Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste pijpje voor DMT ?!

Beste pijpje voor DMT ?!

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij rond de 100eu per gram, correct me if i'm wrong.

Kan binnenkort hoogstwaarschijnlijk aan een sampletje DMT komen, maat van me op uni extraheert het zelf :hearteyes:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een kilo Mimosa Hostilis kost zo'n 150€ en daar kan je ongeveer 10gram DMT uit halen. Mijn bron verkoopt zijn grammen voor 150€. Maar ze zijn ze ook wel waard :mrgreen:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb zo'n glazen pijpje met aan het einde daarvan een bolletje+klein gaatje.kostte 6,95 bij old men in a'dam
of het werkt weet ik niet....heb de dmt al een paar weken in mn bezit maar wacht nog op een passend moment om het te gaan gebruiken.
wellicht vanmiddag of morgen

laat wel weten hoe het roken ging :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
een gele gram kost gewoon 160 eu een wiitte + 200, en als strak iedereen extraheert zal de prijs kelderen !!

Dus ga aan de slag !!
:wave:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#5
pythregius zei:
tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy
Klik om te vergroten...

jo pythregius wat voor een stuk staalspons gebruik je? ik zag t nl in de supermarkt liggen maar daar zitten voor mij allemaal voor mij vreemde stoffen in die ik niet in mn longen wil krijgen....denk ik :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
trojan.exe zei:
pythregius zei:
tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy
Klik om te vergroten...

jo pythregius wat voor een stuk staalspons gebruik je? ik zag t nl in de supermarkt liggen maar daar zitten voor mij allemaal voor mij vreemde stoffen in die ik niet in mn longen wil krijgen....denk ik :wink:
Klik om te vergroten...

een spons van rvs, staal draden, zit niks anders aan dan metaal,
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
inmiddels gescoord bij de appie :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
oeps niet aan gedacht

kan dat ,,, dat je dmt dan weer condenseerd,, en dus in het water zou blijven steken ofzo??
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is voor jullie het beste pijpje?!


:hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is zo een vaporizer bubble niet perfect daarvoor? Ik ben namelijk van plan het daar mee doen.. (vanaf ik de elf spice heb natuurlijk :tongueout:)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Argulas zei:
Is zo een vaporizer bubble niet perfect daarvoor? Ik ben namelijk van plan het daar mee doen.. (vanaf ik de elf spice heb natuurlijk :tongueout:)
Klik om te vergroten...

ik denk dat je behoorlijk lijp zal worden :mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
die vaporizers zijn te groot van dmt , de dmt 'loopt' namelijk weg van de vlam, dus als je een grote bol hebt heb je ook een groot oppervlak waar de dmt allemaal naartoe gaat.. niet echt handig dus...
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#14
met een bong lukt het bij ons altijd :)
zo'n kleine glazen..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dumpy zei:
die vaporizers zijn te groot van dmt , de dmt 'loopt' namelijk weg van de vlam, dus als je een grote bol hebt heb je ook een groot oppervlak waar de dmt allemaal naartoe gaat.. niet echt handig dus...
Klik om te vergroten...

hmm ik kan het gebruik op zich me altijd maar moeilijker en moeilijker voorstellen.. laagjes as, dmt die smelt, gaat lopen van de vlam, ...
Klinkt allemaal raar :grin:

Kzal eens zoeken of er erges een mooi filmpje op het net staat die het goed toont. Of iemand die het al gedaan heeft en het me in real life van uitleggen en demonstreren :grin:

Spijtig dat die bubble niet zal werken als het is zoals jij zegt Dumpy, zou wel handig geweest zijn. Maar ik heb nog een mooi pijpje, heel klein. Kzal eens een foto posten.



Zou dit goed zijn?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
die heb ik ook, alleen helder glas, en ietsje korter. werkt goed. en blijft weinig in de pijp hangen,
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#17
argulas..

begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..)

toedels :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#18
sober_worm zei:
argulas..

begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..)

toedels :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ma nu benk wel benieuwd :grin:
Een O btw :wink:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
yo ik zal graag een verdampertje willen hebben
die gewoon met een aansteker werkt
zoeen waterpijp met zoeen glazen plaatje aan de onderkant waar je dan je vuurtje onder houd,,,

waaar kan ik die ergens verkrijgen
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#20
Argulas zei:
sober_worm zei:
argulas..

begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..)

toedels :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Nee, ma nu benk wel benieuwd :grin:
Een O btw :wink:[/quote

:)

ge kent ruben nie?
als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig :)
anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit :)

toedels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."