het ziekenhuis moesten waar we 3 uur moesten wachten; hele portie hawaiiaanse. En ik kreeg van iedereen de schuld.. maar ik ging niet bad, ik regelde zelfs de hele situatie; beter dan de gene die nuchter waren, die stonden maar een beetje stom te panieken.
(minstens 10e keer dat ik dit verhaal post in een topic.. maar ik vind het nog steeds een leuk verhaal om te vertellen, achteraf was het allemaal wel spannend, en het is helemaal goed gekomen)
Klik om te vergroten...
assertiviteit 4 life gok ik zo?
Wel respect dat je nog zo helder kon worden in een trip!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Pikachu zei:
Hmm ik ben er ondertussen wel achter dat er een boel voor nodig is om mij een bad trip te laten krijgen...

Laatste trip ging iemand die er ook was en die ook paddo's had gebruikte me compleet afzeiken, ook op punten waar ik zelf ook wel onzeker over ben.
Goed, ik heb hem op dat moment geïnformeerd dat t niet echt vriendelijk is om zulke dingen te zeggen als iemand aan t trippen is. Toen heb ik m maar gewoon genegeerd daarna, ik heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ie een lul was en toen ging ik verder met vrienden die wel normaal deden.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook zo iemand die niet snel bad gaat, bij mij viel mijn ex (toen vriend) flauw onder invloed van dezelfde paddo's en scheurde daarbij zijn hoofd open, een snee van 15 cm in zijn achterhoofd die wijd openstond, waarna we naar het ziekenhuis moesten waar we 3 uur moesten wachten; hele portie hawaiiaanse. En ik kreeg van iedereen de schuld.. maar ik ging niet bad, ik regelde zelfs de hele situatie; beter dan de gene die nuchter waren, die stonden maar een beetje stom te panieken.
(minstens 10e keer dat ik dit verhaal post in een topic.. maar ik vind het nog steeds een leuk verhaal om te vertellen, achteraf was het allemaal wel spannend, en het is helemaal goed gekomen)
Klik om te vergroten...

Komt waarschijnlijk door een soort oerinstict dat dan geactiveerd word en wat nog actiever is door de psychoactieve stoffen in je, ik heb ook wel eens iets als dat mee gemaakt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb eigenlijk zowel nuchter als onder invloed altijd een deel van mij dat overdreven rationeel en logisch handelt, en ik vind mijn gevoela ltijd zo complex dat ik onmogeiljk een hele situatie bad kan noemen. Ik geloof dan ook niet in goed en kwaad, maar wel in het prettig of onprettig vinden van iets, en het is altijd zo veelzijdig dat ik denk dat ik misschien wel niet bad kán gaan (hoewel ik altijd voorzichtig blijf natuurlijk).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."