#1
Dat lijkt me echt niet vet, ik wil altijd controle over dingen hebben en me gedachtes op orde hebben. Daarom vielen de paddos bij mij ook niet zo goed ![:(]()
Stylus zei:geen idee meer wie ik was, wat ik op deze aardkloot deed, de begrippen, "dag en nacht", "slapen","Familie" en "tijd" betekende niks meer voor me. vond de rest van de trip geweldig, ongelofelijk veel visuals, maar die piek vond ik zwaar klote. hebben andere mensen dit ook weleens ervaren? en wat vonden jullie hiervan?
Northawke zei:Direct m'n eerste trip. Ik stond onder de douche, zakte op de grond en alles werd kleur. Ik was mezelf niet meer, niks om me heen was iets meer en ik zweefde gewoon in de vrije energie. Fantastische ervaring en compleet niet bevreemdend. Ik voelde me juist helemaal thuis. Daarna kwam ik weer in m'n lichaam en moest eigenlijk alles opnieuw weer uitvinden tot de trip uitwerkte. Ik kwam de douche uit en was verbaasd dat er nog een hele wereld achter die deur zat. Lopen moest opnieuw, eten, drinken, alles. Je bent natuurlijk eigenlijk niets verleerd en je weet ook meteen hoe alles moet, maar alles voelt aan alsof je het voor de eerste keer in je leven doet. Het was een heel bevrijdende ervaring.
-spaceman- zei:Northawke zei:Direct m'n eerste trip. Ik stond onder de douche, zakte op de grond en alles werd kleur. Ik was mezelf niet meer, niks om me heen was iets meer en ik zweefde gewoon in de vrije energie. Fantastische ervaring en compleet niet bevreemdend. Ik voelde me juist helemaal thuis. Daarna kwam ik weer in m'n lichaam en moest eigenlijk alles opnieuw weer uitvinden tot de trip uitwerkte. Ik kwam de douche uit en was verbaasd dat er nog een hele wereld achter die deur zat. Lopen moest opnieuw, eten, drinken, alles. Je bent natuurlijk eigenlijk niets verleerd en je weet ook meteen hoe alles moet, maar alles voelt aan alsof je het voor de eerste keer in je leven doet. Het was een heel bevrijdende ervaring.
ik ben blij dat ik precies dit ook een keer heb mee mogen maken... Ik noem het trouwens een uittreding!
Henkfloyd zei:Klinkt super, welke soort hadden jullie genomen en hoeveel?
Northawke zei:Tja, het hangt van de persoon af. Ik was voor die eerste trip ook best wel een controlfreak, maar ik heb daar tijdens het trippen helemaal geen last van. Ik vind het heel makkelijk om mezelf over te geven aan de paddestoel, zoals ik dat dan zelf zeg.
Henkfloyd zei:Lijkt me echt een mooie ervaring dat mee te maken. Heb nog 3 porties zeer potente gedroogde hawaiaantjes liggen. Nog ff een dag uitzoeken om helemaal scheef te gaan
En nee, ik ga ze niet allemaal achter elkaar opeten![]()
-spaceman- zei:Dat is ook de hele bedoeling van het trippen vind ik... Ik zeg altijd maar het is alsof je naar een film gaat met een bak popcorn in je eene hand en fris in de ander... Je bent er wel bij maar je moet het schouwspel gewoon laten gebeuren! Je moet je er niet tegen verzetten... Wat je zegt over dat het persoonsgebonden is moet zeker kloppen... In mijn omgeving zijn het vooral de zeer ruimdenkende mensen die wel is een uittreding gehad hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."