Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip Setting

Trip Setting

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil je niet naar buiten omdat het je vervelend lijkt? Of heb je het al een keer geprobeerd en is het niet bevallen? In het eerste geval zou je bijvoorbeeld in de tuin kunnen gaan zitten. Probeer anders een andere kamer in het huis.
c
cherrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen.

Ik ben van plan om vanavond te trippen op hawaaiiantjes samen met mijn vriend. Aangezien wij dit altijd in zijn kamer doen zijn de trips die we maken nogal hetzelfde. We willen niet naar buiten gaan omdat we dit niet prettig vinden.
Heeft iemand nog tips om de trip een beetje anders te laten lijken?
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleurlampen, Posters, Lavalamp (echte aanrader), Andere muziek dan normaal...

Hmm kan even niks meer verzinnen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bivoorbeeld ieder 2 porties ofzo???
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
nieuwe tripmuziek? tripswitch en air doen het wel goed bij mij!

oh ja, en je hebt zo'n natural hallucination op youtube, die maken je hallucinaties echt 10x zo erg voor 20 seconden ofzo :grin: Of je regelt wat lachgas? Of gaat eens goed je CEV's bekijken op een hoge dosis, die gaan nooit vervelen imo
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
muziek (alphex twin, shpongle, mystery of the yeti), wierrook, lavalamp, grotere porties :), een nieuw tapijt, een ander soort paddo (truffels ofzo), een andere sitter, een huisdier

over het algemeen dingen die je kunnen prikkelen
grappige vormen, stoffen, patronen.

Zonde dat je niet naar buiten wilt gaan, want daar is alles altijd anders dus ALTIJD interessant!

enjoy :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat vraag ik me dus ook af, niets mis mee toch? Ligt het aan de kou? Want ik heb een paar keer in de kou getript maar als je je goed inpakt kun je dat heel goed negeren!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou is proberen om ff te liggen met je ogen dicht, dit is echt vet. Mescaline style. Zo heb ik op paddo's in mijn eentje de mooiste trips gehad.
c
cherrLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor jullie reacties heb een redelijk andere trip gehad.
We willen wel naar buiten maar dan op een rustige plek, het is hier nogal druk in de stad.
Enige nadeel was dat het maar 5 uurtjes lang duurde en dan begon het alweer te zakken, jammer maar de trip is zeker geslaagd.

Mvg
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm dat vind ik geen korte paddotrip eigenlijk! Een heel bakje heeft bij mij een plateau van ongeveer 3 uurtjes...
c
cherrLid
01-01-2024, 00:00
#11
5 uur is ook wel lang idd, maar ik ben gewend om langer door te trippen.
Dit is mijn derde keer Paddo's, Heb persoonlijk liever LSD omdat de trip wat langer duurt.
En het is goedkoper :wink:

Mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."